何啟華

何啟華被黃子華寸大牌遲到 長文伸冤網民唔Buy!

最新娛聞

廣告

由黃子華、王丹妮、何啟華等人主演的電影《毒舌大狀》,今日在旺角舉行宣傳活動,為戲中「林涼水大律師事務所」進行開幕剪綵儀式。主角之一的何啟華更因為遲到,搞到活動延遲20分鐘才能舉行!

何啟華被黃子華寸大牌遲到

一班《毒舌大狀》的演員今日齊齊出席旺角宣傳活動,為戲中「林涼水大律師事務所」進行開幕剪綵儀式。主角之一的何啟華因為遲到,所以令活動延遲了20分鐘才能舉行,搞到何啟華一出場就被鬼馬的黃子華寸:「果然身價高嘅人係唔同啲!」,嚇到遲到的何啟華急急腳話:「唔好咁講」,隨後又解釋係因為出門的時候遇上阻滯,裂Con之餘升降機又壞咗,所以才會遲到。

何啟華 一班《毒舌大狀》的演員今日齊齊出席旺角宣傳活動,為戲中「林涼水大律師事務所」進行開幕剪綵儀式。
一班《毒舌大狀》的演員今日齊齊出席旺角宣傳活動,為戲中「林涼水大律師事務所」進行開幕剪綵儀式。(圖片來源:IG@aguiltyconscience_movie)
何啟華 主角之一的何啟華遲到,搞到一出場就被鬼馬的黃子華寸:「果然身價高嘅人係唔同啲!」
主角之一的何啟華遲到,搞到一出場就被鬼馬的黃子華寸:「果然身價高嘅人係唔同啲!」(圖片來源:IG@deegor_hkwa)

何啟華長文伸冤:「我今日絕對無遲到」

事後何啟華在社交平台上伸冤,表示自己預早15分鐘返到公司:「我今日絕對無遲到!由於我好重視,仲要比原定梳化時間早15分鐘到,不過發生咗好多小意外。如果我準時到仲大鑊,不過好對唔住大家!」隨即亦寫道自己之所以沒有在活動中解釋,是因為自己當時自己腦海中太混亂,才會一時未有反應過來,更表示自己並沒有未紅先驕,大喊冤枉。

何啟華 何啟華IG伸冤,表示自己絕對冇遲到!
何啟華IG伸冤,表示自己絕對冇遲到!(圖片來源:IG@deegor_hkwa)
何啟華 隨後又喺Facebook留言,大喊冤枉!
隨後又喺Facebook留言,大喊冤枉!(圖片來源:Facebook截圖)

網民唔Buy:「遲到就遲到啦,扮野咁多藉口」

雖然何啟華事後多次為自己伸冤,但網民似乎不太收貨,繼續留言狙擊:「你自己出ig story又話自己冇遲到,仲串串貢話如果準時到好大鑊,呢到又喊冤話自己遲唔係有心,即係點呀?」、「好心啦,解釋即係掩飾,咪講咁多excuse好過,仲講到自己冇問題」、「真係好様衰,遲到仲咁多嘢講,IG仲堅持自己冇遲到,即係黃子華屈你?Deegor 遲到都唔係今日嘅事」等。

何啟華
(圖片來源:網民留言截圖)
何啟華
(圖片來源:網民留言截圖)
何啟華
(圖片來源:網民留言截圖)

疑似用12字回應網民惡評

過咗一陣,何啟華又再發文寫道:「吞咗佢,明明平時都識吞咗佢」,似乎係想回應網民對於自己遲到的惡評!

何啟華
(圖片來源:IG@deegor_hkwa)

《毒舌大狀》影評如何?票房將於何時破紀錄?

以往香港賀歲檔期,幾乎都係大堆頭喜劇,容易忽視劇情意義,今次《毒舌大狀》就充滿談論話題 ,有影評點出當中7大必睇細節伏線⋯⋯按此看全文

《毒舌大狀》加長版預計有哪些情節披露?

目前版本的《毒舌大狀》片長 2 小時 15 分鐘,但原來導演的初剪版本超過2 小時 35分鐘,當中備受討論的「加長版」情節包括⋯⋯詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:IG@deegor_hkwa、網民留言截圖、IG@aguiltyconscience_movie