李賢Leanne

李賢Leanne前ViuTV索主持過檔亞視 孖林泳淘坐陣貼地節目《你想點呀》

最新娛聞

廣告

擁有32D豐滿身材的28歲李賢Leanne,去年因主持ViuTV節目《學神出沒注意》和《舉高雙手3》,而被封為「ViuTV隱藏版索主持」,近日為亞視旗下的亞洲心動娛樂(AMM)主持全新綜藝節目《你想點呀》,同另外三位主持林泳淘(Wingto)、陳雅麗(Allie)、譚杏藍(Hana)一齊鬥索!

李賢Leanne 李賢
李賢(圖片來源:IG@leeyin_leanne)

《你想點呀》李賢Leanne 家姐李敏是MakerVille藝人

亞視《你想點呀》將由5月13日起,逢星期五晚上9時上架,節目4位女主持李賢、林泳淘、陳雅麗和譚杏藍,被形容為「貼地擔當」,將會以「口沒遮攔地好認真」mode,探討各種社會熱話。其中李賢曾經是「ViuTV隱藏版索主持」,仲有個家姐李敏(Ranya)現時是MakerVille藝人,但李賢自去年主持過《學神出沒注意》和《舉高雙手3》兩個節目後,就未有再為ViuTV擔任主持工作,至今已相隔超過半年,到今年她更轉投了亞視AMM的懷抱,令不少網友都大感意外!李賢近日在社交網就透露,原來她在半年前開始患上了厭食症。

李賢Leanne 你想點呀 由李賢左上)、林泳淘左下)、譚杏藍右上)和陳雅麗主持的《你想點呀》,將由5月13日起逢星期五晚上9時在AMM上架。
由李賢(左上)、林泳淘(左下)、譚杏藍(右上)和陳雅麗主持的《你想點呀》,將由5月13日起逢星期五晚上9時在AMM上架。(圖片來源:YouTube@AMM 亞洲心動娛樂 Hong Kong)
李賢Leanne 你想點呀 李敏曾晒出過與媽咪及家中兩位姊妹的合照,即被網民大讚右上角的阿妹李賢)好靚女,更追問她阿妹有冇男朋友。
曾演出《二月廿九》及《940920》 等ViuTV劇集的李敏(左上),曾晒出過與嫲嫲(之前曾誤會是媽媽,感謝網友指正)及家中兩位姊妹的合照,即被網民大讚右上角的阿妹(李賢)好靚女,更追問她阿妹有冇男朋友。(圖片來源:IG@ranyayaya)

李賢自爆半年前開始厭食

李賢近日在社交網上載了數張穿著白色緊身衣的相,並發長文表示:「半年前因為情緒問題開始厭食,唔想身邊人擔心亦唔想影響工作機會,更加唔想大家覺得我有病所以事事遷就我,簡單啲講『我想做一個正常人』,所以我冇同任何人講過,身邊人有眼睇嘅都知我越來越瘦,厭食加上失眠再食藥,我體重下降咗好多,亦都經常胃痛,但為咗之前講過嘅原因,我會迫自己食嘢,甚至會扮肚餓,當然偶爾胃口都會突然好返,一般情況下食好少已經飽,食多過6成飽我就會反胃,直至最近有好轉,我終於識肚餓,開始食返多啲嘢。」

李賢Leanne 你想點呀 著上白色緊身衣的李賢,身形看起來非常纖瘦。
向來有肉地的李賢,著上白色緊身衣,身形看起來比之前纖瘦很多。(圖片來源:IG@leeyin_leanne)
李賢Leanne 你想點呀 李賢透露過去半年,她因為厭食加上失眠和食藥,令她體重下降了好多,仲經常胃痛。
李賢透露過去半年,體重驟降。(圖片來源:IG@leeyin_leanne)

