卓韻芝

卓韻芝與梁子賢離婚 5年前出嫁出動鄭秀文、蔡卓妍、梁詠琪星級姊妹團

最新娛聞

廣告

卓韻芝在2019年同當時34歲從事電影美術嘅「閃電俠」梁子賢擺酒結婚,當年有星級好姊妹鄭秀文、蔡卓妍及梁詠琪等出動陪嫁擔任姊妹團,不過5年之後卓韻芝在IG貼上黑白照宣布婚姻關係告一段落。

44歲卓韻芝宣布與梁子賢離婚

卓韻芝的前夫梁子賢剛於41屆電影金像獎憑《飯戲攻心》與張蚊同獲最佳美術指導提名,不過獎項最後由《風再起時》奪得,卓韻芝的離婚宣言亦由此提名講起:

得悉你獲取提名,我很高興,肉緊死人,典禮翌日仍在互相提醒和勉勵;自問沒曾想像婚姻會結束,更沒曾想像婚姻結束時內心竟有貢獻感。

上年,我們分開了,兩個人比從前更了解對方,多了一段糊里糊塗的共同記憶,一場離合散聚的共同體驗,情誼不會結束,而是生命裡多容納一個靈魂。你將永遠是我的朋友,我將永遠有你撐腰;我倆的內心小孩純潔如初。

最後她又說:

繼續約食飯、相約BBQ,我說過『保重』,說完我失笑,好像好像誇張了。愛情有雷,婚姻有義。梁子賢,勾過手就是朋友。I have a pen, the pen is blue. I have a friend, the friend is you.

卓韻芝 卓韻芝分享了與梁子賢的黑白合照。
卓韻芝分享了與梁子賢的黑白合照。(圖片來源:cheukwanchi@IG)
卓韻芝 前夫梁子賢與同獲提名的美術指導張蚊前日行金像獎紅地毯,卓韻芝都有影電視Cap圖並於IG分享,留言表示「Fans行為之『瘋狂screencap』」
前夫梁子賢與同獲提名的美術指導張蚊前日行金像獎紅地毯,卓韻芝都有影電視Cap圖並於IG分享,留言表示「Fans行為之『瘋狂screencap』」(圖片來源:cheukwanchi@IG)

謝安琪回應: 分開也是一種同在

阿芝的「分訊」得到不少網友回應鼓勵,有長期讀者表示「16歲開始睇你既書,大家繼續一起成長吧」,亦有人送上祝福「有時分開可能係想對方過得更好,可以係另一種愛,祝福妳芝芝姐」,比卓韻芝大兩年的謝安琪就留言發表感想「有時 分開也是一種同在」,感性分享得到近百個讚好。

卓韻芝 好友鄭秀文和梁詠琪暫未有留言,謝安琪就當仁不讓,率先發表感想。
好友鄭秀文和梁詠琪暫未有留言,謝安琪就當仁不讓,率先發表感想。(圖片來源:卓韻芝IG留言區)

卓韻芝2018年颱風下出嫁婆婆好開心

2018年9月,於超強颱風「山竹」襲港下,與未婚夫「閃電俠」梁子賢結婚,婚禮上,卓韻芝穿裙褂出嫁,並按傳統俗習禮過大禮,話說當新郎及兄弟團殺到時,阿芝婆婆好開心掛住同孫女婿傾偈,竟忘記叫孫女阿芝出場,要阿姨在旁提醒,十分搞笑。

卓韻芝 39歲才女卓韻芝同34歲從事電影美術嘅「閃電俠」梁子賢於上星期六結婚,場外雖有颱風「山竹」來襲,但場內氣氛依然溫馨熱鬧。
39歲才女卓韻芝同34歲從事電影美術嘅「閃電俠」梁子賢於2018年結婚,場外雖有颱風「山竹」來襲,但場內氣氛依然溫馨熱鬧。
卓韻芝 卓韻芝最愛至親婆婆擔任證婚人,一對新人當然有向婆婆跪地斟茶啦!
卓韻芝最愛至親婆婆擔任證婚人,一對新人當然有向婆婆跪地斟茶啦!

