做gym

有位女藝人做Gym「倒奶」 「胸」贏另一位做瑜伽晒波罅?

最新娛聞

廣告

夏天日日都三十幾度高溫,除咗玩水上活動可以降溫,走入冷氣房做Gym都會係一個不錯的選擇!有見及此,近日就有兩位女藝人同樣去進冷氣房,一個做負重運動「倒奶」,另一個就去做瑜伽晒波罅,認真夠哂不經意!

撰文:東方新地|圖片:Instagram、新傳媒圖片庫

做Gym「倒奶」

何雁詩平時好少騷身材,不過凡事都有例外,皆因日前佢就走入健身房做運動,最吸晴嘅係何雁詩竟然少有咁哂出深深事業線!負重做運動嘅何雁詩著住小背心,烏低身時唔小心「倒奶」,非常吸睛!

一直以來,何雁詩都好熱愛做Gym,有時都會將自己做Gym嘅相上載上個人社交網同大家分享,但一直衣著都相對密實,最多都係騷腰及腹肌!

做瑜伽晒波罅

另一位同樣哂胸嘅女藝人就係曾參加ViuTV選美節目嘅林慧妍(Yen),佢上載分享自己做瑜伽短片。片中,佢邊做邊騷「胸器」,波罅出哂嚟,令人好難集中!

佢仲留言話:「要贏人必先要鍛煉好自己,成功非僥倖,失敗非偶然。」

鄭俊弘與何雁詩爸爸 世紀一攬?

去年何雁詩與鄭俊弘大方承認拍拖,可惜有傳何雁詩的富貴爸爸對女兒男友好感不大。不過,正所謂「路遙知馬力」,何爸爸似乎最近對鄭俊弘改觀,因為有傳何雁詩父母剛外遊回港,識做的鄭俊弘陪女友去機場接機,最後更搏得何爸爸世紀一攬!

何雁詩著泳衣騷靚背

何雁詩可能因為見爸爸終於接受鄭俊弘,覺得爸爸同男友關係改善而心情大靚,之前喺網上激罕晒露背泳裝照!出名細細粒的何雁詩,著上性感開窿泳衣,不單大show滑溜玉背,同時雙腳亦顯得纖長,所以話角度係好重要,但就唔知係咪出自男友視角呢?

鄭俊弘以前有個富貴未婚妻

鄭俊弘同何雁詩之前算係上位中的大台藝人,形象健康,愈來愈多機會喺不同劇集亮相。不過去年被大爆,其實阿Fred有個已經收埋三年的富貴女友,佢更在15年向女友求婚成功!女方一家無論生活定感情上都對阿Fred照顧周到,但男方就唔知足去偷食,搞到何雁詩做咗第三者!

深圳求婚成功

話說早於2014年7月一個船P上,鄭俊弘認識由外國讀完船回港的富家千金,Fred暱稱對方為Beebs,據知兩人好快就打得火熱,去到見晒家長的地步。一年後的2015年7月31日,兩人為慶祝拍拖一周年,包了七人車去到深圳瑞吉酒店,並book了一間兩層複式房間,不過book房同埋單都係由女友負責。去到凌晨12點,Fred就突然換上禮服手執戒指求婚,Beebs亦當場答應!

旅行女家俾錢

既然阿Fred同Beebs都打算結婚,女方家人都當正佢係女婿一樣,每次一齊家庭旅行唔係坐頭等就係商務客位,就算係旅行使費,對方都唔會問阿Fred攞番;而近年沒有工作的Beebs亦專心替未來老公打理家中大小事務,由飲食到愛犬都照顧得無微不至,似乎係個賢妻喎!

Uber出事

不過,鄭俊弘同何雁詩拍完〈真心真意〉MV後,突然對Beebs態度有變、忽冷忽熱。一晚阿Fred相約未婚妻到自己愉景灣屋企玩煮飯仔,本來話自己會9點返到,點知最後話要開會搞到凌晨四點先到家,女友一早已經瞓咗。翌日Beebs如常替阿Fred處理單據時,發現對方開咗個新Uber戶口,見到佢凌晨3點由大埔滌濤山去中環碼頭,付款人仲係一個「Stephanie Ho」開頭的戶口!

發火刪除訊息

據知Beebs即時大興問罪之師,不過阿Fred不斷強調同何雁詩只係朋友,而Beebs亦一時心軟原諒對方,之後更煲咗愛心湯去男友愉景灣寓所。點知Beebs當時就發現阿Fred冧滋滋咁同何雁詩講電話,於是要求Check電話,阿Fred見事敗就即時大發脾氣話唔俾,仲delete晒自己同何雁詩的Whatsapp紀錄,不過同何雁詩的大量通話紀錄就仍然喺度。

而家阿Fred承認鍾意何雁詩,而Beebs亦終於睇清未婚夫的真面目。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
何雁詩