再見枕邊人 葉蒨文

再見枕邊人丨葉蒨文超低胸性感登場 大爆瘦身不瘦胸真相

最新娛聞

廣告

《再見‧枕邊人》昨晚(18日)飾演富家女Evelyn的葉蒨文昨晚首度登場,更穿上超低胸造型亮相!仲大方分享瘦身不瘦胸嘅真相!
再見枕邊人 葉蒨文
葉蒨文昨晚首度登場,更穿上超低胸造型亮相!仲大方分享瘦身不瘦胸嘅真相!名副其實嘅「島大女神」好有仙氣(圖片來源:IG@sophieysm)

《愛‧回家》女神葉蒨文性感登場玩相睇

此外飾演富家女Evelyn的葉蒨文昨晚首度登場,更穿上超低胸造型亮相,與Alex(鄭俊弘Fred飾)玩相睇。雖然Evelyn的第一印象令向來沉迷女色的Alex流晒口水,但由於Evelyn句句批評均擊中Alex要害,更提出要做身體檢查以防Alex「暗病」纏身,氣得Alex差點中途離場!談到甫出場便以完美體態示人,葉蒨文受訪時透露沒有刻意為演出瘦身,亦沒有戒口,更有吃宵夜:「從來唔會控制自己食量,所以體重經常喺47至55kg(103.4至121磅)徘徊,個range都大,變化取決於嗰排工作量同埋壓力等。」

(圖片來源:TVB)
葉蒨文昨晚首度登場,更穿上超低胸造型亮相(圖片來源:TVB
0
(圖片來源:TVB

葉蒨文瘦身不瘦胸:我嘅身形只會服務角色

葉蒨文坦承並非瘦身不瘦胸的人,亦認為演員僅應該對角色作出身體變化,而非以貪靚為大前提:「我係一個演員,並不是美容KOL,亦唔係偶像派,我嘅身形只會服務角色,如果角色需要,先會特登去增肌或者減脂;如果套劇冇特別要求我keep身形,只要體重喺合理範圍內、唔影響我塑造角色呈現出嚟嘅形象,肥與瘦對我嚟講唔係好重要。」她續指平日有做運動習慣,並認為演員定期訓練身體,對於接觸不同角色會有幫助。

葉蒨文直言雖然僅得一兩場戲份,但很享受演出Evelyn一角:「呢個角色係一個要求好高、有點苛刻嘅千金小姐。我自己本人講嘢係好快,有少少機關槍咁,所以演繹呢個角色嘅時候,首先做嘅係搵番屬於個角色嘅節奏,調慢自己個速度,調整節奏之後,我角色嘅諗法同埋態度就漸漸被帶出來了。」

續指曾經看過Fred的演出,事前已期待與他合作:「Fred個節奏感把控得好好,同佢做對手戲有交流,唔係嗰啲自己做晒自己嘢、唔理對手嘅演員,所以我覺得好舒服、好放心。成個拍攝過程好流暢,好順利就完咗啦。我都喺佢身上學到好多嘢,雖然拍攝時間好短暫,我已經覺得好有得着。」

0
她續指平日有做運動習慣,並認為演員定期訓練身體,對於接觸不同角色會有幫助。(圖片來源:TVB
0
(圖片來源:TVB
0
(圖片來源:TVB)

葉蒨文《愛回家》打扮性感惹好評

葉蒨文在擔任《愛回家》的島大女神Candy一角,令她開始得到觀眾的關注,成功升呢做女神。早前更在《愛回家》大玩制服誘惑,扮完護士扮空姐,唔止令劇中兩位裙下之臣「面油」與「書蟲」嗒晒糖,就連網民睇完都有無限FF,話發夢都見到葉蒨文。

再見枕邊人 葉蒨文
葉蒨文在《愛回家》大玩制服誘惑(圖片來源:IG@sophieysm)
再見枕邊人 葉蒨文
扮護士(圖片來源:IG@sophieysm)
再見枕邊人 葉蒨文
再扮空姐(圖片來源:IG@sophieysm)
再見枕邊人 葉蒨文
網民都表示好羨慕「面油」同「書蟲」(圖片來源:IG@sophieysm)

圖片來源:IG@sophieysm、TVB