千里頒獎 viutv

Chill Club頒獎典禮2023 ︱千里頒獎!駱振偉飛英國親手頒填詞人獎予黃偉文

最新娛聞

廣告

ViuTV音樂頒獎禮《CHILL CLUB推介榜 年度推介22/23》今晚舉行,大會在頒發「年度填詞人」頒獎時,頒獎地點竟然帶來意外驚喜!不少網民大讚呢個安排好有誠意同貼心!
千里頒獎 viutv 大家都估唔到駱振偉用呢個方法出現。
大家都估唔到駱振偉用呢個方法出現。(圖片來源:ViuTV截圖)
千里頒獎 viutv 駱振偉宣佈得獎人。
駱振偉宣佈得獎人。(圖片來源:ViuTV截圖)

駱振偉在英國頒獎予黃偉文

畫面一轉,突然移師到英國倫敦,並由駱振偉親身頒獎予身在英國的黃偉文(Wyman),令全場觀眾大感驚喜,而黃偉文更是連續三年奪得這個獎項。黃偉文對於今次可以有人為自己頒獎,非常感動!

黃偉文在倫敦現身拎獎,興奮表示「能夠將香港溫暖帶俾我,呢件事令我好感動。自己從來冇想過做填詞人,從 90 年代在中大社會工作系畢業,30 多年來有一件事耿耿於懷,享受咗社會資源,但冇從事相關幫人嘅專業。」

千里頒獎 viutv 駱振偉親身頒獎予身在英國的黃偉文,令全場觀眾大感驚喜。
駱振偉親身頒獎予身在英國的黃偉文,令全場觀眾大感驚喜。(圖片來源:ViuTV截圖)
千里頒獎 viutv 恭喜Wyman!
恭喜Wyman!(圖片來源:ViuTV截圖)

黃偉文:只要廣東歌需要我,我都會繼續努力

黃偉文哽咽地再講一件事,最近在街頭上碰見廣東話歌迷,「佢話你嘅作品有幫助呢件事係幫到我,我仲要另外有一個釋懷嘅感覺,其實我想講我要多謝你哋先真,因為你哋富裕咗我嘅職業生涯一個好重要嘅意義,你俾我知道過去做10年嚟我嚟呢個世界係做緊啲咩,所以未來嘅日子無論我喺邊度,只要廣東歌需要我,我都會繼續努力寫一啲大家需要嘅歌。」他又指,「每一次我聽住demo,拎起枝筆,我都係掛住你。多謝大家!」

千里頒獎 viutv 黃偉文哽咽地再講一件事。
黃偉文哽咽地再講一件事。(圖片來源:ViuTV截圖)
千里頒獎 viutv 黃偉文表示只要廣東歌需要我,我都會繼續努力!
黃偉文表示只要廣東歌需要我,我都會繼續努力!(圖片來源:ViuTV截圖)

撰文:東方新地圖片來源:ViuTV截圖