伍仲衡

伍仲衡不點名狠批新城勁爆致敬環節 矛頭直指節目總監「咁都俾佢出街」

最新娛聞

廣告

音樂人伍仲衡在《中年好聲音》系列擔任評判,毒舌之餘評語夠曬mean。近日伍仲衡在社交平台發文,嬲爆爆狠批某頒獎禮的致敬環節,更將矛頭直指節目總監:「點解咁都可以俾佢出街!」

伍仲衡斥《新城勁爆》累香港音樂醜出國際

伍仲衡早前在個人社交平台發文,狠批某頒獎禮的致敬環節。雖然伍仲衡並沒有開名,但一班網民都知道佢係講緊早前《新城勁爆頒獎禮2023》的新人致敬梅艷芳的環節。伍仲衡發文表示:

我睇完一個頒獎禮一part致敬嘅音樂,我真心覺得好心傷,俾外國人睇到只會恥笑香港音樂,點解咁都可以俾佢出街,冇Show Producer㗎咩!

伍仲衡 伍仲衡爆seed鬧爆某頒獎典禮,網民都認為他係講緊早前的《新城勁爆頒獎典禮2023》。
伍仲衡爆seed鬧爆某頒獎典禮,網民都認為他係講緊早前的《新城勁爆頒獎典禮2023》。(圖片來源:Facebook@伍仲衡 Harry Ng)

該發文一出,大批網民留言批評當晚一班新人的表現,伍仲衡就馬上作補充,指希望大家不要言語攻擊任何人,更將矛頭直指節目總監:

大家不要語言攻擊任何人,我們都是喜歡音樂,為音樂發聲,希望我們的樂壇帶來好音樂,打個比喻,如果在一套電影裡有一位演技甚差的演員,責任一定是導演,不是那位演員!

伍仲衡 伍仲衡指希望大家不要言語攻擊任何人,更將矛頭直指節目總監。
伍仲衡指希望大家不要言語攻擊任何人,更將矛頭直指節目總監。(圖片來源:TVB中年好聲音》截圖)

網民留言表認同:一次過害死咁多人

伍仲衡的評論一出,吸引了大批網民留言,不足24小時就已經有超過五百個留言。網民們都表示頒獎典禮的安排本身就已經有問題,認同伍仲衡直指節目總監才是罪魁禍首的說法。網民指當晚致敬環節的編曲奇怪差勁不在話,一班新人歌手們連耳機都冇,缺乏經驗的新人們會唱到大炒車都好正常:「係個 arrangement 有問題」、「好明顯是製作單位的大問題,整體這個節目是 Hea 做啦」、「個編曲咁難夾,就算熟啲歌都難唱,何況啲小朋友」、「乜嘢垃圾編曲嚟,9唔搭8,key又亂咁嚟,重點係班歌手個個都冇耳機,得兩個細細舞台喇叭,擘開到鬼咁遠,但啲人就企中間,點聽音樂? 點唱呀?乜X嘢台,一次過害死咁多人」等。

伍仲衡
(圖片來源:網民留言截圖)

網民們大讚炎明熹唱得最穩

早以個人身份出道的炎明熹,雖然今次無份參加《新城勁爆頒獎禮2023》新人致敬梅艷芳的環節,但一班炎明熹粉絲們都紛紛在伍仲衡的帖文留言大讚Gigi,指一班新人的實力都唔夠炎明熹好:「真心覺得Gigi唱歌好聽,靚女,說話有禮貌」、「睇翻Gigi唱,佢唱 live真係好聽」、「呢十年嘅樂壇,我無聽新歌好耐,聽完都唔知邊個唱,亦唔識新人,直到聲夢,gigi 就係一個好有實力可以好有感染力嘅歌手,似足梅姐當年出道咁,希望香港樂壇有得救」等。

伍仲衡
(圖片來源:東張+)
伍仲衡 網民都留言大讚Gigi唱得好。
網民都留言大讚Gigi唱得好。(圖片來源:網民留言截圖)

新城勁爆頒獎禮2023|ViuTV轉播新人致敬梅艷芳

今晚電視轉播的頒獎典禮,在首輪環節就出事,一班樂壇新人輪流唱出梅艷芳的經典金曲,為梅姐致敬。一班新人輪流唱,在電台播放時沒有旁白介紹,冇人知道邊個打邊個,來到電視版終於可以一看新人演出水準!

伍仲衡 ViuTV 新城 聲夢 PLT viutv 新城勁爆頒獎禮 新城勁爆頒獎禮2023 mirror 新城勁爆頒獎禮2023 就連背景設計都差過人,現場的記者們都笑指「靈堂咁款」。
就連背景設計都差過人,現場的觀眾都笑指「靈堂咁款」。(圖片來源:東方新地)

新人致敬梅姐大走音 網民:唔好咁侮辱梅姐

致敬環節共有27個單位分成三組演出,全長接近15分鐘,不過第一組在ViuTV播放時已被刪除,電視觀眾無緣欣賞,據知第一組頭9位歌手有人演出最失準。未知係練習不足還是會展場地問題,不少新人唱到走曬音,聽到網民都好無言:「完全唔知邊個唱緊」、「好X難聽」、「梅姐會唔會激返生」、「2023年都無畫面?係咪難聽到唔想出樣」、「咁樣侮辱梅姐d 歌好咩」、「叫花師奶嚟唱好過啦」等。

伍仲衡 ViuTV 新城 聲夢 PLT viutv 新城勁爆頒獎禮 壓軸的Marf 台型十足,是唯一成功演繹梅姐作品的新人。
壓軸的Marf 台型十足,是唯一成功演繹梅姐作品的新人。(圖片來源:新城)

Youtuber男團表現有驚喜

N9@試當真《慾望野獸街》與Finally@小薯茄《將冰山劈開》兩個演出段落也算是準備十足,舞姿台風別樹一格,比不少女新人唱得好!

伍仲衡 ViuTV 新城 聲夢 PLT viutv 新城勁爆頒獎禮 新城勁爆頒獎禮2023 mirror 新城勁爆頒獎禮2023 當紅YouTuber組合「Finally」都有到場獻唱。
當紅YouTuber組合「Finally」都有到場獻唱,因為與Sica及Maarf同屬於第三組歌手,在轉播時有得留低!(圖片來源:東方新地)

圖片來源:Facebook@伍仲衡 Harry Ng、TVB中年好聲音》截圖、網民留言截圖、東張+、東方新地、新城