高Ling

出水盪奶派福利 高Ling大晒34D巨胸

最新娛聞

廣告

擁有34D無敵身材的高海寧(高Ling),最近努力減肥終於有成效,早前出席活動已經大晒23吋纖腰和馬甲線。昨日佢又向網民大派福利,喺Instagram度分享咗一段游水片段,佢由水面彈出時清晰見到34D噴血上圍,,難怪網友大叫流鼻血!

高Ling減肥,咪即係要將兩座D奶山移走?各位可以放心!片段中着上桃紅色比堅尼嘅高Ling喺池邊上演一幕出水芙蓉,撥頭髮之餘又將玲瓏浮凸身材表露無遺!望真啲仲好似見到少少股線,相當誘惑,難怪一眾網民都話睇到鼻血直流!雖然減磅成功,但依然胸前「偉大」,果然不愧係咪神始祖!

除了大派福利,高Ling仲留言︰「不懂撒嬌的女人」,佢唔係講緊自己不懂撒嬌,而係講緊正在趕拍的TVB新劇《不懂撒嬌的女人》!呢套劇集非常厲害,係TVB首部4K超高解像度之都市愛情輕喜劇,仲會遠赴上海及台南取景。

演員陣容亦非常鼎盛,除了有高Ling之外,仲久未回巢拍劇林文龍及宣萱!佢哋話兩人都已經入行廿多年,但令次係首次正式合作,相信一定俾到觀眾新鮮感!而高Ling喺劇中仲要與前輩林文龍飾演情侶,似乎相當有睇頭!

其實高Ling對自己嘅驕人身材向來都亳不吝嗇,成日都會同大家開心些牙,唔知新劇入面會唔會有更多呢類鏡頭益觀眾呢?

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!