全民造星4

全民造星4|召集全女班!正式接受報名!花姐大爆想加入更多戲劇元素!已搵梁祖堯做導師

最新娛聞

廣告

ViuTV《全民造星4》正式接受報名!ViuTV皇牌節目《全民造星》捧紅了男團MIRROR與搞笑組合ERROR,不少成員也勁高人氣,包括姜濤、IAN與193等。《全民造星》節目監製兼經理人花姐絕對是功臣之一,她最近接受訪問,提到正準備《全民造星4》,表示想加入戲劇元素,也講到即使保錡有錯,但沒有想過放棄他,即睇睇詳情!

撰文:Lmc丨圖片:梁祖堯@IG、花姐@IG、彭秀慧@IG、保錡@IG、IAN@IG丨編輯:東方新地

《全民造星IV》6月21日公開招募 今季係「女生限定」!

6月18日晚上,在《調校你Mirror》節目的廣告時間,ViuTV正式公開《全民造星IV》首條宣傳片,詳情如下:

女生們Ready !《全民造星IV》即將公開招募!
機會又嚟喇!《全民造星IV》下星期一(21/6)開始接受報名!
今季係女生限定,集氣打造全能女團,同MIRROR一齊炸爆個台!係咪即刻好有畫面呢?😎
趁有幾日時間,快啲影定靚相交上嚟啦!

花姐曾經表示好怕搞女生真人騷,擔心好多是非,今次「全女班」的安排係挑戰埋自己嘅底線!(圖片來源:viuTV)
花姐曾經表示好怕搞女生真人騷,擔心好多是非,今次「全女班」的安排係挑戰埋自己嘅底線!(圖片來源:viuTV)
宣傳片唔太複集,由Mirror作出招募,講出賽制。(圖片來源:viuTV)
宣傳片由Mirror作出招募,講出賽制。(圖片來源:viuTV)

《口罩小姐》、《造美人》之後ViuTV再玩女生真人騷

近半年ViuTV舉辦了不少女生主打的真人騷,無論係「口罩小姐」或者播放中的「造美人」都有高度討論,奪獎的參選者出道後亦不乏廣告商垂青,今次花姐突破心理關口舉辦「全女班」造星節目,相信內心另有盤算,網友希望節目能直線抽擊9 月的2021香港小姐,勢必成為收視和廣告新一輪大戰!

戴祖儀
ViuTV有心鋪排捧紅女藝人的實力,今年台慶特備,正是以由20位青春少艾主演的《YOLO的練習曲》做主打。 (圖片來源:ViuTV)
a493fdcb-4875-4bc1-9e3c-dab2db4f843c
今年4月的口罩小姐選舉,三甲先後都有演出機會,不乏廣告代言的機會。(圖片來源:ViuTV)
AB
就連「造美人」的選秀節目,都能成功引起話題,又正評又唔挖苦,主持強尼保持水準。(圖片來源:ViuTV)

全民造星4|花姐大爆想加入更多戲劇元素

花姐大爆正準備《全民造星4》,今次更想加入更多戲劇元素:「可能要參賽者互鬥演技,《全民造星3》佢哋有實力但係冇機會,但係第4屆佢哋唔係冇機會,可能佢哋唔了解自己最好嘅一面而行錯咗路,可能《造星》個重點唔喺跳唱,可能發大少少喺綜藝或者戲劇。」

花姐大爆正準備《全民造星IV》
花姐大爆正準備《全民造星4》。(圖片來源:節目截圖)
《全民造星》節目監製兼經理人花姐絕對是功臣之一
《全民造星》節目監製兼經理人花姐絕對是功臣之一。(圖片來源:花姐@IG)

全民造星4|花姐斟掂梁祖堯做《全民造星4》導師

《全民造星3》節目贏盡口碑,除了多得A、B組的導師林二汶與彭秀慧領軍有功外,被A組參賽者暱稱為「媽媽」的客席導師梁祖堯(祖祖)亦功不可抹,梁祖堯用心去教導與指引,令節目內容更富娛樂性,而賽後花姐已斟掂梁祖堯擔任《全民造星4》的導師。

