利愛安

「東涌羅浩楷」落選港姐利愛安慘遭TVB用完即棄 再現爆炸頭激似師奶

最新娛聞

廣告

「東涌羅浩楷」利愛安曾參選《2021年港姐競選》,當時她在第一輪面試時因造型獨特而備受外界矚目,比起一班靚女參加者更加有話題度。雖然當時利愛安未能成功入圍,但她依然得到TVB賞識並與其簽約,更獲安排進行大改造,將一頭爆炸頭換成清純直長髮,獲讚顏值直逼朱千雪!不過,利愛安近來少蒲頭露面,疑已被TVB投閒置散,用完即棄。
利愛安 利愛安當時與首輪面試身穿花花吊帶裙,再加一頭凌亂的「佛祖頭」,成功成為最搶Fo的參選港姐之一。
利愛安當時與首輪面試身穿花花吊帶裙,再加一頭凌亂的「佛祖頭」,成功成為最搶Fo的參選港姐之一。(圖片來源:Youtube@TVB 娛樂新聞台)

「東涌羅浩楷」利愛安再現爆炸頭激似師奶

利愛安在2021年港姐首輪面試落選後,曾經獲得無綫簽約成為旗下藝人。當時獲無綫進行大改造,將一頭爆炸頭換成清純直長髮,獲網民激讚顏值直逼朱千雪。不過時隔兩年,利愛安就似乎打回原形,再次頂著一頭凌亂的佛祖頭回歸,更大方在社交平台大曬與疑似男友的合照,瘋狂放閃。

利愛安 利愛安獲TVB改造後,獲網民大讚靚女。
利愛安獲TVB改造後,獲網民大讚靚女。(圖片來源:IG@lenarbata)
利愛安 不過最近就打回原形,變返爆炸頭。
不過最近就打回原形,變返爆炸頭。(圖片來源:IG@lenarbata)
利愛安 同疑似男友的合照全部都鼻子紅紅,打扮都激似師奶。
同疑似男友的合照全部都鼻子紅紅,打扮都激似師奶。(圖片來源:IG@lenarbata)

落選後仍獲無綫簽約 被安排入《愛回家》劇組

利愛安在落選後獲無綫簽約,曾經獲安排入《愛回家》劇組,飾演外傭圈好姐妹。不過最近外傭圈好姐妹的角色都幾乎由臨時演員頂上,導致利愛安幾乎零戲份。據知利愛安最近更已經退出《愛回家》劇組,疑似被TVB蹭完熱度就用完即棄、投閒置散。

利愛安 利愛安在劇中飾演外傭圈好友,同一眾《愛回家》演員都關係好好。
利愛安在劇中飾演外傭圈好友,同一眾《愛回家》演員都關係好好。(圖片來源:IG@lenarbata)
利愛安 大家都打成一片。
大家都打成一片。(圖片來源:IG@lenarbata)
利愛安 不過最近已經冇再喺《愛回家》見到利愛安了。
不過最近已經冇再喺《愛回家》見到利愛安了。(圖片來源:IG@lenarbata)

接受變身大改造 直髮造型激似朱千雪

一頭爆炸曲髮成為標記的「東涌羅浩楷」利愛安,獲無綫簽約後一度接受變身大改造。將原本招牌爆炸頭拉直,變成長髮造型,即時回復少女味兼滲透仙氣!

利愛安 利愛安曾經接受TVB大改造,TVB仲特意拍下改造全過程。
利愛安曾經接受TVB大改造,TVB仲特意拍下改造全過程。(圖片來源:Youtube@TVB 娛樂新聞台)
利愛安 由爆炸佛祖頭變做直長髮,即刻成個氛圍唔同曬。
由爆炸佛祖頭變做直長髮,即刻成個氛圍唔同曬。(圖片來源:Youtube@TVB 娛樂新聞台)
利愛安 當時更請到張寶兒為利愛安進行大改造。
當時更請到張寶兒為利愛安進行大改造。(圖片來源:Youtube@TVB 娛樂新聞台)

「爆炸頭」徐麟極速上位後冇工開

同樣為「爆炸頭」港姐出身的徐麟,去年雖然落選港姐,但依然獲無線簽約,更曾經一度極速上位,被「欽點」加盟《開心無敵獎門人》,擔任「獎老」一職。不過時隔一年,徐麟已經少有出現於幕前,亦少有更新社交平台。似乎兩位「爆炸頭」落選港姐都被無綫抄完話題,就被用完即棄,認真陰功!

利愛安 徐麟港姐首輪面試當時同樣一頭爆炸頭現身,身穿米白色吊帶長裙子,加上唔鹹唔淡嘅廣東話,一度引起網民熱議。
徐麟港姐首輪面試當時同樣一頭爆炸頭現身,身穿米白色吊帶長裙子,加上唔鹹唔淡嘅廣東話,一度引起網民熱議。(圖片來源:IG@asssssss_r)
利愛安 獎門人 徐麟 徐麟化身成百變小櫻,好可愛。
徐麟落選後火速獲「欽點」加盟《開心無敵獎門人》,在節目中化身成百變小櫻。(圖片來源:TVB《開心無敵獎門人》)
利愛安 徐麟 徐麟以一頭激短「軍裝頭」登場嚇親一班網民,不過仔細睇就睇到原來徐麟只係扎起頭髮,所以先造成錯覺啫!
徐麟早前以一頭激短「軍裝頭」登場嚇親一班網民,不過仔細睇就睇到原來徐麟只係扎起頭髮,所以先造成錯覺啫!(圖片來源:IG@asssssss_r)

圖片來源:Youtube@TVB 娛樂新聞台、IG@lenarbata、IG@asssssss_r、TVB