傅嘉莉 素顏

38歲傅嘉莉晒素顏look清純味十足 網民激讚撞樣女神林嘉欣!

最新娛聞

廣告

38歲傅嘉莉(Kelly)在熱播劇集 《香港人在北京》飾演男仔頭角色「芬妮」, 動人演技由頭帶到尾,更獲捧為今屆女配角大熱!傅嘉莉終於捱出頭,來年還有3套參演劇集等住播映成「劇后」。傅嘉莉日前在IG透露已飛往倫敦出席文憑證書頒授典禮,並晒出一張素顏靚相惹網友大呼女神好靚女!

傅嘉莉素顏靚相撞樣女神林嘉欣

傅嘉莉近年發展演員事業之外,4年前再搞埋副業,自設個人飾品品牌faa。2021年半工讀英國FGA寶石學課程,9月已畢業成功取得人生首個FGA文憑證書,傅嘉莉日前在IG透露已飛往倫敦出席文憑證書頒授典禮。

傅嘉莉興奮拿住小熊公仔自拍,傅嘉莉素顏示人,長髮披肩更有清純味,摵甩昔日螢幕上邪花角色的感覺,更有網友指傅嘉莉清氣質與另一位女神林嘉欣相似。

傅嘉莉 素顏 傅嘉莉興奮拿住小熊公仔自拍,傅嘉莉素顏示人,長髮披肩更有清純味!
傅嘉莉興奮拿住小熊公仔自拍,傅嘉莉素顏示人,長髮披肩更有清純味!(圖片來源:傅嘉莉@小紅書)
傅嘉莉 素顏 更有網友指傅嘉莉清氣質與另一位女神林嘉欣相似。
更有網友指傅嘉莉清氣質與另一位女神林嘉欣相似。(圖片來源:IG@karenalamkayan)

傅嘉莉:2023的確係我好圓滿的一年

對於日前《香港人在北京》取得唔少好評,傅嘉莉亦發文表示:

「我特登挑選《香港人在北京》嘅戰衣,因為我係當時一邊拍劇一邊溫書面對呢個公開試,而家劇集播出嘅靚靚成績表已經得到了,再去埋英國親身接受FGA 文憑證書,2023的確係我傅嘉莉好圓滿的一年。」

傅嘉莉 素顏 對於日前《香港人在北京》取得唔少好評,傅嘉莉亦發文表示:而家劇集播出嘅靚靚成績表已經得到了
對於日前《香港人在北京》取得唔少好評,傅嘉莉亦發文表示:而家劇集播出嘅靚靚成績表已經得到了(圖片來源:傅嘉莉@小紅書)
傅嘉莉 素顏 傅嘉莉表示2023的確係好圓滿的一年。
傅嘉莉表示2023的確係好圓滿的一年。(圖片來源:傅嘉莉@小紅書)
傅嘉莉 素顏 近睇皮膚都好好!
近睇皮膚都好好!(圖片來源:傅嘉莉@小紅書)
傅嘉莉 素顏 來年還有3套參演劇集等住播映成「劇后」。
來年還有3套參演劇集等住播映成「劇后」。(圖片來源:IG@kelly.fuu)
傅嘉莉 素顏 仲有逆天長腿!
仲有逆天長腿!(圖片來源:IG@kelly.fuu)
傅嘉莉 素顏 成功摵甩昔日螢幕上邪花角色的感覺
成功摵甩昔日螢幕上邪花角色的感覺(圖片來源:傅嘉莉@小紅書)

傅嘉莉《香港人在北京》動人演技由頭帶到尾

《香港人在北京》尾聲,大家都非常關注傅嘉莉情訂誰人!隨住陳星妤退出,洪永城決心追回要遠走非洲的傅嘉莉,他中途塞車,決定踩單車趕去高鐵站,不過都是食白果。

不過3個月後,洪永城在大街上重遇男仔頭的「傅嘉莉」,深情爆出金句:「只要你喺度,立遺囑都得,受益人寫你個名」、「風依家先知,原來我一直鍾意嘅人就喺我身邊」,雖然蝦碌認錯人,但真正嘅傅嘉莉企在身後聽住,最終被真誠打動,加上富二代方晴選擇讓愛,二人成功在一起了!