向俞琤敬茶

之後卓韻芝同老公向最愛至親婆婆跪地斟茶,其實自從阿芝母親離世後,兩婆孫相依為命,感情深厚,孝順嘅阿芝亦表明婚後會與婆婆同住。而卓韻芝伯樂俞琤亦有接受一對新人敬茶,見俞琤當日笑到見牙唔見眼,就知佢非常開心。

卓韻芝 新娘子卓韻芝繞住佢稱為「老竇」嘅俞琤出場。
新娘子卓韻芝繞住佢稱為「老竇」嘅俞琤出場。
卓韻芝 卓韻芝出嫁,身為好姊妹嘅鄭秀文、蔡卓妍及梁詠琪,當然開心又感動,Sammi仲俾阿芝大爆佢一開始就喊。
卓韻芝出嫁,身為好姊妹嘅鄭秀文、蔡卓妍及梁詠琪,當然開心又感動,Sammi仲俾阿芝大爆佢一開始就喊。

Sammi喊不停

晚上婚宴喺中環外國記者會舉行,場外雖然有颱風「山竹」來襲,但場內氣氛依然溫馨熱鬧,到賀嘉賓有田蕊妮、蔡一智、黃耀明、徐天佑、導演許鞍華及C AllStar陳健安等等。粉紅姊妹團鄭秀文、蔡卓妍及梁詠琪開心陪嫁,Sammi喺IG拍片話:「好開心、好感動,喊死人!」跟住阿芝即刻話:「係呀,我一開始講嘢佢已經喺度喊,我心諗你唔好整喊我啦,佢喊我又好想喊。」之後,Sammi又同阿Sa、Gigi拍片祝福一對新人。

卓韻芝 粉紅姊妹團鄭秀文、蔡卓妍及梁詠琪開心陪嫁,Sammi喺IG拍片話:「好開心、好感動,喊死人!」
粉紅姊妹團鄭秀文、蔡卓妍及梁詠琪開心陪嫁,Sammi喺IG拍片話:「好開心、好感動,喊死人!」
卓韻芝 阿芝戴上婚戒接受傳媒訪問,記者起哄叫兩人錫錫,新郎梁子賢非常害羞,只阿芝借位錫錫阿芝面珠。
阿芝戴上婚戒接受傳媒訪問,記者起哄叫兩人錫錫,新郎梁子賢非常害羞,只阿芝借位錫錫阿芝面珠。

第一次叫老公

期間,卓韻芝更拖埋老公接受傳媒訪問,阿芝表示︰「多謝大家打風都嚟,我仲上網check,山竹又名『夫妻果』,相信個風都會畀我同朋友聚會先,今日賓客有近200人。」提到婚禮主題,佢就話︰「我老公……我咁大個女都係第一次咁樣叫人,我老公設計張帖係綠色,因為love is green,綠色係和平、環保同舒服。」

卓韻芝 被Sammi笑鬆散,阿芝話︰「佢哋笑自己係佛系同鬆散系姊妹,其實我哋係緊緻系姊妹。」
被Sammi笑鬆散,阿芝話︰「佢哋笑自己係佛系同鬆散系姊妹,其實我哋係緊緻系姊妹。」
卓韻芝 對於造人,卓韻芝說要做好手頭工作才有時間度蜜月。
對於造人,卓韻芝說要做好手頭工作才有時間度蜜月。

讚Sammi 係「緊緻系」姊妹

卓韻芝坦言喺台上好緊張︰「我上到台即刻喊,個腦一片空白,老公都好緊張,佢平時份人好低調。我記得多謝咗婆婆同俞琤,因為婆婆係證婚人,我發現佢之前仲苦練簽名。」至於被Sammi笑佢鬆散,阿芝話︰「佢哋笑自己係佛系同鬆散系姊妹,其實我哋係緊緻系姊妹。」

卓韻芝 Sammi喺ig寫出自己嘅感受 :「阿芝出嫁了。除了感動,就是感覺幸福。一個不苟小節的人,剛才說感言時流出的眼淚和顫抖,格外感人。尤其感受到她對母親的懷念和感激。祝福你們」。
Sammi喺ig寫出自己嘅感受 :「阿芝出嫁了。除了感動,就是感覺幸福。一個不苟小節的人,剛才說感言時流出的眼淚和顫抖,格外感人。尤其感受到她對母親的懷念和感激。祝福你們」。
卓韻芝 阿Sa就話由於冇接新娘玩新郎嘅環節,笑指佢哋係最舒服嘅姊妹:「新娘一嚟就話冇玩新郎,我哋主要係負責靚。」
阿Sa就話由於冇接新娘玩新郎嘅環節,笑指佢哋係最舒服嘅姊妹:「新娘一嚟就話冇玩新郎,我哋主要係負責靚。」

阿Sa好enjoy

另一好姊妹阿Sa蔡卓妍就話由於冇接新娘玩新郎嘅環節,笑指佢哋係最舒服嘅姊妹:「新娘一嚟就話冇玩新郎,我哋主要係負責靚。(冇得玩有冇失望?)最好唔好啦!費事玩人玩着自己。(最忙做啲咩?)主要都係影相同擺甫士,同嘉賓吹吓水。(幫手頂酒?)我都頂得幾杯嘅,其他姊妹就難講啲。」

