劉穎鏇

超能使者|劉穎鏇水著相合輯:擺Pose展現超強Body!

最新娛聞

廣告

無綫55周年台慶劇《超能使者》於啟播前,在官方於社交網發放「深水埗Open姐(劉穎鏇Tiffany飾)」人物介紹預告片時,角色部份水著造型已率先曝光,並旋即惹起網民關注激讚Tiffany「最強Body」。萬眾期待的「足本版」日前終於播放,相信不少觀眾期待已久。

即睇《超能使者》大結局劇情劇透
劉潁鏇 水著 超能使者 僅以毛巾蔽體的劉穎鏇,仲要做打戲,睇落都非常牙煙!
劉穎鏇劇中唔少性感場面。(圖片來源:TVB提供)
劉穎鏇 劉潁鏇 水著 監製話仲有啲未曝光圖。
監製話仲有啲未曝光圖。(圖片來源:IG@ jazz_boon)

《超能使者》劉穎鏇參考深田恭子擺性感Pose

今天(20日)官方在社交網站發布一條12秒全新相關預告片,並公開3大從未曝光的Open姐廣告畫面。預告片中看見劉穎鏇擺Pose甚有女神風範,但原來劉穎鏇雖然有模特兒身形,但在做出多個模特兒動作卻零天份,導演拍攝前更要專登找來日本女神深田恭子的寫真給劉穎鏇惡補。劉穎鏇笑說:「我覺得深田恭子好靚、係健康嘅Sexy,自己喺屋企試擺佢啲Pose時,我睇見自己都有啲怕醜。」

劉穎鏇 劉潁鏇 水著 「深田恭子寫真集:Blue Palpitations」是她的第20本個人寫真集,以夏威夷為背景,深田恭子穿多套比基尼,內有衝浪、海上瑜珈等吸睛畫面!
「深田恭子寫真集:Blue Palpitations」是她的第20本個人寫真集,以夏威夷為背景,深田恭子穿多套比基尼,內有衝浪、海上瑜珈等吸睛畫面!(圖片來源:深田恭子寫真集)
劉穎鏇 劉潁鏇 水著 大家覺得如何?
大家覺得如何?(圖片來源:TVB提供)

《超能使者》劉穎鏇被封「雨神」

性格保守的Tiffany坦言私下其實甚少性感打扮,故得悉要拍攝水著戲時也有點擔心:「我係缺少啲自信心,擔心各方面都達唔到大家要求。由於拍攝現場幕後人員唔少,初頭點都有啲怕醜,但拍咗大半日之後,加上大家都好保護我,好多動作都Make sure真係唔會走光至叫我做,令我愈拍愈放心。」

原來拍攝當日Tiffany一抵埗便落大雨,結果劇組要等足半小時才有工開,監製Jazz笑封Tiffany為「雨神」,並爆料指對方幾乎次次開工都落雨,Tiffany聞言「反擊」謂:「真係唔關我事,呢個係天氣問題,但我都唔介意大家開玩笑嘅。」

劉潁鏇 水著 劉穎鏇真係身形好好。
劉穎鏇真係身形好好。(圖片來源:TVB提供)
劉穎鏇 劉潁鏇 水著 迷倒唔少宅男
迷倒唔少宅男(圖片來源:TVB提供)

《超能使者》劉穎鏇出浴露背造型曝光

由陳展鵬、唐詩詠、陳山聰、劉穎鏇等人主演的《超能使者》在31日開播,早前無綫亦播出《超能使者》的製作特輯。在製作特輯中,劉穎鏇出浴露背造型曝光,僅以毛巾蔽體的劉穎鏇看上去亦非常牙煙。在接受訪問時,劉穎鏇透露:「因為條毛巾著唔實,所以服裝姐姐好貼心咁用線幫我縫好。」除此之外,網民亦紛紛大讚劉穎鏇身上零贅肉。劉穎鏇表示再開派遣都有特地跑步和控制飲食修身,自己在《超能使者》中的身形比選美時還要更瘦。

劉潁鏇 水著 超能使者 劉穎鏇出浴露背造型曝光,大膽程度嚇親網民!
劉穎鏇出浴露背造型曝光,大膽程度嚇親網民!(圖片來源:TVB提供)
劉穎鏇 劉潁鏇 水著 超能使者
(圖片來源:TVB提供)
劉潁鏇 水著 超能使者 僅以毛巾蔽體的劉穎鏇,仲要做打戲,睇落都非常牙煙!
僅以毛巾蔽體的劉穎鏇,仲要做打戲,睇落都非常牙煙!(圖片來源:TVB提供)

劉穎鏇自爆因腿長多煩惱

繼《兄弟》之後再次做打女的劉穎鏇,在拍攝前接受一連串的武術特訓。她坦言自己的一雙長腿為自己帶來不少煩惱:「最難係踢腿、起腳,為咗畫面靚啲就要隻腳伸直啲,但我啲筋唔鬆,所以都下咗好多苦功。」劉穎鏇又話全部打鬥戲都是親自上陣,再加上經常「零Pad」上陣,所以拍戲拍到周身瘀,但敬業的她笑言少少傷痕沒問題,只要能夠做好場戲就好有滿足感。監製也給予劉穎鏇 8.5 分:「我睇到佢有團肯拚搏嘅火,所以《隱形戰隊》都繼續搵佢打。」

劉穎鏇 劉潁鏇 水著 超能使者 又話自己腿長筋唔鬆,所以拍打鬥戲時候都好辛苦
又話自己腿長筋唔鬆,所以拍打鬥戲時候都好辛苦(圖片來源:TVB提供)
劉潁鏇 水著 超能使者 劉穎鏇劇中每個造型都非常大膽,極度吸睛!
劉穎鏇劇中每個造型都非常大膽,極度吸睛!(圖片來源:TVB提供)

下星期大結局劇透|21-25集劇情:沈震軒異能黑化 歐瑞偉喪子復仇令眾人內訌

劉穎鏇 超能使者 婚禮當日有人出事
婚禮當日有人出事(圖片來源:TVB提供《超能使者》劇照)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:TVB提供