柳俊江

公司冇逼我跑馬拉松|柳俊江生前片段播出 最後一幕超催淚 網民:好唔捨得

最新娛聞

廣告

無綫前新聞主播柳俊江被發現在大埔村屋內燒炭亡,終年42歲。人稱柳爺的柳俊江,生前參演了ViuTV真人騷《公司冇逼我跑馬拉松》,但在ViuTV在早前所公開的預告片中卻未見柳俊江的身影,一度引起網民熱議。不過在昨晚播出的《公司冇逼我跑馬拉松》「謝謝你陪跑」一集中,柳俊江生前片段如常播出,最後一幕仲要超催淚,網民們都紛紛留言表示「好唔捨得」….

柳俊江生前片段如常播出 安慰Alina一幕超貼心

柳俊江在《公司冇逼我跑馬拉松》最新一集「謝謝你陪跑」,以陪跑員身份登場,帶領著其跑會會員們一起與一眾藝人跑者練習跑步。柳俊江陪跑期間非常貼心,不但會邊跑邊觀察製作組人員的狀態,不斷邊跑邊問「速度咁樣OK嗎?」每當一眾藝人跑者跑到辛苦無氣,柳俊江都會以「轉個彎就到」鼓勵大家。當跑到18K,Alina因狀態不佳所以忍不住落淚,柳俊江一臉擔心地上前安慰對方:「你點啊?你不如唔好跑喇,太辛苦驚受傷。今日純粹為咗開心而跑,唔係Training嚟,所以唔好勉強。」柳俊江續指:

長跑最緊要唔係跑得曬,因為長跑係要動力去繼續跑。你一受傷或者辛苦,你下次就會諗『唉,我唔想跑喇』,咁就玩完㗎喇。

柳俊江 柳俊江同一班藝人跑者有講有笑。
柳俊江同一班藝人跑者有講有笑。(圖片來源:ViuTV《公司冇逼我跑馬拉松》)
柳俊江 又不斷鼓勵其他跑者,每次都話「轉個彎就到」
又不斷鼓勵其他跑者,每次都話「轉個彎就到」(圖片來源:ViuTV《公司冇逼我跑馬拉松》)
柳俊江 貼心安慰Alina。
貼心安慰Alina。(圖片來源:ViuTV《公司冇逼我跑馬拉松》)
柳俊江 最後柳俊江的這席話搞喊好多網民。
最後柳俊江的這席話搞喊好多網民。(圖片來源:ViuTV《公司冇逼我跑馬拉松》)

最後一幕超催淚 網民:好唔捨得

到節目結束之際,節目組播出一段為柳俊江特別剪接的片段,能夠在片段中可見柳俊江跑步的英姿,片尾更寫上「謝謝柳爺陪我們跑完這段路!」雖然片段中並沒有配上任何背景音樂,但光以短短一句就已經非常催淚。網民都紛紛留言指感激ViuTV將柳俊江生前片段如常播出,又留言指看到片段就更加唔捨得柳爺:「柳爺真係好溫柔」、「呢度真係睇到喊」、「忍唔住喊左!好唔捨得!好唔相信」、「願柳爺嘅好,永遠藏在大家心裏」、「柳爺,我哋會帶住你教我哋嘅精神繼續跑落去」等。

柳俊江 網民都指最後呢一幕超催淚。
網民都指最後呢一幕超催淚。(圖片來源:ViuTV《公司冇逼我跑馬拉松》)

柳俊江熱愛跑步 曾為全馬藝人之冠

柳俊江(柳爺)生前一直活躍跑步界,在其社交平台都能看見他練跑、參加馬拉松、健身等運動照。上屆柳俊江以3小時30分5秒完成全馬賽事,成為全馬藝人之冠,雖然他已一早報名參加今屆馬拉松,但可惜今屆已無緣再見到他的跑姿。

柳俊江 雖然柳俊江一早報名參加今屆馬拉松,不過就可惜無緣再見到他的跑姿
雖然柳俊江一早報名參加今屆馬拉松,不過就可惜無緣再見到他的跑姿(圖片來源:IG@ryanlau88)

圖片來源:ViuTV《公司冇逼我跑馬拉松》、IG@ryanlau88