全星暑假

全星暑假|直擊7大必睇焦點 COLLAR預告水上樂園晒泳裝騷身材

最新娛聞

廣告

ViuTV今日(7月20日)舉行記者會,介紹由MIRROR、ERROR、COLLAR等人氣組合主持的《全星暑假》系列節目,眾人仲同小朋友一齊大玩遊戲,場面溫馨又熱鬧,此外仲有由193和Ash主持的《撞鬼自駕遊》,亦迎來「遲到」的宣傳!
全星暑假 MIRROR、ERROR、COLLAR成員宣傳節目之餘,又同小朋友一齊玩遊戲。
MIRROR、ERROR、COLLAR成員宣傳節目之餘,又同小朋友一齊玩遊戲。(圖片來源:FB@ViuTV)

《全星暑假》系列記者會 7大必睇焦點

1. 《撞鬼自駕遊》終於有宣傳

早在《撞鬼自駕遊》開播前,主持之一的ERROR成員193(郭嘉駿)已在社交網大呻節目零宣傳,現在節目已播出3集,ViuTV終在《全星暑假》系列節目的宣傳活動上,加入了《撞鬼自駕遊》的介紹,不過193一出場,網民都只留意到他和拍檔Ash(鍾卓穎)的身高差非常大,仲奇怪旁邊作為主持人的Brian(陳安立)身高只得187cm,看上去竟然同193相差不遠,質疑Brian著了增高鞋墊!

全星暑假 《撞鬼自駕遊》193和Ash。
《撞鬼自駕遊》193和Ash。(圖片來源:FB@ViuTV)
全星暑假 網民質疑Brian著了增高鞋墊,先可以同193睇齊。
網民質疑Brian著了增高鞋墊,先可以同193睇齊。(圖片來源:FB@ViuTV)

2. 193彈Viu多豬扒

此外193又同ERROR三位隊友保錡、Dee哥(何啟華)同肥仔(梁業)一齊為他們主持的節目《ERROR暑期自作業》一齊上台宣傳,193大爆會被隊友出賣他所教授的溝女秘技,講到同女嘉賓去宿營時,193竟大彈ViuTV自家女藝人「豬扒多過人,唔計COLLAR!」所以一定要搵「外援」,保錡更點名話唔要Win Win(楊安妮)同米露迪!

全星暑假 ERROR成員左起)193、保錡、Dee哥、肥仔。
ERROR成員(左起)193、保錡、Dee哥、肥仔。(圖片來源:東方新地)
全星暑假 之後接受訪問,193代表保錡為早前登台走音致歉,叫傳媒唔好寫衰佢哋兩個,寫衰肥仔好啦!
之後接受訪問,193代表保錡為早前登台走音致歉,叫傳媒唔好寫衰佢哋兩個,寫衰肥仔好啦!(圖片來源:東方新地)

3. Frankie連拍兩節目 成MIRROR之冠

MIRROR成員Frankie(陳瑞輝)在今個暑假一連主持兩節目,包括《幫手預埋我》,以及MIRROR的團綜《MIRROR+》,網民都大讚Frankie在《幫手預埋我》中同Helen(譚凱倫)合作,頗具新鮮感。

全星暑假 Frankie今個暑假主持一連兩個節目。
Frankie今個暑假主持一連兩個節目。(圖片來源:FB@ViuTV)
全星暑假 雖然《幫手預埋我》話同Helen做拍檔,但其實係分開拍。
雖然《幫手預埋我》話同Helen做拍檔,但其實係分開拍。(圖片來源:FB@ViuTV)

4. MIRROR熱爆玩遊戲

MIRROR今次有Frankie、Ian(陳卓賢)、Jeremy(李駿傑)、Stanley(邱士縉)、Lokman(楊樂文)和Jer(柳應廷)六位成員出席做代表,宣傳他們的團綜《MIRROR+》,不過在超過30度的高溫下,六人都穿著皮褸和牛仔褸出瑒,令網民睇見都覺得好熱!

全星暑假 今次出席嘅MIRROR成員有左起)Jer、Lokman、Stanley、Jeremy、Ian、Frankie。
今次出席嘅MIRROR成員有(左起)Jer、Lokman、Stanley、Jeremy、Ian、Frankie。(圖片來源:FB@ViuTV)

5. JER恨出國拍節目

而講到節目的主題「MIRROR CHALLENGE」將挑戰每個MIRROR成員的底線,Stanley就直指Edan(呂爵安)最無恥,所以他的底線最難超越!而Jer就話希望下次可以出國拍節目,睇番今次六個節目中,COLLAR主持的《全日制COLLAR學院》同P1X3L主持的《P1X3L 5G 上台計劃》都有得出國拍攝,難怪Jer有微言,連Brian都要出口為ViuTV解畫,話係因為MIRROR太忙,先至冇得出國!

全星暑假 MIRROR同小朋友玩抽紙巾。
MIRROR同小朋友玩抽紙巾。(圖片來源:FB@ViuTV)

6. COLLAR冷帽襯背心

同MIRROR相反,COLLAR全體七位成員出場宣傳《全日制COLLAR學院》時,就好配合夏日氣溫,穿著吊帶小背心和白色短Tee現身,下身則配襯牛仔褲,充滿青春活力,不過頭上卻離奇地配搭了七頂冷帽,被網民取笑會焗出頭瘡。不過到玩遊戲環節時,小朋友就對Candy帽上的貓耳非常好奇,不斷狂摸,看來這些冷帽好得小朋友歡心!

