伍富橋

伍富橋「億萬駙馬」情人節搭廉航住豪宅 富貴老婆外地超豪華豪宅曝光!

最新娛聞

廣告

「億萬駙馬」伍富橋日前與太太梁兆楹(Shirley)渡過婚後首個情人節,兩人決定一同乘搭廉航快閃清邁。雖然兩人搭廉航好似好貼地,但兩人在清邁的住宿一啲都唔平凡,兩人所入住的竟然是Shirley在清邁的豪宅,豪宅兩層高之餘,仲要有管家長駐,非常富貴!

伍富橋情人節花盡心思冧富貴老婆

「億萬駙馬」伍富橋早前為了與太太梁兆楹(Shirley)慶祝首個情人節,伍富橋花盡心思,又送冬甩又送玫瑰花。情人節當日伍富橋仲「呃」老婆,指二人會到大嶼山吃齋菜慶祝情人節,但實情就係去機場,準備出發去清邁。

伍富橋 伍富橋情人節花盡心思冧富貴老婆,又送冬甩又送玫瑰花。
伍富橋情人節花盡心思冧富貴老婆,又送冬甩又送玫瑰花。(圖片來源:IG@sysleungx)

孭20萬Hermès手袋 搭廉航快閃住清邁豪宅

Shirley孭上20萬Hermès Kelly手袋,同伍富橋一齊搭廉航出發到清邁。Shirley更表示好開心可以搭廉航到清邁快閃,搭廉航不但有直航,方便得嚟又夠平,富貴千金如此貼地,認真難得!

伍富橋 Shirley身上的手袋是市值20萬的Hermès Kelly手袋
Shirley身上的手袋是市值20萬的Hermès Kelly手袋。(圖片來源:IG@sysleungx)
伍富橋 兩人超貼地撘廉航快閃清邁。
兩人超貼地搭廉航快閃清邁。(圖片來源:IG@sysleungx)

其後兩人一落機,就馬上到清邁當地屬於Shirley家族的兩層高豪宅,豪宅內有Shirley兒時照片和兩人婚照,Shirley在自己IG限時動態中寫道:「慶祝情人節嘅方法就係換個屋企住下」。位於清邁的雙層豪宅不但有管家長駐管理,豪宅內部更設有大型客飯廳、私人泳池、健身室、後花園等等,奢華程度令人咋舌。

伍富橋 Shirley在自己IG限時動態中寫道:「慶祝情人節嘅方法就係換個屋企住下」。
Shirley在自己IG限時動態中寫道:「慶祝情人節嘅方法就係換個屋企住下」。(圖片來源:IG@sysleungx)
伍富橋 清邁豪宅內有Shirley的兒時照片和兩人新婚照
清邁豪宅內有Shirley的兒時照片和兩人新婚照。(圖片來源:IG@sysleungx)
伍富橋 豪宅內部仲有雲石bar台
豪宅內部仲有雲石bar台。(圖片來源:IG@sysleungx)
伍富橋 又有個人Gym房
又有個人Gym房。(圖片來源:IG@sysleungx)
伍富橋 豪宅內部仲要有電梯,又有管家24小時長駐。
豪宅內部仲要有電梯,又有管家24小時長駐。(圖片來源:IG@sysleungx)

伍富橋安排浪漫山頂野餐慶祝

兩夫婦一到清邁就不斷飲飲食食,為了效勞老公​​伍富橋,Shirley更特登叫20樣泰國餸俾老公慢慢品嘗。伍富橋亦非常識做,特登帶Shirley到一望無際嘅山頂野餐,一邊望美景,一邊嘆香檳high tea。

伍富橋 Shirley特登叫20樣泰國餸俾老公慢慢品嘗
Shirley特登叫20樣泰國餸俾老公慢慢品嘗。(圖片來源:IG@sysleungx)
伍富橋 新婚的兩人非常甜蜜
新婚的二人非常甜蜜。(圖片來源:IG@sysleungx)
伍富橋 伍富橋特登帶Shirley到一望無際嘅山頂過二人世界,睇嚟Shirley好滿意
伍富橋特登帶Shirley到一望無際嘅山頂過二人世界,睇嚟Shirley好滿意。(圖片來源:IG@sysleungx)
伍富橋 成個山頂得佢地兩個,超級寫意
成個山頂得佢地兩個,超級寫意。(圖片來源:IG@sysleungx)
伍富橋 伍富橋仲特登為老婆準備香檳加high tea!
伍富橋仲特登為老婆準備香檳加high tea!(圖片來源:IG@sysleungx)

撰文:東方新地圖片來源:IG@sysleungx