傅嘉莉 素顏 香港人在北京 大結局 洪永城在大街上重遇男仔頭的傅嘉莉,深情爆出金句:「只要你喺度,立遺囑都得,受益人寫你個名」、「原來我一直鍾意嘅人就喺我身邊」,最終被真誠打動,成功一齊了!
洪永城在大街上重遇男仔頭的「傅嘉莉」,深情爆出金句:「只要你喺度,立遺囑都得,受益人寫你個名」、「風依家先知,原來我一直鍾意嘅人就喺我身邊」,雖然蝦碌認錯人,但真正嘅傅嘉莉企在身後聽住,最終被真誠打動,成功在一起了!(圖片來源:TVB
傅嘉莉 素顏 香港人在北京 大結局 獻出深情一吻
獻出深情一吻(圖片來源:TVB

大團圓結局終極自抽!

大團圓結局之際,「徐家」再次出場,陳展鵬笑指來到大結局點解唔係我哋做主角,吳若希就再寸洪永城:「唔緊要啦,佢都冇乜點做主角」。傅嘉莉還抽水:「唔係BBQ已經好好啦!」都係嘅,去到結局總算冇爛尾,片尾「彩蛋」還特意播出一首《越難越愛》,將氣氛推到最高,確是出色!

傅嘉莉 素顏 香港人在北京 大結局 大團圓結局之際,「徐家」再次出場,陳展鵬笑指來到大結局點解唔係我哋做主角,吳若希就再寸洪永城:「唔緊要啦,佢都冇乜點做主角」。傅嘉莉還抽水:「唔係BBQ已經好好啦!」
大團圓結局之際,「徐家」再次出場,陳展鵬笑指來到大結局點解唔係我哋做主角,吳若希就再寸洪永城:「唔緊要啦,佢都冇乜點做主角」。傅嘉莉還抽水:「唔係BBQ已經好好啦!」(圖片來源:TVB

觀眾希望「徐家」原班人馬再拍續集

回看上周收視,《香港人在北京》九點半時段有19.4點(125萬觀眾) ,反而《羅密歐》由首周20.7點跌至 19.2點(由133萬觀眾跌至124萬觀眾) ,陳豪夫婦檔流失足足9萬觀眾,不及陳展鵬同吳若希嘅夫妻檔。《香港人在北京》大結局固然感動,但唔少觀眾都覺得唔夠喉,希望「徐家」原班人馬再拍續集,「今年嘅《下流上車族》」、「好感動,希望再拍續集!」、「今集聽到兩首好好聽嘅歌!」

傅嘉莉 素顏 香港人在北京 大結局 《香港人在北京》大結局固然感動,但唔少觀眾都覺得唔夠喉,希望「徐家」原班人馬再拍續集!
《香港人在北京》大結局固然感動,但唔少觀眾都覺得唔夠喉,希望「徐家」原班人馬再拍續集!(圖片來源:TVB

傅嘉莉獲讚女配角大熱:你哋認同我,其實我已經覺得自己攞到獎!

劇集播畢後,傅嘉莉還特意在晚上開IG live分享感受,不少粉絲大讚演技進步,有機會成女配角大熱,傅嘉莉表示:「你哋鐘意,你哋認同我,其實我已經覺得自己攞到獎!」事後還為Funny寫上一段讀白,為結局留下一些感想:

世上或許有一種愛情
就像芬喱一樣
不是一見鍾情,也不是愛得轟烈
而是大家在彼此的生命裏
已經習慣到好像進入對方的血管一樣
好自然,好舒服,好安心

或許生活就是找這麼的一個平衡點

這段片段是鍾澍佳總監制分享俾我哋的
有一晚,佢又唔瞓覺,再將個結局剪接多一次
今晚我又俾佢整喊咗兩次
你有冇陪funny一齊喊呢

感謝寫咗咁多場搞笑又感動嘅戲俾我哋

傅嘉莉 素顏 香港人在北京 大結局 事後還為Funny寫上一段讀白,為結局留下一些感想
事後還為Funny寫上一段讀白,為結局留下一些感想(圖片來源:[email protected]
傅嘉莉 素顏 香港人在北京 大結局 傅嘉莉還特意在晚上開IG live,不少粉絲大讚演技進步,有機會成女配角大熱,傅嘉莉表示:「你哋鐘意,你哋認同我,其實我已經覺得自己攞到獎!」
傅嘉莉還特意在晚上開IG live,不少粉絲大讚演技進步,有機會成女配角大熱,傅嘉莉表示:「你哋鐘意,你哋認同我,其實我已經覺得自己攞到獎!」(圖片來源:[email protected]

撰文:東方新地圖片來源:傅嘉莉@小紅書