何雁詩 鄭俊弘

31歲何雁詩牙煙抱仔惹爭議 狂揈兼「倒豎葱」睇到網民勁擔心

最新娛聞

廣告

現年31歲的何雁詩與鄭俊弘於2020年結婚,隨後在2022年誕下兒子鄭讚廷(Asher),可謂是家庭事業兩得意。向來sweet到爆的何雁詩同鄭俊弘,早前帶住仔仔去主題樂園親子遊,不過何雁詩就因為一個動作而被狠批,而網民的意見亦十分兩極……

何雁詩仔仔撞親鼻當冇事 「倒豎葱」抱法好牙煙

何雁詩日前在社交平台分享了自己帶仔仔Asher去主題樂園玩的影片,片中見到何雁詩同Asher玩咗唔少機動遊戲,不過Asher就喺玩旋轉木馬嘅時候唔小心撞到鼻,但係當刻何雁詩就似乎冇發現,照舊笑得超開心抱住Asher繼續玩。

何雁詩 鄭俊弘 何雁詩事後表示仔仔撞親鼻都照樣玩得開心:「玩旋轉木馬笑到撞親個鼻都無阻佢愉快心情,繼續陰陰嘴笑望住我」。
何雁詩事後表示仔仔撞親鼻都照樣玩得開心:「玩旋轉木馬笑到撞親個鼻都無阻佢愉快心情,繼續陰陰嘴笑望住我」。(圖片來源:IG@honganc)

何雁詩抱仔阿仔上下揈超驚險

影片嘅後半段係何雁詩抱住Asher上下揈嘅畫面,不過Asher雖然人仔細細,膽又幾大,就算成個人向下都唔怕,照樣笑到見牙唔見眼!

何雁詩 鄭俊弘 何雁詩仲分享咗自己抱住Asher玩人肉海盜船嘅畫面。
何雁詩仲分享咗自己抱住Asher玩人肉海盜船嘅畫面。(圖片來源:IG@honganc)
何雁詩 鄭俊弘 Asher十分大膽,玩得超開心,仲笑到見牙唔見眼!
Asher十分大膽,玩得超開心,仲笑到見牙唔見眼!(圖片來源:IG@honganc)

「倒豎葱」畫面網民意見超兩極

對於何雁詩將仔仔上下揈兼「倒豎葱」嘅畫面,有網民就留言狠批:「咁樣搖個仔……」、「玩夠才生仔啦!」、「蒸生瓜阿媽係咁啦」,認為何雁詩的舉動十分危險。

但係亦有不少網民留言反駁,認為網民太大驚小怪:「係香港啲細路先懶矜貴」、「大家細個未玩過呢樣嘢??」、「個個家庭都會同小朋友玩」、「打佢就話姐,玩都要比人話」,紛紛為何雁詩平反。

何雁詩 鄭俊弘 有網民狠批何雁詩的舉動太危險,認為佢唔應該咁樣同Asher玩。
有網民狠批何雁詩的舉動太危險,認為佢唔應該咁樣同Asher玩。(圖片來源:IG@honganc)
何雁詩 鄭俊弘 不過亦有不少網民為何雁詩平反,認為她的舉動好普通,甚至每個家庭都會咁樣玩。
不過亦有不少網民為何雁詩平反,認為她的舉動好普通,甚至每個家庭都會咁樣玩。(圖片來源:IG@honganc)

撰文:東方新地圖片來源:IG@honganc