伍倩彤

伍倩彤Gillian自揭中學時代只屬平庸未能出pool 入行後被網民狠批發姣

最新娛聞

廣告

J2節目《不正常愛情研究所》由黃紫恩(Jojo)、吳兆麟(Alan)、胡敏芝(Karen)連同兩位客席嘉賓麥惠琪(Susuca)、文頌男(Koba)擔任主持,最新一集請來《CP訓練營》學員伍倩彤(Gillian)做嘉賓,大談主題「女人公敵」。

伍倩彤 《不正常愛情研究所》這晚主題是「女人公敵」。
《不正常愛情研究所》這晚主題是「女人公敵」。(圖片來源:TVB提供)

《不正常愛情研究所》Karen 被指最「姣」

節目開始前,各主持先為「姣婆」作出簡單定義,包括︰男仔朋友多過女仔朋友、經常同男仔稱兄道弟、對男仔態度好不同。其間Koba同Susuca分別爆其他主持人料,Koba同Karen話︰「好多身邊朋友睇完《不正常》之後,都覺Karen會最『姣』!」他解釋︰「就係呢啲咁純情外表至呃到人。」Karen即刻為自己平反話︰「姣婆要有資本,就係要大波,我就冇呢樣嘢。」

伍倩彤 Koba笑言Karen內心未必如外表般純情。
Koba笑言Karen內心未必如外表般純情。(圖片來源:TVB提供)

Susuca爆Jojo「沉迷」吳兆麟

之後Alan講到話覺得Jojo最姣時,身旁的Susuca就爆料話︰「Jojo behind the scenes成日摸Alan,佢知道Alan係巨蟹座之後, 又偷偷地咁講『我同巨蟹男仔都沉沉地(沉迷)囉』,識玩呀。」

伍倩彤 Alan心目中Jojo符合「姣」的特質。
Alan心目中Jojo符合「姣」的特質。(圖片來源:TVB提供)
伍倩彤 Susuca爆Jojo不時借意親近Alan!
Susuca爆Jojo不時借意親近Alan!(圖片來源:TVB提供)

Gillian視「A0阿Yeung」係friend

早兩集《CP訓練營》學員蔡浩洋(阿Yeung)擔任《不正常》嘉賓時,曾公開向Gillian示愛。今次Alan借機會問女方回應,Gillian話︰「可能佢係A0唔係好知戀愛嘅感覺,佢畀我感覺係好容易friend嗰種。」她透露要到後期,才知道阿Yeung對自己有意思。

伍倩彤 今集嘉賓是《CP訓練營》學員 Gillian。
今集嘉賓是《CP訓練營》學員 Gillian。(圖片來源:TVB提供)
伍倩彤 不正常愛情研究所 《CP訓練營》中阿Yeung兩度同Gillian拍kiss戲,網民都叫他「放開個女仔」!
《CP訓練營》中阿Yeung兩度同Gillian拍kiss戲,網民都叫他「放開個女仔」!(圖片來源:IG@andygyg)

完美示範「女人公敵」

各主持對Gillian都非常好奇,準備了大量問題發問,例如「多唔多男仔做兵對你獻殷勤」、「女仔朋友多還是男仔朋友多」、「最難聽嘅說話」等等。當中一向被指「公主」的Susuca,似乎感覺靚女地位受到威脅,言談間似乎略帶「針對性」,令Gillian完美示範「女人公敵」主題。

伍倩彤 Gillian一一化解各主持的尖銳問題。
Gillian一一化解各主持的尖銳問題。(圖片來源:Gillian 一一化解各主持的尖銳問題。)
伍倩彤 其中Susuca對Gillian的問題最有「針對性」。
其中Susuca對Gillian的問題最有「針對性」。(圖片來源:TVB提供)

揭最難聽說話︰發晒姣以為自己好靚

Gillian談到入行前,未試過被人話「姣」,入行後才有類似評語,最難聽的說話大都來自網絡留言,她說︰「啲人會成人話『覺得Gillian扮晒靚,以為自己好靚,發晒姣咁』。」她透露試過有男友人的女友,得悉男友跟自己外出晚飯後而大發雷霆,Gillian只好疏遠該男友人,避免誤會。她又自爆中學母校專出女神,中學時期自己比較遲熟、平庸,只能做花生友,聽人分享拍拖經歷。

