使徒行者3

《使徒行者3》第11集有片! 馬國明奸到出汁 為奪權買兇殺父

最新娛聞

廣告

《使徒行者3》第11集,馬國明形象討好有孝心,入行多年甚少演反派角色。今次馬國明在無綫新劇《使徒行者3》演終極大反派,他透露是跟公司苦苦哀求才有的機會,所以演得份外出力。劇中馬國明為權力搏上位,指示囚犯在獄中殺老豆,認真奸到出汁。

文:東方新地 | 圖:TVB截圖

《使徒行者3》馬國明獄中買兇殺父

《使徒行者3》馬國明飾演韋作榮,是保安局首席調查官,劇中崇聯社前坐館韋爺是他生父,正在獄中服刑。崇聯社正值選新坐館時候,候選人龐浩洋、符碌同九指強有份競逐。韋爺表明大力支持契仔龐浩洋做新坐館,令浩洋勝出機會大増。馬國明想控制黑幫勢力,早已同九指強連成一線,暗中幫助九指強爭做坐館。最後馬國明決定買兇殺死生父韋爺,再嫁禍俾符碌,令浩洋同符碌鬼打鬼,讓他力撐的九指強坐享漁人之利。

《使徒行者3》馬國明奸到出汁。
《使徒行者3》馬國明認真奸到出汁。

 

《使徒行者3》馬國明同李成昌飾演兩父子。
《使徒行者3》馬國明與李成昌飾演兩父子。
韋爺遇襲重傷。
韋爺遇襲重傷。
馬國明買兇殺韋爺。
馬國明飾演韋作榮的買兇殺「生父」韋爺。

《使徒行者3》魏德森/韋作榮(馬國明飾)

馬國明出場時,先係一頭白色亂髮的「黑市器官中介」克萊因,六集過後自揭原來真正身份係「保安局首席調查官」韋作榮,但有睇過上輯都知佢真正身份係《使徒行者2》陳豪細佬⋯⋯劇情發展下來,他將與情報科總督察章紀孜(黃智雯飾)有感情線。馬國明今次心狠手辣,所有人喺佢眼中都只係一棋子。佢喺江湖上又會引起一場點樣嘅風暴?

馬國明在《使徒行者3》有兩個身份!
馬國明在《使徒行者3》有多個身份,過足戲癮!
染髮嘅時候,佢就係Final Boss⋯⋯
初時觀眾憑劇照以為呢個造型係Final Boss⋯點知呢幕出現在頭幾集,為好好飾演黑幫克萊因,連兩兩槍直射Madam G心口,真心兇狠!

使徒行者3精華 | 神秘的幕後黑手

使徒行者3 | 第11集精華 | 韋傑在獄中被刺傷,浩洋認定是永祿指使,但卓凱勸他不要衝動報復。作榮探望韋傑,父子關係似有緩和……但暗中實情係⋯⋯

使徒行者3 | 角色花絮:宿命之戰 |林峯| 苗僑偉 | 馬國明

林峯再演爆SEED執行警方任務,今輯有身份複雜嘅馬國明,亦有苗僑偉再演卓凱,出獄後周旋於黑白之間,與亦正亦邪嘅歡喜哥許紹雄再度交手。仲有其他演員袁偉豪、黃智雯、黃翠如、蔡思貝、張振朗、洪永城、連詩雅、林宣妤、曾舜晞一齊演出⋯⋯

相關文章:《使徒行者3》馬國明第2集先出場!白髮「克萊因」為陳豪復仇? 韋作榮又係邊個?

相關文章:《使徒行者3》結局劇情大亂鬥!馬國明下場係咁⋯⋯