卓韻芝 阿Sa笑指全晚最忙係影相同擺甫士,同嘉賓吹吓水。
阿Sa笑指全晚最忙係影相同擺甫士,同嘉賓吹吓水。
卓韻芝 婚禮當日早上,卓韻芝穿裙褂出嫁,並按傳統習俗過大禮。
婚禮當日早上,卓韻芝穿裙褂出嫁,並按傳統習俗過大禮。
卓韻芝 徐天佑指Sammi大讚佢套衫靚,仲話睇落佢好似操到好大隻㖭!
徐天佑指Sammi大讚佢套衫靚,仲話睇落佢好似操到好大隻㖭!
卓韻芝 余迪偉同一對新人玩鬥chok!
余迪偉同一對新人玩鬥chok!
卓韻芝 卓韻芝坦言喺台上好緊張︰「我上到台即刻喊,個腦一片空白,完全醒唔起第一句係咩。多謝咗好多朋友、婆婆,太多啦。」
2018年出嫁當天,卓韻芝坦言喺台上好緊張︰「我上到台即刻喊,個腦一片空白,完全醒唔起第一句係咩。多謝咗好多朋友、婆婆,太多啦。」(圖片來源:卓韻芝IG)
卓韻芝 對於老公表現緊張,卓韻芝即為老公護航:「唔只佢緊張,我咁多上台經驗都好緊張。」
對於老公表現緊張,卓韻芝即為老公護航:「唔只佢緊張,我咁多上台經驗都好緊張。」
卓韻芝 阿芝以「老公」稱呼對方時表現興奮:「我咁大個女都未試過咁叫!」
阿芝以「老公」稱呼對方時表現興奮:「我咁大個女都未試過咁叫!」
卓韻芝 梁詠琪坦言能成為一場好姊妹,一齊祝福好朋友出嫁,是一種緣份。
梁詠琪坦言能成為一場好姊妹,一齊祝福好朋友出嫁,是一種緣份。
卓韻芝 原本星級姊妹團唔只得Sammi、阿Sa同Gigi,仲有Niki周勵淇嘅,不過Niki最後因工作關係未能出席。
原本星級姊妹團唔只得Sammi、阿Sa同Gigi,仲有Niki周勵淇嘅,不過Niki最後因工作關係未能出席。
卓韻芝 婚宴喺中環外國記者會舉行,蔡一智、徐天佑及C AllStar陳健安亦有到賀。
婚宴喺中環外國記者會舉行,蔡一智、徐天佑及C AllStar陳健安亦有到賀。
卓韻芝 Sammi po咗一條片,片中的Sammi一開始已話:「好開心、好感動,喊死人!」
Sammi po咗一條片,片中的Sammi一開始已話:「好開心、好感動,喊死人!」
卓韻芝 阿Sa笑指佢哋係最舒服嘅姊妹,主要都係影相同擺甫士!
阿Sa笑指佢哋係最舒服嘅姊妹,主要都係影相同擺甫士!
卓韻芝 徐天佑話祝福一對新人打風都打唔甩!
徐天佑話祝福一對新人打風都打唔甩!
卓韻芝 自稱最舒服姊妹嘅阿Sa同Gigi,全晚主要招呼賓客吹吹水,余迪偉拉佢哋玩自拍當然無任歡迎啦!
自稱最舒服姊妹嘅阿Sa同Gigi,全晚主要招呼賓客吹吹水,余迪偉拉佢哋玩自拍當然無任歡迎啦!
卓韻芝 提到婚禮主題,卓韻芝就話︰「我老公設計張帖係綠色,因為love is green,綠色係和平、環保同舒服。」
提到婚禮主題,卓韻芝就話︰「我老公設計張帖係綠色,因為love is green,綠色係和平、環保同舒服。」
卓韻芝 卓韻芝伯樂俞琤亦有接受一對新人敬茶,見俞琤當日笑到見牙唔見眼,就知佢非常開心。
卓韻芝伯樂俞琤亦有接受一對新人敬茶,見俞琤當日笑到見牙唔見眼,就知佢非常開心。

卓韻芝的前夫是誰?

2018年2月卓韻芝在剛推出的新書《峰迴路轉》中,低調地宣布婚訊。當時卓韻芝不肯公開未婚夫的背景,但就透露對方很喜歡「閃電俠」其後大家得悉這場姐弟戀的男方亦是圈內人⋯⋯詳情按此

卓韻芝出嫁當天有哪些賓客?

詳情請看⋯⋯39歲卓韻芝出閣 史上最強姊妹團陪嫁

圖片來源:東方新地資料或影片來源:卓韻芝IG、鄭秀文IG、蔡卓妍IG