佘詩曼

新聞女王|佘詩曼17年前訪問翻Hit!曾因撼贏胡杏兒奪視后成眾矢之的

最新娛聞

廣告

近日憑《新聞女王》「Man姐」一角再度人氣急升的佘詩曼,2006年接受《志雲飯局》的訪問再度翻Hit。原來一直深受觀眾喜愛的佘詩曼,竟然曾經因為贏咗《肥田囍事》胡杏兒奪取雙料視后,而成為眾矢之的⋯⋯
佘詩曼 佘詩曼在2006年的《志雲飯局》的訪問再度翻Hit
佘詩曼在2006年的《志雲飯局》的訪問再度翻Hit(圖片來源:《志雲飯局》截圖)

佘詩曼曾因撼贏胡杏兒奪視后成眾矢之的

佘詩曼在2006年憑在《鳳凰四重奏》中一人分飾四角,盡顯精湛演技,成功打敗當年為《肥田囍事》增肥40磅的胡杏兒,勇奪當年《萬千星輝頒獎典禮2006》「最佳女主角」和「我最喜愛的電視女角色」。不過當年有不少觀眾都認為佘詩曼不值奪得雙料視后,替胡杏兒感到不值。佘詩曼在訪問中就有大談奪取雙料視后的感受:

我冇諗過會攞兩個獎,我是但一個我都好開心,勁敵有咁多個,有兩個獎,可以其中攞一個我已經覺得好好,係好Surprise可以攞到兩個獎。我諗住冇(我最喜愛的電視女角色)硬㗎喇,因為好少可會畀兩個獎你,我都會諗今次應該冇㗎喇。其實如果有睇台慶頒獎禮,都會睇到我唔開心嗰表情都有出到嚟。

佘詩曼 阿佘在2006年憑《鳳凰四重奏》成為雙料視后。
阿佘在2006年憑《鳳凰四重奏》成為雙料視后。(圖片來源:《鳳凰四重奏》截圖)
佘詩曼 睇真啲其實肥田都幾可愛呀!
成功撼贏為劇集增肥40磅的胡杏兒。(圖片來源:東方新地)

佘詩曼4歲經歷父親離世竟感開心

除了談及到勇奪視后的感想之外,佘詩曼亦罕有分享了多個鮮為人知的秘聞。佘詩曼在訪問中談及到父親意外離世的經歷,她竟然表示曾經感到開心:

嗰時我4歲,其實我嗰陣唔知咩係『死』。啲人只係同我講話Daddy唔會再返嚟,我仲好開心。因為嗰陣好唔鐘意食飯,但我Daddy每晚都會逼我食飯,我心諗:『正啊,佢唔返嚟,我唔洗再食飯』。

跟住我見到媽咪喊,先知道呢一件係一件唔開心嘅事,點解媽咪咁傷心嘅呢。我嗰陣仲同佢講:『媽咪你係唔係怕自己一個人瞓啊?我陪你啦,我晚晚陪你瞓啦!』之後我就每晚陪佢瞓到我去瑞士讀書。

佘詩曼 佘詩曼罕有談及喪父的經歷。
佘詩曼罕有談及喪父的經歷。(圖片來源:《志雲飯局》截圖)
佘詩曼 由細到大都同佘媽媽關係好好。
由細到大都同佘媽媽關係好好。(圖片來源:IG@charmaine_sheh)

20歲瑞士讀書 結織富家公子狠心分手

佘詩曼指當年20歲之所以會選擇到瑞士讀書,最主要是因為想讀「酒店管理系」,當年憑半工讀形式應付瑞士的昂貴學費。佘詩曼更自爆當年在瑞士結織了富家公子,不過就因為1個重要原因,狠心對對方講分手:

佢係台灣人嚟嘅,我嗰陣唔鐘意鬼佬。拍咗一年拖跟住畢業,我曾經有去過台灣,嘗試過可唔可以適應到嗰生活,但係都係唔得。可能我唔甘心,因為其實佢屋企都係富裕嘅,所以佢係可以照顧我,我可以做少奶奶。

我去咗三個月,咩都冇做過,我只係食嘢、瞓覺,去其他地方又要依賴佢。我就覺得我係到做咩啊,我22歲係到做咩,我讀咁多書做咩,我唔甘心咁樣過一世,之後我就同佢講要分開。

佘詩曼 原來「Man姐」自細就事業心重,不甘於當普通家庭主婦。
原來「Man姐」自細就事業心重,不甘於當普通家庭主婦。(圖片來源:IG@charmaine_sheh)

自揭佘媽媽與巨星神秘關係

此外,佘詩曼更自揭原來佘媽媽與陳百祥、吳啟華、曾志偉等人為好友,雖然不知道媽媽與巨星們是如何變熟,但小時候已經經常與巨星們有來往,自小更會稱吳啟華為「啟華哥哥」。

佘詩曼 佘詩曼自小就同吳啟華有來往,更稱對方為「啟華哥哥」。
佘詩曼自小就同吳啟華有來往,更稱對方為「啟華哥哥」。(圖片來源:《倚天屠龍記》劇照)

佘詩曼參選港姐隱暪認識曾志偉、陳百祥

到1997年參選港姐當時,雖然由細開始已經認識曾志偉和陳百祥等人,但佘詩曼表示當時依然好緊張。佘詩曼更指當年可以隱暪認識曾志偉和陳百祥:「我當然冇話我識佢哋啦,特登唔講啦。費事佢哋會話我偏幫。事實上佢哋有的確冇偏幫,答問題嗰陣依然會為難我。」陳志雲亦大爆陳百祥後來接受訪問的時候曾經爆料,指佘詩曼媽媽曾經向自己諮詢,問他進入娛樂圈最好的途徑是什麼。佘詩曼即刻表示從未聽聞,並不知道佘媽媽有曾經咨詢過陳百祥相關問題。

佘詩曼 佘詩曼1997年選港姐當時同宜家冇乜分別。
佘詩曼1997年選港姐當時同宜家冇乜分別。(圖片來源:TVB截圖)
佘詩曼 當時可以隱瞞一早已經識曾志偉同陳百祥。
當時可以隱瞞一早已經識曾志偉同陳百祥。(圖片來源:TVB截圖)
佘詩曼 佘詩曼指二人並沒有偏幫自己!
佘詩曼指二人並沒有偏幫自己!(圖片來源:TVB截圖)

重溫《賭城群英會》宣傳舊片

圖片來源:《志雲飯局》截圖、《鳳凰四重奏》截圖、東方新地、IG@charmaine_sheh、TVB截圖