姜濤

姜濤事非多指同犯太歲有關 開腔回應戀情對髮型師被報道感內疚

最新娛聞

廣告

姜濤早前被傳出與髮型師Lydia暗撻著一年多,雖然姜濤已經喺個人社交平台發文否認戀情,但緋聞依然傳得慶恰恰。今日(11日)姜濤就喺緋聞傳出之後,首次接受電台訪問,並且開腔回應有關緋聞,仲直認情緒麻麻:「連食嘢都唔想食」。

自認今年好黑仔 犯太歲中到應一應

姜濤今日出席Do姐電台節目《口水多過浪花》接受訪問,一開波姜濤就話覺得今年犯太歲犯得好應,全年都充滿是是非非:「今年犯太歲犯得好應,又受傷,又有各種報道同是是非非,係有史以來最多嘅一次。」姜濤亦提及到今年有好多報道圍繞自己和身邊嘅人,佢表示並不介意外界評論自己,但就對影響到身邊朋友而感到內疚。

今日姜濤接受Do姐訪問。
今日姜濤接受Do姐訪問。(圖片來源:IG@do_do_cheng)

首開腔回應拍拖:拍拖唔係遮遮掩掩嘅一件事

姜濤於訪問中首次開腔回應早前傳出與髮型師Lydia的緋聞:「佢真係由我一入行冇幾耐就幫我手嘅工作人員,其實我同身邊每一個工作人員都係咁相處,好多工作人員都知道我係點樣嘅人。但可能人哋生得靚啲、高啲,咁就被人(報道)。我覺得其實會影響到人哋之後嘅生活,人哋唔係只係做我一個,仲有自己正職,我就覺得好內疚。」姜濤表示明白自己係公眾人物,之後會多啲注意自己嘅一言一行,以免再影響到其他工作人員。

當被問到如果之後真係拍拖,會否企出嚟認時,姜濤坦言:「我覺得我如果真係拍拖,我會睇另一半嘅意願,我覺得拍拖唔係一個需要太遮遮掩掩嘅事,同埋我覺得我真係要拍拖都係好正常嘅事,但我覺得好多嘢都係雙方嘅決定,我自己就冇乜所謂。」

姜濤 mirror 當時已經有甜蜜互動!
姜濤早前被爆與髮型師Lydia暗撻著一年幾,早在拍MV當時已經有甜蜜互動!(圖片來源:影片截圖)
姜濤 mirror Lydia係MIRROR御用髮型師
Lydia係MIRROR御用髮型師(圖片來源:IG@IG@lydiayung_)

Do姐讚姜濤「薄」姜濤希望透過打扮表達自己

Do姐喺訪問中突然提到姜濤嘅衣著:「我識你咁耐,好似你今日著得最薄。我係到諗今日咁熱,姜濤會唔會著褸。」姜濤即刻解釋道:「我唔想每一次做訪問都着得好隆重,我覺得唔需要。服裝師同我拗咗好耐,話唔得㗎,話我平時唔係咁,但我其實想大家Focus喺我個訪問,唔係我點樣著衫。(咁宜家呢個係唔係一個轉變?)應該係話入行越耐,就越知道自己喺咩場合,喺咩狀態最舒服。依家天氣熱,真係好難再著長褸,所以都係覺得自己舒服最緊要。(咁嚟緊會唔會都自己揸番多啲主意?)會呀!其實不嬲自己都有好大自主權。不過嚟緊可能喺生活、打扮方面都希望有多啲自己嘅諗法,去表達到自己。」

姜濤直認情緒麻麻:「依家唔開心嘅程度連食嘢都唔想食。」
姜濤今日只穿上簡單恤衫一件,令到Do姐都大讚姜濤「薄咗」(圖片來源:IG@do_do_cheng)
姜糖們都安慰姜濤,大讚佢已經好瘦,唔洗靠衣著遮擋身形。
姜糖們都安慰姜濤,大讚佢已經好瘦,唔洗靠衣著遮擋身形。(圖片來源:網民留言截圖)

姜濤直認情緒麻麻:依家唔開心嘅程度連食嘢都唔想食

當被Do姐指出姜濤身形變化大時,姜濤回應指:「以前肥仔底,加埋之前受傷之後,有一排冇做運動,加上自己好大壓力係咁食嘢。我真係飲水都會肥,你睇我呢杯水都冇飲過,自己努力啦!依家唔開心嘅程度連食嘢都唔想食。」

姜濤自爆自己唔開心就想暴食。
姜濤自爆自己唔開心就想暴食,但最近就心情麻麻,連食嘢都唔想食。(圖片來源:麥當勞官方廣告截圖)

停用IG閉關 專心準備演唱會

姜濤早前在IG表示將會停用IG,準備閉關專心準備演唱會。姜濤在訪問中指自己已經唔係第一次刪去社交平台軟件:「其實我年頭已經冇玩幾個月,因為網上好多負面嘅報道,令我好想關閉呢啲平台,喺嗰時我就發現我生活可以好專心,有時候我覺得會畀呢啲嘢搞到我分心,所以其實我都幾enjoy唔玩IG嘅日子。宜家都幾好啊,可以focus喺準備演唱會。」

姜濤將於8月初開演唱會,早前就發IG表示會刪去IG,閉關準備演唱會。
姜濤將於8月初開演唱會,早前就發IG表示會刪去IG,閉關準備演唱會。(圖片來源:IG@keung_show)

大爆演唱會有貴人 透露演唱會詳情

對於即將舉行首個個人演唱會,姜濤就坦言一開始設定演唱會概念時曾經遇上阻滯,但幸好遇上身邊多位好友和貴人:「好多謝身邊好多人去幫我,我冇諗過有啲我好仰慕嘅人都有幫我。」不過姜濤非常神秘地未有透露該位貴人的身份:「我諗大家知道佢幫我嘅話,大家都會好開心。呢個真係一個大師級,咁去幫我做成個演唱會。佢一開頭唔得閒,但之後都搵時間幫我。」

唔少粉絲都估姜濤所提及嘅貴人就係羅志祥。
唔少粉絲都估姜濤所提及嘅貴人就係羅志祥。(圖片來源:IG@showlo)

蘇師傅曾批屬兔有戀情拍拖有望是非多

蘇師傅今年年初曾出書批屬兔的人會受到犯太歲的影響,犯太歲年會多變化,事業有機會突然有轉變。生於春夏天的朋友運氣開始下降,財運會走下坡,或會破財。戀情方面,如果是單身,就有機會有新戀情。屬兔嘅姜濤就真係是非纏身,又有緋聞,真係中曬!

蘇民峰 兔年 屬兔的姜濤今年犯太歲,感情方面可能有變化例如有新戀情。
屬兔的姜濤今年犯太歲,真係如師傅所講是非纏身加有新桃花。(圖片來源:IG@keung_show)
蘇民峰 兔年 叱咤樂壇 頒獎典禮 姜濤不斷大叫「let’s go」「I’m back!」
姜濤去年已傷病纏身,來到兔年同樣要小心損傷。(圖片來源:my903)

撰文:東方新地圖片來源:IG@keung_show、IG@do_do_cheng、IG@show_lo、影片截圖、網民留言截圖、麥當勞官方廣告截圖