李賢被網民評腰粗 發長文反擊

李賢續說:「以前成日覺得自己唔夠完美,比好大壓力自己,有樣有身材有腰仲有pat,邊個唔想,但呢刻,與其要成為大家眼中嘅完美女神,我更加想嘅係身體健康,呢個世界本來就充滿住高矮肥瘦,點解一句『公眾人物』就對佢哋特別harsh?」而她寫這篇文章抒發自己感想的原因,原來是有一位網友在社交網上批評她的一張露腰相:「無腰線,顯得線條粗,做吓側腹好啲!」令她有感而發。網友都紛紛留言支持她「最緊要健健康康就得」、「做番自己,唔好比其他因素牽住走」、「加油,食多d 嘢」等等。

李賢Leanne 你想點呀 李賢分享這張露腰相,卻被網友批評無腰線,顯得線條粗。
李賢分享這張露腰相,被網友批評無腰線,顯得線條粗。(圖片來源:IG@leeyin_leanne)
李賢Leanne 你想點呀 有不少網友為李賢辯護,李賢亦親自發長文反擊該名批評她的網友。
有不少網友為李賢辯護,李賢亦親自發長文反擊該名批評她的網友。(圖片來源:IG@leeyin_leanne)
李賢Leanne 你想點呀 有網友關心李賢,問她「依家好反未?」,她回答:「叫做開始有返啲胃口!」
有網友關心李賢,問她「依家好反未?」,她回答:「叫做開始有返啲胃口!」(圖片來源:IG@leeyin_leanne)

AMM《你想點呀》預告:

32D李賢被封ViuTV隱藏版索主持 網民激讚:隨時揮低一姐沈殷怡

現年28歲的李賢(Leanne)本身做開幕後,因為疫情零工作,所以在強尼引薦下試玩幕前,去年拍攝ViuTV節目《學神出沒注意》,成功搶盡風頭,Leanne更在節目中爆出自家金句,被網民封為ViuTV新一代女神!不過之後Leanne並未乘勝狙擊,繼《學神》後的工作,只係做ViuTV文藝資訊節目《舉高雙手3》主持,真係估佢唔到!

李賢Leanne 你想點呀 雖然係文藝資訊節目,但訪問嘉賓時李賢都有不時騷吓美腿。
雖然係文藝資訊節目,但訪問嘉賓時李賢都有不時騷吓美腿。(圖片來源:ViuTV影片截圖)
李賢Leanne 你想點呀 介紹各式運動時,仲不時赤腳上陣。
介紹不同運動時,李賢赤腳上陣。(圖片來源:ViuTV影片截圖)

李賢謙稱:我同Shirley仲有好大嘅距離

在節目《舉高雙手3》中李賢不論介紹魔術、法式滾球或花式劍球等,都係著住超短褲上陣,大晒美腿,不過上身都相對密實,直到日前《舉高雙手3》介紹夏威夷舞一集,李賢穿著小白Tee配紅裙上陣,盡顯激凸32D上圍,獲網民大讚她有樣有身材兼有美腿,隨時取代ViuTV性感女神沈殷怡(Shirley)的地位!

李賢Leanne 你想點呀 原本李賢著住一件大褸。
節目中介紹夏威夷舞的一集,原本李賢著住一件大褸。(圖片來源:ViuTV影片截圖)
李賢Leanne 你想點呀 除低大褸後,見到李賢穿著一件小白Tee配紅裙。
除低大褸後,見到李賢穿著一件小白Tee配紅裙。(圖片來源:ViuTV影片截圖)

觀眾睇得開心就好

不過李賢就在社交網回應指:「Shirley(沈殷怡)永遠係大家嘅女神,我同佢仲有好大嘅距離,尤其係佢嘅身高,我要投胎先可能追到佢!最後,都係嗰句:『觀眾睇得開心就好』,多謝你哋鍾意睇我呢個手腳唔協調嘅人跳草裙舞。 #我對腳其實好短 #大家一齊接受呢個現實」

李賢Leanne 你想點呀 李賢話要多謝大家鍾意睇佢呢個手腳唔協調嘅人跳草裙舞。
李賢話要多謝大家鍾意睇佢呢個手腳唔協調嘅人跳草裙舞。(圖片來源:ViuTV影片截圖)
李賢Leanne 你想點呀 仲話最緊要大家睇得開心!
仲話最緊要大家睇得開心!(圖片來源:ViuTV影片截圖)

李賢考車

李賢去年在《學神出沒注意》中透露曾考車,但只有筆試合格,路試fail,在節目中與未有車牌的拍檔阿神一起去學車,雖然今次沒有女拍檔,但李賢依然戰鬥格上陣,佢話:「我專登著貼身衫、短裙嚟! 」講到明要去戰勝任何難關,點知筆試考核是女考官,一套性感裝束無用武之地,李賢立即改變策略用擦鞋冧功!果然叻女!

