劉馬車

劉馬車鄧月平|出獄後拍新片示愛!還押2月後獲准保釋超級大暴走

最新娛聞

廣告

劉馬車鄧月平|網紅劉馬車於今年2023年1月在內地出獄後回港,當時便拍片指出獄後會向歌手路線發展,佢仲話要參加《全民造星V》,事後網上大爆被花姐侮辱,唔俾佢參加。出獄半年左右,劉馬車再次犯事,即將要受牢獄之災。他自5月起還押候審,保釋一度被拒。近日劉馬車發布新片,宣布暫時獲准保釋候查。他分別喺IG以及YouTube出片出post,指自己是「善良的惡魔」並表示「馬車歸來」!
劉馬車 新片 劉馬車歸來!自稱「善良的惡魔」連環出16條新片
(圖片來源:ig@carriagelau0415)

劉馬車突向鄧月平示愛!

劉馬車嘅變化實在難以預測!他在下午時再於IG也發布了多張照片,相中人更是年輕時的鄧月平,他寫道:「鄧月平,當年我無好好珍惜你,我好後悔!我真係唔想你再為我傷心了,今後我一定會好好做人,我會好好去保護你!因為,我愛你,我想比幸福你!」

劉馬車 新片 擺出多年前同鄧月平合照!
擺出多年前同鄧月平合照!(圖片來源:IG@ carriagelau0415)

鄧月平IG親自回覆「希望你好好做人」

而鄧月平也在劉馬車IG回覆,寫道:「馬車,多年不見!估不到你依然是個有創意力想像力的青年,希望你好好做人,遇上難題不要傷害自己傷害別人,盡量尋求信任的人幫助!」

同時鄧月平也強調大家不要再恥笑劉馬車:「大家都唔好笑馬車啦,另外平祝馬車你官司關關難過關關過,平有點忙,學左一身好功夫可以保護好自己,勿念。勿念,不過原來我15歲時幾靚。」

呢個消息實在太難以置信,震驚唔少網民,紛紛表示:「你地有冇故事」、「走先 我幫你擋住個色魔」、「咪覆佢啦!」、「有創意力想像力即係思覺失調?」

劉馬車自爆曾與鄧月平拍拖

事後,有傳媒訪問劉馬車查詢同鄧月平的關係,劉馬車自爆曾與鄧月平拍拖,他指細細個一齊過一段時間,但之後因其他原因同第二個一齊。他又透露最近精神壓力好大,但鄧月平都有關心他,劉馬車又指那些合照是8年前時影的。

劉馬車 新片 鄧月平也在劉馬車IG回覆!
鄧月平也在劉馬車IG回覆!(圖片來源:IG@lllarine)
劉馬車 新片
(圖片來源:IG@ carriagelau0415)
劉馬車 新片 鄧月平出新歌《U》嘗試填詞﹗事業心好強的鄧月平話現時以事業為主,暫不會考慮拍拖,因為自知有個「拍拖腦」,一拍拖便無法分心工作﹗
鄧月平更笑指15歲時嘅自己幾靚﹗(圖片來源:IG@lllarine)
劉馬車 新片 好多網民問同劉馬車拍拖有咩感覺!
好多網民問同劉馬車拍拖有咩感覺!(圖片來源:IG@lllarine)

劉馬車仲拍片講鄧月平!

劉馬車出獄表示自己信主

劉馬車早前衰咸濕案未完,劉馬車昨日(23日)IG突然復出指「善良的惡魔~馬車歸來」然後放出自己疑出獄的照片,背景係荔枝角收押所,同埋一幅畫作。劉馬車接著IG連環狂出post,又出歌又拍片,指自己已經信咗主:「慈悲香港・馬車信咗主耶穌,神帶領著馬車前行,馬車幫神父Father John派飯比有需要嘅人」

劉馬車 新片 劉馬車歸來!自稱「善良的惡魔」連環出16條新片 劉馬車一出獄即更新ig,放上多張自拍
劉馬車一出獄即更新ig,放上多張自拍(圖片來源:ig@carriagelau0415)
劉馬車 新片 劉馬車歸來!自稱「善良的惡魔」連環出16條新片
(圖片來源:ig@carriagelau0415)
劉馬車 新片 劉馬車歸來!自稱「善良的惡魔」連環出16條新片 仲有畫作
仲有畫作(圖片來源:ig@carriagelau0415)

劉馬車YouTube更新狀況:呢段時間過得好痛苦

劉馬車除咗喺IG出post之外,仲喺YouTube連環出咗16個post,一條係更新佢最新狀況的片,佢拎住自己身分證表示自己係「荔枝角收押所的受訓生」,22日暫時保釋外出等候再訊。劉馬車表示而家自己會保持低調,呢2個幾月失去自由的時間過得好痛苦,叫大家珍惜自由。劉馬車繼而多謝懲教署呀Sir的關心、教育,並表示自己本性不壞,亦知道自己情緒有問題,因為有好多壓力唔識做人,而令到自己成日做錯事。劉馬車激動指自己有反思到自己的問題,想改過自身,想他人可以明白自己。

「新歌發布會」現金髮女子!

劉馬車16條片中其中8條片係劉馬車的「新歌發布會」,而呢啲新歌的片頭都有一名金髮女子的背影幫佢拍「新歌發佈會」,指佢係支持咗劉馬車好多年的朋友。唔少網民對於仲有女性朋友的劉馬車非常震驚,紛紛留言寫道:「個女仔好危險」、「個女仔有無咁博,咁夠膽」、「仲有女夠膽同佢一齊?」

劉馬車 新片 劉馬車歸來!自稱「善良的惡魔」連環出16條新片 劉馬車的「新歌發布會」片頭都有一位金髮著短褲的女子,係幫劉馬車拍片
劉馬車的「新歌發布會」片頭都有一位金髮著短褲的女子,係幫劉馬車拍片(圖片來源:youtube@劉馬車)
劉馬車 新片 劉馬車歸來!自稱「善良的惡魔」連環出16條新片 劉馬車作咗好多首新歌
劉馬車作咗好多首新歌(圖片來源:youtube@劉馬車)

撰文:東方新地(部份內容轉載自New Monday)圖片來源:ig@劉馬車資料或影片來源:原文刊於NewMonday