余德丞 泰國

余德丞送「食剩」芒果乾做手信被同事嫌棄 DO姐鬧爆:好差啊

最新娛聞

廣告

余德丞(Dickson)近日剛剛結束泰國之旅並向《口水多過浪花》同事派發手信,不過賣相「食剩」被鬧爆!連DO姐都忍不住開口講「好差啊」,最後點收科呢?!
余德丞 泰國 余德丞剛剛去玩泰國旅行
余德丞剛剛去玩泰國旅行(圖片來源:IG@yuduck)

余德丞派幾廿塊芒果乾做泰國手信 DO姐: 好差啊啲手信

由鄭裕玲(DO姐)、余迪偉、傑朱、Dickson主持的電台節目《口水多過浪花》,週一(30/10)一集Dickson遭大家砲轟,原來大非常嫌棄他從泰國帶回來的手信,DO姐直言:「好差啊啲手信!唔係一包完整嘅,好似係屋企食剩咁嘅,一陣真係要影相畀大家睇!得個幾廿塊芒果乾以為好矜貴啦,我就率先食啦,甜到漏啊!難食啊!」

於是Dickson馬上為自己平反,他先是表示要先好好品嚐味道,隨後就解釋自己在機場買手信,當中有著各式各樣的手信,就連芒果乾都有3款,其中一款牌子更是被大家公認最好吃,不過Dickson就沒有購買該產品:「首先,佢個包裝好大包,你當係家庭裝,真係好大包!」不過DO姐反駁道:「宜家你唔係每人都有手信,而係一人一pat!」又抱怨表示:「我去日本排隊幫你哋買啤酒,拎返嚟原封不動!」

余德丞 泰國 余德丞派幾廿塊芒果乾做泰國手信
余德丞派幾廿塊芒果乾做泰國手信(圖片來源:Facebook@口水多過浪花)

余德丞用心良苦原來背後有原因 網民: 見到實物先知少得誇張

隨後,Dickson再次解釋,原來背後用心良苦:「佢真係好大包,第二!佢每一塊都好大塊,我拎返嚟你哋好難食到。同埋我知道大家下午茶未必會食太飽『梅下梅下』,所以我就揀咗個容易食嘅,細細條嘅芒果乾。」之後他在補充表示自己買了豬肉乾等的其他手信,不過忘記帶回來,澄清說到:「我唔係咁樣嘅人」。

余德丞 泰國 DO公審余德丞
DO公審余德丞(圖片來源:《Do姐再Shopping 》截圖)

網民笑爆:咁大包嘅 點食得晒呀

同日下午,《口水多過浪花》的Facebook帳號更新帖文,當中寫到:「余德丞非常大方得體,去完泰國,買咗呢『小半包』芒果乾俾我哋口水多過浪花全體仝人。」照片中就見到他把芒果乾用密實袋重新包裝,令網民紛紛說道:「嘩!咁大包嘅,點食得晒呀」、「用心良苦,小食多知味!」、「呢個節目以來最有心手信」、「唔怪之得Do姐咁嬲」、「獨孤九寒」、「見到實物先知原來少得咁誇張」、「咁有誠意,係余德丞先做到」、「臨出門口醒起:哎呀!唔記得買啲野返去塞住班友仔個口添,班友一定口水多過浪花啦……唔驚!搭飛機果陣食淨左半包芒果乾,拎個密實袋裝返去,搞掂」

隔日,余德丞馬上補飛向大家送上「林真香豬肉乾」,大家馬上表示:「有人話要補鑊,好彩都幾好味!」不過網民就搞笑表示:「你寒酸的形象已經深入民心」、「肯定香港買,即係慳咗機票錢,要買多幾盒補數」、「一定係香港後補買」、「已經cheap左兜唔返喇」、「依家最冇誠意就係買呢啲!仲要喺香港補貨」

余德丞 泰國 網民震驚!
網民震驚!(圖片來源:Facebook@口水多過浪花)
余德丞 泰國 余德丞隨後補飛向大家送上「林真香豬肉乾」
余德丞隨後補飛向大家送上「林真香豬肉乾」(圖片來源:Facebook@口水多過浪花)

圖片來源:(圖片來源:Facebook@口水多過浪花)、IG@yuduck、《Do姐再Shopping 》截圖