《全民造星3》由跳「折骨舞」的Ben奪冠,身為客席導師的梁祖堯感到非常驕傲。
《全民造星3》由跳「折骨舞」的Ben奪冠,身為客席導師的梁祖堯感到非常驕傲。(圖片來源:梁祖堯IG)
亞軍是賽前大熱陳葦璇,梁祖堯亦非常睇好對方。
亞軍是賽前大熱陳葦璇,梁祖堯亦非常睇好對方。(圖片來源:梁祖堯IG)

全民造星4|花姐想有戲劇元素梁祖堯做導師勢在必行

《全民造星4》已在籌備中,今年勢必再搞《全民造星4》,《全民造星3》完結後監製花姐已被追問何時開始籌備,她笑說:「畀我唞一唞先,未開始工作mode。」不過梁祖堯早已收到花姐誠邀做《全民造星4》導師,不過他有條件,就是不想與林二汶做對手,因為今次他負責協助二汶,建立起感情與默契,參賽者更叫二汶做「爸爸」,對於明年做《全民造星4》導師,梁祖堯直認不諱仲表現好興奮:「花姐係有問我下年想唔想做導師?當然想啦!但就唔想同二汶做對手,我唔離婚呀!我唔要我哋個家散呀!哈哈!我想保住我頭家,唔知一齊得唔得?」有梁祖堯幫手,《全民造星4》肯定有睇頭啦!

《全民造星》的靈魂人物花姐已開始著手籌備第四輯,據知她已誠邀梁祖堯做導師。
《全民造星》的靈魂人物花姐開始著手籌備第四輯,據知她已誠邀梁祖堯做導師。(圖片來源:花姐@IG)
做導師最緊要識領軍,指導參賽者發揮最大潛能,做出有娛樂性的演出,《全民造星3》的林二汶與彭秀慧加埋花姐,夠晒火花。
做導師最緊要識領軍,指導參賽者發揮最大潛能,做出有娛樂性的演出,《全民造星3》的林二汶與彭秀慧加埋花姐,夠晒火花。(圖片來源:彭秀慧@IG)
初步已應承做下一輯導師的梁祖堯,唯一條件是不想和林二汶敵對。(圖片來源:梁祖堯IG)
初步已應承做下一輯導師的梁祖堯,唯一條件是不想和林二汶敵對。(圖片來源:梁祖堯IG)

花姐喜見IAN拍拖:Amy係個好positive嘅女仔,大家會支持

IAN是MIRROR成員中人氣極高的一位,不少歌迷視他為男神。被爆與盧慧敏(Amy)與陳曉華拍拖,花姐提到:「冇擔心過,佢哋未拍拖前我都話Amy又靚又善解人意又開心,同你(Ian)好夾喎!佢拍咗一、兩個禮拜就同我講。我甚至唔知邊個係陳曉華,出咗新聞我冇嘢,因知一定唔係佢。Amy係個好positive嘅女仔,大家會支持,見到佢哋冧滋滋真係開心。」另外,新城頒獎禮當晚Ian被影到跟Amy拍拖而冇出席活動,花姐也指大家誤會咗Ian,因為Ian真的請假5點前去處理家事。

花姐喜見IAN拍拖
花姐喜見IAN拍拖。(圖片來源:花姐@IG)
IAN是MIRROR成員中人氣極高的一位。(圖片來源:Ian@IG)
IAN是MIRROR成員中人氣極高的一位。(圖片來源:Ian@IG)

花姐自言冇諗過放棄保錡

而比IAN更大獲的是保錡爆出跟沙律(張沛樂)拍拖,同時被指未與賴嘉賢(Carrie)正式分手,背上負心漢之名。花姐表示:「有唔開心鬧過保錡,但從來冇諗過放棄。我嗰時有鬧佢,你係公眾人物係咪唔應該咁,喺個live度講粗言穢語,會有小朋友睇緊,嗰刻我係好唔開心,我同佢傾大家對你comment都唔好,我哋消化吓件事,你趁呢段時間作吓歌,佢都好願望去做。」另外,花姐也認為大家應該原諒一個善良肯努力嘅人。

花姐也認為大家應該原諒一個善良肯努力嘅人
花姐也認為大家應該原諒一個善良肯努力嘅人。(圖片來源:保錡@IG)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!