全星暑假 COLLAR著小背心和白色短Tee配襯冷帽。
COLLAR著小背心和白色短Tee配襯冷帽。(圖片來源:FB@ViuTV)
全星暑假 不過小朋友就好鍾意佢哋冷帽上面嘅貓耳仔!
不過小朋友就好鍾意佢哋冷帽上面嘅貓耳仔!(圖片來源:FB@ViuTV)
全星暑假 唔少網民見到佢哋都話覺得熱。
唔少網民見到佢哋都話覺得熱。(圖片來源:東方新地)

造型激似韓女團LE SSERAFIM嘅金采源

有眼利的網民指COLLAR的造型與韓國女團LE SSERAFIM的金采源在演唱《UNFORGIVEN》Live時候十分相似!

全星暑假
(圖片來源:IG@ chaewonn_lesserafim)
全星暑假 網民話參考佢造型。
網民話參考佢造型。(圖片來源:IG@ chaewonn_lesserafim)

7. Phoebus狂呻出國冇得玩

《P1X3L 5G 上台計劃》搵來PIX3L三位成員Phoebus(吳啟洋)、George(歐鎮灝)同Marco(葉振弘),與5位ViuTV女藝人Yoyo(葛綽瑤)、Alice(許寶恒)、Sica(何洛瑤)、Win Win及Ash結伴到台灣拍攝一星期,但作為PIX3L代表上台宣傳的Phoebus,就大呻今次去台灣的行程非常緊密,由朝早7點起身要一路完成挑戰到夜晚11點,食、玩、瞓各樣都比預期中少得多。

全星暑假 Ash、Yoyo同Phoebus都大呻去到台灣冇時間玩。
Ash、Yoyo同Phoebus都大呻去到台灣冇時間玩。(圖片來源:FB@ViuTV)

ViuTV暑假七大節目逐個睇:

《撞鬼自駕遊》由7月17日起,逢星期一晚上10時30分播放

節目由郭嘉駿(193@ERROR)、鍾卓穎(Ash)擔任主持,以自駕遊方式尋找英國各個猛鬼熱點。以身犯險,實行撩鬼玩命,誓要揭開英國鬼魂真面目!

全星暑假 193同Ash勇闖英國古堡探靈,周圍的環境陰森恐怖,遍地骨頭,令二人直呼「毛管戙」。
193同Ash勇闖英國古堡探靈,周圍的環境陰森恐怖,遍地骨頭,令二人直呼「毛管戙」。(圖片來源:ViuTV)

《幫手預埋我》由7月23日起,逢星期日晚上8時正播放

節目由陳瑞輝(Frankie@ MIRROR)、陳子豐、譚凱倫(Helen)、蔡宛珊(Sarika)擔任主持,四位主持將分別參與不同形式的助人服務,從節目中了解自己的不足,反思助人的初衷。

全星暑假 《幫手預埋我》
《幫手預埋我》(圖片來源:FB@ViuTV)

《全星暑假 – ERROR暑期自作業》由7月20日起,逢星期五晚上9時30分播放

《全星暑假》系列節目將由7月20日起連續5星期播放,陪觀眾歡樂過暑假。其中《全星暑假 – ERROR暑期自作業》,就要在今個暑假,讓大家放下理性架子,跟ERROR全員一同解開思路限制器,超展開一場又一場的娛樂歷險,為悶熱的仲夏夜帶來最匪夷所思的勃勃生氣!

全星暑假 《全星暑假 - ERROR暑期自作業》
《全星暑假 – ERROR暑期自作業》(圖片來源:FB@ViuTV)

《全星暑假 – MIRROR+》由7月24日起,逢星期一晚上9時30分播放

節目透過遊戲、競賽等不同形式,從多方面向MIRROR作出挑戰,讓觀眾認識和發掘MIRROR成員更多不同面向。

全星暑假 《全星暑假 - MIRROR+》
《全星暑假 – MIRROR+》(圖片來源:FB@ViuTV)
全星暑假 《全星暑假 - MIRROR+》
《全星暑假 – MIRROR+》(圖片來源:FB@ViuTV)

《全星暑假 – P1X3L 5G 上台計劃》由7月25日起,逢星期二晚上9時30分播放

節目由PIX3L、Yoyo(葛綽瑤)、Alice(許寶恒)、Sica(何洛瑤)、楊安妮(Win Win)同鍾卓穎(Ash)擔任主持到台灣合宿一星期,透過挑戰各種任務,尋回初心,成就屬於8位年輕人的期間限定男女團,完成一期一會的台北公演!

全星暑假 《全星暑假 - P1X3L 5G 上台計劃》
《全星暑假 – P1X3L 5G 上台計劃》(圖片來源:FB@ViuTV)
全星暑假 《全星暑假 - P1X3L 5G 上台計劃》
《全星暑假 – P1X3L 5G 上台計劃》(圖片來源:FB@ViuTV)

《全星暑假 – 全日制COLLAR學院》由7月26日起,逢星期三晚上9時30分播放

節目中由COLLAR全員到日本接受一系列「沉浸式玩樂學習」體驗,由朝到晚邊玩邊學,盡情釋放貪玩本性,呈現鏡頭背後最真一面。

全星暑假 《全星暑假 - 全日制COLLAR學院》
《全星暑假 – 全日制COLLAR學院》(圖片來源:FB@ViuTV)

《全星暑假 – 夏の競技》由7月27日起,逢星期四晚上9時30分播放

節目將由ViuTV全台總動員,與各路群星進行比拼,由水上、冰上再鬥到陸上!每集將有各種競技遊戲,從最簡單玩到最瘋狂,務求將競技與運動的熱血與快樂帶給觀眾。

全星暑假 眾人圍攻娟姐,話佢玩起遊戲上嚟好似坦克車周圍撞!
眾人圍攻娟姐,話佢玩起遊戲上嚟好似坦克車周圍撞!(圖片來源:FB@ViuTV)

撰文:東方新地圖片來源:FB@ViuTV