余文樂

余文樂一索得男下一站追女│圈中仲有邊啲藝人夫婦恨追女湊「好」字?

最新娛聞

廣告

余文樂日前一索得男後變身廿四孝好老公兼好爸爸,為下一站追女做好準備。其實圈中唔少藝人一索得男後都恨女,不過生B唔係話有就有,想湊到個「好」字,真係要夫婦同心繼續努力!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、余文樂IG

余文樂 發女寒

余文樂父愛爆棚,仲係小朋友殺手,個個小朋友都鍾意黐佢玩,而他亦恨女恨到發燒,第時有女一定寵到上天。知情者透露:「樂仔好鍾意小朋友,尤其係女仔,佢成日同樂嫂講點都要生個女,仔就陪佢玩車打波,女就愛嚟錫同寵,仲話要盡快生多個女,最好就似媽咪咁有氣質咁靚,樂嫂冧爆點會唔應承喎!」

楊千嬅:有當然開心

已44歲的楊千嬅於12年6月誕下兒子Torres,多年來都望追多個女,不過一直未有聲氣,日前在母親節活動 上為粉絲的女兒梳辮子,問到可有想過再生一女兒?千嬅表示自己很喜歡,有當然會很開心。

胡杏兒:會努力造人

曾公開表示要生夠三個的胡杏兒,去年10月誕下兒子Brendan,老公李乘德不知幾開心,最近胡杏兒已放風會努力造人,望為李家繼續開枝散葉。

應釆兒 賺夠再追女

應采兒與陳小春已經有個4歲的小小春Jasper,但應釆兒自爆新年願望係生多個,小春在真人騷見到劉畊宏個女小泡芙更加嗒晒糖,恨女恨到出晒面。不過自真人騷後全家人氣急升,廣告出騷叫價狂飆,二人為錢擱置追女大計,食住個勢賺到夠先。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
余文樂