劉浩龍 內地

劉浩龍到內地Busking與路人合唱場面冷清 尷尬背後原來暗藏窩心原因

最新娛聞

廣告

現年46歲的劉浩龍今年成立個人工作室做老闆,揚言要再闖一番事業。近日,他在內地社交平台貼出早前在武漢街頭Busking的影片,但卻遭網民嘲笑:「撈得唔係幾掂喎。」
劉浩龍 內地 46歲的劉浩龍今年成立個人工作室做老闆,揚言要再闖一番事業。
46歲的劉浩龍今年成立個人工作室做老闆,揚言要再闖一番事業。(圖片來源:IG@lauholungwilfred)
劉浩龍 內地 他獻唱陳奕迅的經典歌曲《明年今日》,不過四周卻沒有人駐足圍觀,場面冷清。
他獻唱陳奕迅的經典歌曲《明年今日》,不過四周卻沒有人駐足圍觀,場面冷清。(圖片來源:抖音@LiuHaoLong_7)

劉浩龍街頭Busking場面冷清

劉浩龍日前在抖音開心Share在武漢街頭Busking的影片,片中的他情深款款獻唱陳奕迅的經典歌曲《明年今日》,不過四周卻沒有人駐足圍觀,場面冷清。之後劉浩龍邀請一位不懂廣東話的路人合唱,對方則唱出國語版本《十年》,二人毫無默契非常尷尬。

劉浩龍 內地 之後劉浩龍邀請一位不懂廣東話的路人合唱,對方則唱出國語版本《十年》。
之後劉浩龍邀請一位不懂廣東話的路人合唱,對方則唱出國語版本《十年》。(圖片來源:抖音@LiuHaoLong_7)

網民嘲笑:撈得唔係幾掂喎!

不少網民看後不禁指他去錯地方:「撈得唔係幾掂喎兄弟」、「冇幾個認識你!」不過也有粉絲支持:「這才是真男人,能屈能伸,今天能在街邊唱歌,明年就能在香港紅館開演唱會」。其實劉浩龍今次是去武漢宣傳新戲《掃毒3人在天涯》,趁着工作空檔支持一位正在Busking的知音人,並主動提出合唱,相當有心。

劉浩龍 內地 網民嘲笑:「撈得唔係幾掂喎。」
網民嘲笑:「撈得唔係幾掂喎。」(圖片來源:抖音@LiuHaoLong_7)

開新公司頭炮新歌由側田幫手

劉浩龍日前作客TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》,接受許文軒訪問,近排劉浩龍開新公司,頭炮出新歌《沒人坐的梳化》,今次搵咗好友側田幫手,原來早喺2006年側田送咗一首《二等天使》畀佢,當時呢首歌係側田寫畀前度女友,忽然畀劉浩龍唱。相隔5年劉浩龍再推出單曲,亦係老友側田操刀,特意為劉浩龍造歌,劉浩龍分享與側田嘅浪漫關係:「我哋有時食完飯,兩個人去唱K,最大嗰間房可以坐100人,我哋唱咗4個鐘,我哋做嗰啲嘢好浪漫,我同佢都鍾意飲醉酒,我完全唔覺得佢無禮貌,有啲人唔知我哋friend咁,嗰日我未鬧佢轉頭,我唔會忍佢,我都唔好意思,其實大家誤會晒。」

劉浩龍 內地 劉浩龍開新公司,頭炮出新歌《沒人坐的梳化》搵咗好友側田幫手。
劉浩龍開新公司,頭炮出新歌《沒人坐的梳化》搵咗好友側田幫手。(圖片來源:IG@lauholungwilfred)

劉浩龍習慣單身獨處

劉浩龍爆被側田要求閂燈除衫唱歌,錄咗兩次就得,劉浩龍當然相信好友側田判斷,劉浩龍坦言跟側田多年老友鬼鬼,從未嗌過交,而且劉浩龍見到側田而家對女朋友嘅改變,佢都好戥朋友開心,見到佢慢慢成長。劉浩龍近年習慣單身獨處,好少出去自己識朋友,反而結咗婚嘅朋友叫佢盡量歎世界,好好享受自由自在嘅生活。

劉浩龍 內地 劉浩龍坦言跟側田多年老友鬼鬼,從未嗌過交。
劉浩龍坦言跟側田多年老友鬼鬼,從未嗌過交。(圖片來源:IG@lauholungwilfred)

撰文:東方新地圖片來源:IG@lauholungwilfred,抖音@LiuHaoLong_7