李文潔 ERROR自肥企画 鹹濕荒島俏博士

賭命夫妻|PTGF Liz李文潔起底!《鹹濕荒島俏博士》比堅尼索女開心Share

最新娛聞

廣告

ViuTV綜藝《賭命夫妻》播到第四集,繼之前找來一班PTBF幫人妻重拾拍拖甜蜜,接下來輸到人夫受考驗,ViuTV找來五位索女擔當PTGF引誘幾位丈夫,當中包括口罩小姐孖四以及本文介紹的Liz李文潔!

李文潔 賭命夫妻 Liz
(圖片來源:ViuTV《賭命夫妻》)

《鹹濕荒島俏博士》比堅尼索女=Liz李文潔

今年初熱播的《ERROR自肥企画》帶來不少新臉孔,包括Dee哥的「自肥環節」《鹹濕荒島俏博士》女主角,之前神神秘秘只係影後尾枕,原來呢位身穿超性感黃色三點式的嬉水女郎,曾經參加過口罩小姐,就係Dee哥Team嘅「肥妹」李文潔(Liz)⋯⋯《ERROR自肥企画》主題曲MV由第一集開始就已經佈下伏線,鮮黃色比堅尼孖辮妹只見性感背面和心口,當時已經廣受談論,觀眾紛紛揣測係邊一位性感女Model:

李文潔 原來係Dee哥的「自肥環節」荒島求生女主角!
原來係Dee哥的「自肥環節」荒島求生女主角!
李文潔 《鹹濕荒島俏博士》目前只流出製作花絮,影片將於下周播出。
《鹹濕荒島俏博士》目前只流出製作花絮,影片將於下周播出。
李文潔 Liz 與 Dee哥在 「口罩小姐」時已有合作。
Liz 與 Dee哥在 「口罩小姐」時已有合作。
李文潔 Liz今年28歲。
Liz今年28歲。

Liz係上月《最後一屆口罩小姐選舉》的入圍佳麗,以「肥妹」之名被選入「Dee哥Team」 五強,到12強被淘汰,真名李文潔(Liz),今年 28歲, 身高170 cm。

李文潔 導演Mike在石灘邊追住Liz拍得好開心⋯⋯
導演Mike在石灘邊追住Liz拍得好開心⋯⋯
李文潔 今次Liz將會飾演荒島求生的「小助手」,但在花絮中就頗為寸嘴。
今次Liz將會飾演荒島求生的「小助手」,但在花絮中就頗為寸嘴。
李文潔 Dee哥好期待與索女「荒島留宿」 ,但求生技倆就得啖笑。
Dee哥好期待與索女「荒島留宿」 ,但求生技倆就得啖笑。
李文潔 有精明眼觀眾好快就估到荒島求生女主角係Liz
有精明眼觀眾好快就估到荒島求生女主角係Liz(圖片來源:limankit IG )

(多圖)紮起頭髮同孖辮嘅Liz比較容易辨認:

李文潔 《鹹濕荒島俏博士》將於下周上映!
《鹹濕荒島俏博士》將於下周上映!

口罩小姐「肥妹」Liz 李文潔內衣show

早前Liz 亦有參加商場的內衣推廣活動,大展性感好身材:

李文潔(Liz)曾經係口罩小姐12強:

Liz的參選感想:「真係好開心有識得一班咁好嘅隊員,由一開頭大家覺得我地果隊好似甩皮甩骨錦,到第一次辯論比賽我哋係隊長@deegor_hkwa既英明領導下同組員既努力下終於威返一次比大家睇😁」

ERROR自肥企画|《鹹濕荒島俏博士》Liz李文潔性感比堅尼登場!

092 肥妹|真名:李文潔(Liz)年齡 28|身高(cm) 170 |體重(kg) 50|三圍(寸) 32 24.5 33.5
092 肥妹|真名:李文潔(Liz)年齡 28|身高(cm) 170 |體重(kg) 50|三圍(寸) 32 24.5 33.5
李文潔 口罩小姐選舉 20強正式誕生
Dee哥嘅囡囡個個都高質!
李文潔 初參賽時的Liz
初參賽時的Liz

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:ViuTV《ERROR自肥企画》、limankit IG