古巨基

古巨基強勢回歸|10首必聽經典金曲+新歌

最新娛聞

廣告

2018年古巨基強勢回歸!歌迷等足七年,古巨基今年五月終於再開紅館騷啦!今次演唱會最特別嘅地方,就係rundown只會有廣東歌,其中一首更加同黃子華有關!去睇演唱會之前,不如先重溫10首古巨基必聽經典金曲,同埋佢最新派台作品〈初心〉先啦!

撰文:東方新地

〈初心〉

每個人都有夢想,但係唔係人人都有勇氣堅持向理想進發,「敢去造夢便瘋狂 仍然鎮定如初心」,古巨基呢首作品希望鼓勵大家做任何事都唔好忘記自己嘅「初心」。

〈友共情〉

友共情呢首歌基本上無人不曉,1997年推出,唱足廿年都仲咁多人識,甚至連10後小朋友都唱埋一份,就知有幾hit啦!永恆不變嘅經典!

〈必殺技〉

又點少得古巨基嘅情歌之選 -必殺技呢?「求你別要 如從前 純熟地碰我」,「一關心我已經 等於再殺死我 」!夭心夭肺之選!

〈愛與誠〉

想當年,呢首歌唔止周圍都播緊,基本上人人都係用呢首歌做鈴聲,一聽到「做隻貓 做隻狗 不做情人 做隻寵物 至少可愛迷人」就知又要聽電話。而時至今日,一樣係大把人唱K都仲會唱,經典到不得了!

〈愛得太遲〉

古巨基真係有好多經典歌,呢一首歌真係無可能唔識!「最心痛是 愛得太遲」,後來唱到街知巷聞,仲整咗個男女合唱版,有不老女神周慧敏加持,令呢首歌爆上加爆!

〈傷追人〉

我最多…把軀殼暫時就當不屬我,麻木去受你最後重擊一趟,怕什麼?我堅拒為情敵駁火!
原來傷懂追我 不必去躲

〈眼睛不能沒眼淚〉

呢首失戀情歌雖然非常慘情,但其實有鼓勵人繼續向前嘅意思,人生不如意的事十常八九,喊完之後就冇事㗎啦!

〈重複犯錯〉

呢首真係睇個歌名已經有埋聲:「但我答應我永不要重複犯錯」⋯ 可惜人類總要重複同樣的錯誤。

〈地球很危險〉

睇到「地球很危險」就不禁令人諗起電影《少林足球》入面嘅超級金句,「地球好危險,你快啲返火星啦!」

〈戀無可戀〉

呢首歌收錄喺廣東大碟《告別我的戀人們》,入面嘅歌好多都係發生係古巨基身上嘅真人真事,而呢首<戀無可戀>亦唔例外。當年佢同一個女仔由曖昧演變成戀人,但係最後都係分手收場。呢首歌就係講唔好比一剎那嘅激情呃到,「笑著承認愛錯 無怨地分手」,分咗手就好難做返朋友!

Bonus:〈勁歌金曲〉

嘩!〈勁歌金曲〉真係唱K必點!將當年最愛歡迎嘅歌整成一首串燒歌,到依家有時唱唱下「有著我 便有著你 真愛是永不死 穿過喜和悲 跨過生和死」,之後都會接咗句「See me fly I’m singing in the sky」⋯