去邊啊do姐 do姐

去邊啊Do姐|66歲鄭裕玲簽生死狀 挑戰人體極限登戰機:咩都試下

最新娛聞

廣告

鄭裕玲(Do姐)主持的HOY TV全新旅遊節目《去邊啊Do姐》昨晚(11日)播出第6集,由洪嘉豪陪住Do姐一同探索德國,2人先在慕尼黑學做麵包,Do姐之後飛起嘉豪,獨自登上戰機飛越阿爾卑斯山,66歲挑戰人體極限!
去邊啊do姐 do姐 Do姐鄭裕玲去到德國把握機會上戰機!
Do姐鄭裕玲去到德國把握機會上戰機!(圖片來源:大會提供)

起飛前簽生死狀 Do姐:咩都要試下

66歲的Do姐獨自去到德國國家飛機博物館,準備登上意大利製造的S-211輕攻擊型戰機。她上戰機的事前準備非常嚴謹,不但要上堂學習安全知識,例如遇到危險時會飛彈出機艙逃生的方法,之後再簽署「生死狀」。Do姐出發前為自己打氣:「人就活一次,咩都要試下。」準備好之後,Do姐在戰機機師的陪同之下一飛衝天,片片白雲在身邊極速掠過。穿過雲層後升上6500米高度,戰機朝阿爾卑斯山脈進發並橫越德國最高山峰,Do姐表示見到白茫茫一片,大呼:「好似仙境一樣!」

去邊啊do姐 do姐 Do姐大讚出面白茫茫一片猶如仙境一樣。
Do姐大讚出面白茫茫一片猶如仙境一樣。(圖片來源:大會提供)
去邊啊do姐 do姐 一生人真係要試下。
一生人真係要試下。(圖片來源:大會提供)
去邊啊do姐 do姐
(圖片來源:HOYTV影片截圖)

感受G Force成就解鎖

飛過楚格峰後,機師將戰機180度反轉再反轉,讓Do姐感受強勁G Force,Do姐指當時「個人唔郁得,Feel到所有嘢扯埋一邊」。雖然戰機的G Force令身體不適,但Do姐落機後心情勁靚指「開心做咗呢件事,人生做一次都應該嘅!」

去邊啊do姐 do姐 Do姐落咗機不忘與戰機打卡合照,心情超靚。
Do姐落咗機不忘與戰機打卡合照,心情超靚。(圖片來源:大會提供)
去邊啊do姐 do姐 Do姐坦言飛到上空360度旋轉感覺很不好。
Do姐坦言飛到上空360度旋轉感覺很不好。(圖片來源:HOYTV影片截圖)
去邊啊do姐 do姐 Do姐當時表示身體郁唔到。
Do姐當時表示身體郁唔到。(圖片來源:HOYTV影片截圖)
去邊啊do姐 do姐 Do姐出發前與洪嘉豪一同整麵包。
Do姐出發前與洪嘉豪一同整麵包。(圖片來源:大會提供)

自爆玩到頭暈

Do姐昨日(12日)出席活動,提到第一次簽生死狀坐戰機的經歷相當難忘,她稱當時親眼望完民航機飛機師同學先玩,她才「個心冇咁驚」,抱住「都未試過,咪試下囉」的心態作出嘗試。雖然覺得很享受,但360度的G Force卻令她頭都暈:「起機同落都好快,360度自己都唔習慣,因為所有嘢都反晒,好似一隻蟹咁被綁住唔郁得!」。Do姐表示如果將來有機會都想試玩滑翔傘、降落傘等等:「我好大膽㗎,一啲都唔畏高,但揈得太緊要就唔得!」

去邊啊do姐 do姐 Do姐昨日12日)出席活動,重提當日的經歷。
Do姐昨日(12日)出席活動,重提當日的經歷。(圖片來源:YouTube@Viu1 HK)

懶理節目收視

另外,節目第一集在網上點擊已經超過46萬,其餘集數則有20多萬的平均點擊,電視收視方面,據悉首集平均有3點,第2集2.7點、第3集1.9點、第4集2.1點及第5集2.2點。Do姐在訪問中表示今時不同往日,現時有很多網上平台,難以單靠收視的數字去計算,因此本來就對節目沒有任何收視期望,拍得開心最重要。

去邊啊do姐 do姐 Do姐表示對節目沒有任何收視期望。
Do姐表示對節目沒有任何收視期望。(圖片來源:YouTube@Viu1 HK)

撰文:東方新地圖片來源:大會提供