伍倩彤 Gillian表示母校中學專出靚女,中學時期的她比較平庸,未能成功出pool。
Gillian表示母校中學專出靚女,中學時期的她比較平庸,未能成功出pool。(圖片來源:TVB提供)
伍倩彤 2017年拍電影《我要發達》時,Gillian都有著起校服扮過學生妹,仲要係演校花!
2017年拍電影《我要發達》時,Gillian都有著起校服扮過學生妹,仲要係演校花!(圖片來源:[email protected]
伍倩彤 戀講嘢 29歲的Gillian職業是模特兒,目前單身。
現年30歲的Gillian職業是模特兒。(圖片來源:[email protected]

Gillian是「第四代邦民女」

現年30歲的Gillian(伍倩彤)是「第四代邦民女」之一,早前她曾上ViuTV《戀講嘢》擔任嘉賓,在節目中透露與「大叔」男友的戀情,其中她講到兩人拍拖之初好激情,親密行為的頻率曾高達一日三次,言論非常大膽!於去年9月,Gillian仲參加過開電視舉辦的水著選美《Summer Girls 2022》。

伍倩彤 不正常愛情研究所 29歲的Gillian係「第四代邦民女」,有「翻版陳瀅」之稱,自言拍過5次拖,曾在ViuTV節目《戀講嘢》中自認係「大叔控」,即特別鍾情成熟型男士。
Gillian係「第四代邦民女」,有「翻版陳瀅」之稱,自言拍過5次拖,曾在ViuTV節目《戀講嘢》中自認係「大叔控」,即特別鍾情成熟型男士。(圖片來源:TVB提供)
伍倩彤 不正常愛情研究所 不過Gillian在《CP訓練營》中,就表示想轉口味,唔再搵成熟型男士,而係尋找有愛心的真命天子。
不過Gillian在《CP訓練營》中,就表示想轉口味,唔再搵成熟型男士,而係尋找有愛心的真命天子。(圖片來源:Gillian)
伍倩彤 Gillian笑稱因曾自爆每晚三次性行為,而被人稱作「3G」。
Gillian笑稱因曾自爆每晚三次性行為,而被人稱作「3G」。(圖片來源:香港開電視)

望做第二個JM

Gillian揚言入行以來的目標是要成為第二個Janice Man(文詠珊):「我一直都好留意佢嘅工作發展,無論電影定廣告佢都兼顧得好好,再者大家都係模特兒出身,所以我希望將來可以做到佢嘅成績。」

伍倩彤 summer girls summer Gillian作風大膽
Gillian作風大膽(圖片來源:[email protected]
伍倩彤 Gillian summer girls summer 經常大曬海灘照
經常大曬海灘照(圖片來源:[email protected]

難忘處女作「邦民女」經驗

伍倩彤自言本身個性內斂,初入行時只是抱著玩的心態,但後來卻愈做愈有自信,她笑言:「真係好有成功感,就以邦民呢個處女作嚟講,因為我所演嘅角色係位女超人,要靠後期製作效果嚟加工,所以好多時我都要對住空氣嚟演,當中嘅經驗真係令我好難忘。」

伍倩彤 戀講嘢 「第四代邦民女」由一位變三位
「第四代邦民女」由一位變三位,包括伍倩彤(Gillian)、黎紀君(Christy)和林婷(Angel)。(圖片來源:廣告截圖)

Gillian《Find Me In Praha》

Gillian平時都好鍾意戶外活動,經常在IG分享泳衣照。2018年她更推出處女寫真集,加入寫真戰場。佢唔玩青春少女風,而係遠赴布拉格用十日事間展現性感貴氣。聽聞當時布拉格凍到落雪,喺嚴寒下 Gillian 都保持專業真喺辛苦曬!

伍倩彤 戀講嘢 Gillian曾在2018年推出處女寫真集。
Gillian曾在2018年推出處女寫真集。(圖片來源:[email protected]
伍倩彤
(圖片來源:[email protected]
伍倩彤
(圖片來源:[email protected]
伍倩彤
(圖片來源:[email protected]
伍倩彤
(圖片來源:[email protected]
伍倩彤
(圖片來源:[email protected]

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:TVB提供、[email protected]、IG@andygyg