叱咤樂壇 頒獎典禮

叱咤樂壇2022|姜濤瘋狂暴走惹不滿:佢做緊乜?Anson Lo親解唔敢上台原因

最新娛聞

廣告

男子組合MIRROR於《叱咤樂壇流行榜頒獎典禮2022》有個好開始,組合連同成員共掃得8個獎項,他們事後接受訪問認同有個好開始,Anson Lo則表示對自己拿到最喜愛男歌手感到難以置信,更要再三confirm再敢上台領獎!

姜濤瘋狂暴走 網民:佢做緊乜?

姜濤因《鏡中鏡》獲得「專業推介.叱咤十大」的第四位。不知係咪因為姜濤因腳傷後久未出席表演,表演得獎歌時今次特別興奮,衝出舞台到台下狂奔,不斷大叫「let’s go」「I’m back!」不過姜濤此舉似乎引嚟唔少網民的不滿「當左自己個唱,個場係自己咁?」「佢唱緊乜」「到底發生過什麼事?」

叱咤樂壇 頒獎典禮 姜濤因《鏡中鏡》獲得「專業推介.叱咤十大」的第四位。
姜濤因《鏡中鏡》獲得「專業推介.叱咤十大」的第四位。(圖片來源:my903.com 商業電台)
叱咤樂壇 頒獎典禮 不知係咪因為姜濤因腳傷後久未出席表演,表演得獎歌時今次特別興奮,衝出舞台到台下狂奔。
不知係咪因為姜濤因腳傷後久未出席表演,表演得獎歌時今次特別興奮,衝出舞台到台下狂奔。(圖片來源:my903.com 商業電台)
叱咤樂壇 頒獎典禮 姜濤不斷大叫「let’s go」「I’m back!」
姜濤不斷大叫「let’s go」「I’m back!」(圖片來源:my903.com 商業電台)
叱咤樂壇 頒獎典禮 姜濤此舉似乎引嚟唔少網民的不滿「當左自己個唱,個場係自己咁?」
姜濤此舉似乎引嚟唔少網民的不滿「當左自己個唱,個場係自己咁?」(圖片來源:my903.com 商業電台)

叱咤樂壇 頒獎典禮 AK很高興MIRROR於年初便已得到好成績
AK很高興MIRROR於年初便已得到好成績(圖片來源:my903.com 商業電台)
叱咤樂壇 頒獎典禮
(圖片來源:my903.com 商業電台)

AK高興組合成員奪8獎

MIRROR以組合姿態奪得叱咤奪得樂壇組合金獎及叱咤樂壇我最喜愛的組合2個獎項,姜濤奪2個個人獎(《作品的說話》奪叱咤樂壇我最喜愛的歌曲大獎、《鏡中鏡》奪叱咤十大第四位)、Ian陳卓賢奪2個個人獎(《留一天與你喘息》奪叱咤十大第七位、叱咤樂壇唱作人銅獎)、Anson Lo叱咤樂壇我最喜愛的男歌手,以及Jeremy奪叱咤樂壇生力軍男歌手金獎。昨日凌晨組合於接受訪問,AK對於MIRROR得獎表示很高興。

叱咤樂壇 頒獎典禮 因為上年的經驗,令Anson Lo今年要一再確定才敢走上台
因為上年的經驗,令Anson Lo今年要一再確定才敢走上台(圖片來源:my903.com 商業電台)
叱咤樂壇 頒獎典禮 Anson Lo開心獲得認同
Anson Lo開心獲得認同(圖片來源:my903.com 商業電台)

Anson Lo要肯定冇被整蠱先上台

Anson Lo則稱聽到自己得到我最喜愛男歌手獎時感到難以置信:「我都好意外,因為繼上年嘅經驗,搞笑嘅事件,今年我要一而再、再而三make sure唔係一件搞笑事件嚟架呢?最後尾確定唔係,咁都開心嘅,係fans或者觀眾對自己一個認同,所以打咗支強心針畀我2023年可以做多啲唔同嘅音樂!」

叱咤樂壇 頒獎典禮 Ian對自己成為認可的唱作歌手大為高興。
Ian對自己成為認可的唱作歌手大為高興。(圖片來源:my903.com 商業電台)

