全程遮肚 大肚鍾嘉欣拍片做sales

全程遮肚 大肚鍾嘉欣拍片做sales

最新娛聞

廣告

自從5月宣布大肚,早前更傳出於加拿大已生B嘅鍾嘉欣,最近拍片跟大家say hello!不過,嘉欣原來為佢代言嘅護膚品牌賣廣告,落足嘴頭大讚該產品好好用,成個sales咁!

延伸閱讀︰

《城寨》張頴康登場 拳佬牙佬反目成仇

拆解《城寨英雄》8大謎團

全程咕臣遮肚

於兩分幾鐘短片中,一開始鍾嘉欣跟大家打招呼:「Hello,好耐冇見喇,我係鍾嘉欣,有冇掛住我啊?我好掛住你哋,希望快啲返香港同大家見面。」嘉欣全程坐喺度用咕臣遮肚,真係好想知佢生咗未!佢精神奕奕,着住白色鬆身衫,睇落身形唔太脹。不過,到底嘉欣係大肚前或後拍呢條片,真係佢先知!

Sales上身

講講吓,突然跟大家分享護膚秘訣,更拎出一支護膚品,嘉欣即時sales上身,大讚又不斷重複該牌子名,擺明係宣傳短片,相信嘉欣為BB賺奶粉錢,先咁hard sell!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!