劉馬車 回歸

劉馬車事隔3年終出獄 拍片盡訴心聲:以為自己冇命出嚟!

最新娛聞

廣告

講到YouTube界的風雲人物,未有Kenny之前一定有號稱「天水圍墮天地獄獸」劉馬車份,當年憑著「黐線佬」形象深入民心,不過劉馬車返內地後因為犯下數宗罪名而被捕,曾經歷入獄再出獄再入獄。近日,他終於刑滿出獄,強勢回歸香港YouTube界。

劉馬車事隔3年終出獄 狂出8條片預告回歸!

劉馬車早前在個人YouTube頻道「劉馬車」上傳全新影片,不到一日已經吸逾20萬人觀看。而影片是講述自己終於出獄,片中不斷提及改變,直言自己當時的確係衝動累事,入獄後相當後悔,又道傷了父親的心。他表示不想人生再留有遺憾,希望日後能夠好好做好自己。劉馬車更在影片中提及自己在獄中的苦況,指當時因為頂撞獄警而遭暴力對待,直言:「以為自己冇命出嚟!」同時劉馬車也將自己YouTube Channel舊有的影片都刪走,只留下新影片。

劉馬車 回歸 劉馬車
(圖片來源:YT@劉馬車)

望外界俾工作機會

然後同短時間內上傳其餘8影片,預告自己將復出,希望外界能夠給予多些工作機會,仲放埋自己WhatsApp出嚟。其中一條片中劉馬車在大年初一下午4點出現在尖沙咀鐘樓,希望同觀眾「吹吓水同吹吓海風」。完結後不少網友也在社交網站發布了和劉馬車的合照,除此之外,劉馬車也有分享自己在獄中所畫的手稿,其畫功相當不錯,更獲唔少網民大讚。

劉馬車 回歸 劉馬車
(圖片來源:YT@劉馬車)
劉馬車 回歸 劉馬車
(圖片來源:YT@劉馬車)
劉馬車 回歸 好多人爭住同劉馬車合照。
好多人爭住同劉馬車合照。(圖片來源:網上圖片)
劉馬車 回歸 Kenny都要搵劉馬車合照!
Kenny都要搵劉馬車合照!(圖片來源:網上圖片)

長情馬車 依舊封羅力威做偶像

另外劉馬車還談到歌手羅力威「香港樂壇嘅一道清泉,永遠在我心中長存!」,事隔咁多年,劉馬車依然係咁愛羅力威,仲大讚佢在樂壇中的唱功都是數一數二。仲上傳一條自己的原創歌曲《後悔藥》,網民大讚唱得唔錯,十分有實力。

劉馬車 回歸 劉馬車
(圖片來源:YT@劉馬車)
劉馬車 回歸 劉馬車
(圖片來源:YT@劉馬車)

網民有讚有彈

對於劉馬車的復出,有唔少網民抱以取笑的心態,直言「啲演技已經變得爐火純青」,「熟識嘅對白~熟識嘅場景~」,「繼續用作品說話」等等。不過都有網民真心希望劉馬車悔改,認為其實佢唔用下面諗嘢,或者的確係可以在YouTube界發展到,甚至憑歌聲打入娛樂圈都唔出奇!

劉馬車 回歸 劉馬車
(圖片來源:YT@劉馬車)

聽聽馬車新歌

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地(部份內容轉載自New Monday)圖片來源:YT@劉馬車 網上圖片資料或影片來源:原文刊於NewMonday