Ian高興獲肯定為唱作歌手

對於能奪叱咤樂壇唱作人銅獎,Ian則說:「其實出道第1年已經自己寫歌,直至今年先有人話Ian係個唱作歌手,所以依家好開心受到肯定。」姜濤對於第3年冧莊奪我最喜愛的歌曲大獎,他說:「事前無諗太多頒獎禮嘅嘢,不嬲都以一個順其自然嘅心態去做,但冧莊梗係好開心。」

叱咤樂壇 頒獎典禮
(圖片來源:my903.com 商業電台)
叱咤樂壇 頒獎典禮 姜濤直認沒有運動,令他體重暴增,自己也不敢站上磅。
姜濤直認沒有運動,令他體重暴增,自己也不敢站上磅。(圖片來源:my903.com 商業電台)

姜濤認暴脹唔敢上磅

大家也關心姜濤的腳傷,尤其他一來演唱會跪低在地上,成員們大嗌「嚇死」,姜濤說:「多謝大家關心。」Frankie搶著說:「再一次宣佈香港冇人打以控制住姜濤!」又被問是否沒做運動所以肥了不少,姜濤說:「冇錯呀,係呀!唔敢上磅!」姜濤是否已回到體重高峰期,AK說:「唔係,都未到200磅嗰陣!」雖然姜濤於傳媒面前表示腳傷已「好番晒」,但又指暫時未跳到,並希望主診醫生不要開電視,怕醫生看了他的表演後會嬲。

林海峰唔敢再搞事 一上場重提嚇親AnsonLo一事

林海峰今次於頒發我最喜愛的男歌手獎時,表示吸收了上次的教訓,今次不會再搞事,只會簡單讀出得獎人的姓名,隨後就直接宣佈「叱咤樂壇我最喜愛的男歌手」的得獎者便是去年被林海峰惡搞過的Anson Lo。被林海峰玩過一次的Anson Lo一聽到自己名字的時候都不敢上台,怕被林海峰再玩多次,等到林海峰親自到台下請Anson Lo上台先敢行上台!

叱咤樂壇 頒獎典禮 叱咤樂壇 林海峰 叱咤樂壇2022 在宣佈「叱咤樂壇我最喜愛的男歌手」之前,都惡搞自己去年戲弄Anson Lo一事!
在宣佈「叱咤樂壇我最喜愛的男歌手」之前,都惡搞自己去年戲弄Anson Lo一事!(圖片來源:《2022年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》截圖)
叱咤樂壇 頒獎典禮 叱咤樂壇 林海峰 叱咤樂壇2022 林海峰一出場就話唔敢再玩嘢,會直接宣佈得獎者。
林海峰一出場就話唔敢再玩嘢,會直接宣佈得獎者。(圖片來源:《2022年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》截圖)
叱咤樂壇 頒獎典禮 叱咤樂壇 林海峰 叱咤樂壇2022 Anson Lo一聽到自己嗰名都唔敢上台,怕俾林海峰再玩多次。
Anson Lo一聽到自己嗰名都唔敢上台,怕俾林海峰再玩多次。(圖片來源:《2022年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》截圖)
叱咤樂壇 頒獎典禮 叱咤樂壇 林海峰 叱咤樂壇2022 直到林海峰落台親自請AnsonLo上台先敢信
直到林海峰落台親自請AnsonLo上台先敢信(圖片來源:《2022年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》截圖)
叱咤樂壇 頒獎典禮 叱咤樂壇 林海峰 叱咤樂壇2022 最後林海峰乖乖頒獎俾Anson Lo
最後林海峰乖乖頒獎俾Anson Lo(圖片來源:my903)
叱咤樂壇 頒獎典禮 叱咤樂壇 林海峰 叱咤樂壇2022
(圖片來源:my903)

個個表現都失準 Gareth.T 「喊住唱」

此外,昨晚現場唱live的關係,有唔少歌手都有失準,而Gareth.T因《笑住喊》拎咗「專業推介.叱咤十大」的第八位,即場表演《笑住喊》略有失準,就被網民取笑Gareth.T因應歌曲而「喊住唱」。而且未知係咪未有準備的關係,甩漏不少。相對陳蕾、mc以及大獎得主林家謙的表現就被網民大讚勁穩,特別係mc唱《小心地滑》,難度較高,但亦唱出一定水津。

叱咤樂壇 頒獎典禮 網民取笑Gareth.T因應歌曲而「喊住唱」。
網民取笑Gareth.T因應歌曲而「喊住唱」。(圖片來源:《2022年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》截圖)

撰文:東方新地圖片來源:my903.com商業電台、東方新地