何超盈

四太親證!何超盈去年訂婚 陀豬B三個月

最新娛聞

廣告

現年28歲的賭王何鴻燊四房千金何超盈,今日爆出與男友Thomas Xin已於去年9月訂婚,並陀B三個月,何家雙喜臨門,會於年底誕下豬年BB,超盈終於喺社交網上載求婚短片,大晒Sweet爆一刻!賭王何鴻燊及四太梁安琪就嚟做外公外婆喇,恭喜晒!

 

撰文:東方新地 圖片:何超盈Instagram Thomas XinIG、微博、IG、東星娛樂、影片截圖

何超盈 去年同男友訂婚

現年28歲的賭王何鴻燊四房千金何超盈自上年宣布與Thomas Xin 拍拖,近日傳出超盈訂婚及有喜的消息!今日超盈媽咪四太梁安琪證實呢個消息,佢向傳媒表示自己都唔係知道好耐,又透露女兒之前去左美國一段時間,返咗嚟後見她肥咗,四太叫囡囡減肥,點知超盈話:「我總之會畀個surprise你啦!」四太即時就明都。佢又話因為今年係盲年,而且二人已經訂咗婚,所以明白才搞婚禮!

據知Thomas是哈佛大學出身,性格活躍,曾為哈佛劍道會會長。而四太也好滿意呢個女婿:「佢真係幾好,我替我個女開心,佢係一個上進青年,對我個女好好!」

上年9月生日派對中,男友Thomas送咗鑽戒畀超盈作訂婚之用,由於Thomas比較怕醜唔想上鏡,同埋佢哋希望將戀情低調,先至搵嚴紀雯代勞,難怪當時超盈收到戒指笑得咁開心,仲對住鏡頭講「I Say Yes」!

公開求婚短片

今日超盈喺社交網上載求婚短片,片中超盈接過男友遞上嘅氣球,一邊就問係咩嚟,原來男友準備咗大堆紅色及粉紅色氣球做布置嚟求婚,到超盈去到氣球旁時啲波波就徐徐飄走,男友更加即場下跪,等到超盈Say yes之後,兩個人就喺氣球前甜蜜咀嘴,超盈仲大晒兩隻訂婚同求婚嘅巨鑽,甜蜜又浪漫!

而超盈亦喺社交網表示其實朋友間一早知呢件事,不過就要為佢哋保守秘密,仲話已準備好給一個驚喜畀家人添:「多謝朋友幫我保守呢個秘密咁耐,係朋友圈已係舊聞,依家終於可以同大家分享呢個開心片段,希望畀一點空間我面對人生呢新一頁,我已準備好給一個驚喜畀爹地媽咪 #engaged」