李賢Leanne 你想點呀 學神出沒注意 李賢
去年李賢(中)以素人身份參演《學神出沒注意》,首集出現便成為焦點,搶晒嘉倩BB及蔡宛珊鋒頭。(圖片來源:IG@leeyin_leanne)
李賢Leanne 你想點呀 學神出沒注意 李賢
李賢著上貼身上衣,同時露出纖腰出鏡,三位女嘉賓當中,打扮最有機心!(圖片來源:IG@leeyin_leanne)

李賢家姐Ran爺客串《學神出沒注意》

曾演出ViuTV人氣劇《二月廿九》的Ran爺(李敏)原來是李賢的家姐,更為妹妹首個節目客串其中一集,兩姊妹在鏡頭前不時互窒,睇得觀眾好開心,留言「呢啲先係真正兩姊妹,唔作狀」、 「原來係Ran爺細妹,一啲都唔似樣」、「Ran爺係實力派,無學佢細妹」。

李賢Leanne 你想點呀 李賢家姐是演員李敏(右),會在《學神出沒注意》客串。
李賢(左)家姐是演員李敏(Ran爺),曾在《學神出沒注意》第三集客串,其間兩姊妹對話搞笑,一時親切一時互窒。(圖片來源:IG@leeyin_leanne)

李賢做過MV女主角

雖然李賢自稱幕後人,但其實她拍不少片,經常為Lifestyle Channel拍片,曾訪問方力申及麥浚龍等,又曾擔任劉浩龍、小肥《砒霜之後》MV女主角。此外強尼、豪哥(蘇致豪)、鄺旨呈等都是李賢IG的follower。

李賢Leanne 你想點呀 學神出沒注意|李賢拋胸玩飄移 搶盡嘉倩BB鋒頭
李賢做過MV女主角。(圖片來源:IG@leeyin_leanne)
李賢Leanne 你想點呀 學神出沒注意|李賢拋胸玩飄移 搶盡嘉倩BB鋒頭
李賢曾在煮食片請過方力申做嘉賓,工作過後,方力申等人一起為李賢慶祝生日。(圖片來源:IG@leeyin_leanne)
李賢Leanne 你想點呀 學神出沒注意|李賢拋胸玩飄移 搶盡嘉倩BB鋒頭
李賢仲訪問過麥浚龍。(圖片來源:IG@leeyin_leanne)

李賢愛派福利

李賢不時在IG貼出性感照、床照、水著照等,IG現時已有超過3.5萬followers。

李賢Leanne 你想點呀 學神出沒注意|李賢拋胸玩飄移 搶盡嘉倩BB鋒頭
李賢不時起床第一照,發放福利。(圖片來源:李賢IG)
李賢Leanne 你想點呀 學神出沒注意|李賢拋胸玩飄移 搶盡嘉倩BB鋒頭
呢日因為工作臨時取消,李賢又自拍床照分享。(圖片來源:李賢IG)
李賢Leanne 你想點呀 學神出沒注意|李賢拋胸玩飄移 搶盡嘉倩BB鋒頭
李賢唔介意性感上鏡,更不時開心些牙。(圖片來源:李賢IG)

點擊下圖逐格睇李賢性感靚相

亞視新節目《你想點呀》還有那些女主持?

《你想點呀》除了李賢Leanne,仲有另外三位女主持一齊鬥索⋯⋯詳情請看

《你想點呀》於那日正式上架?

《你想點呀》將由5月13日起,逢星期五晚⋯⋯詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:IG@leeyin_leanne、IG@ranyayaya、YouTube@AMM 亞洲心動娛樂 Hong Kong、ViuTV影片截圖資料或影片來源:YouTube@AMM 亞洲心動娛樂 Hong Kong