叱咤 杜汶澤

杜汶澤懶理鏡安法再揮筆 中肯道出「姜濤要減肥」仲教佢一件事

最新娛聞

廣告

一年一度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮圓滿結束,獎項花落誰家亦成大眾討論焦點。今年姜濤壓軸拎「我最喜愛的歌曲」,一舉成為四連霸。去年姜濤「掃掃掃」表演失準慘成網民笑柄,杜汶澤亦撰文勉勵姜濤獲姜糖貼堂廣傳。一年過去,杜生再次揮筆,無懼鏡安法,中肯道出「姜濤要減肥」以及要放假沉澱!
叱咤 杜汶澤 一年過去,杜生再次揮筆,無懼鏡安法,中肯道出「姜濤要減肥」以及要放假沉澱!
一年過去,杜生再次揮筆,無懼鏡安法,中肯道出「姜濤要減肥」以及要放假沉澱!(圖片來源:杜汶澤@Facebook)

杜汶澤建議姜濤應該放假:至少半年或一年

杜汶澤的文章提到姜濤身心健康,過去姜濤身型多次反彈成為網民關注的地方,杜汶澤指姜濤現在的肥是「壓力肥」,建議他應該放假,至少半年或一年,「做乜?無呀,減下肥,打下波,去外國生活下,唔上跳舞堂唔學唱歌,可以學下其他嘢吖咁後生。不過唔建議去美國XX剷乜嘢都加芝士加煙肉分分鐘返嚟仲肥。」

叱咤 杜汶澤 杜汶澤的文章提到姜濤身心健康,過去姜濤身型臃腫多次成為網民關注的地方,杜汶澤指姜濤現在的肥是「壓力肥」,建議他應該放假,至少半年或一年
杜汶澤的文章提到姜濤身心健康,過去姜濤身型臃腫多次成為網民關注的地方,杜汶澤指姜濤現在的肥是「壓力肥」,建議他應該放假,至少半年或一年(圖片來源:杜汶澤@Facebook)

杜汶澤開門見山:佢真係肥

杜汶澤不怕被指抽水亦要說出真心話,開門見山咁講:「佢真係肥。我無資格笑人肥我自己都肥到隻豬咁不過我比較傳統,覺得偶像唔應該肥,自己都唔會開心啦!我覺得佢呢種肥可能係「壓力肥」,所以我關心嘅係佢嘅心理。係呀,我好多事咖!大家都係人,如果唔係太蝕底嘅,我多數都會關心吓。」

叱咤 杜汶澤 叱咤2023 姜濤 姜濤今年憑歌曲《濤》稱霸叱咤頒獎禮。
姜濤今年憑歌曲《濤》稱霸叱咤頒獎禮。(圖片來源:東方新地)
叱咤 杜汶澤 姜濤 身形 決賽時更一度暴瘦。
決賽時更一度暴瘦。(圖片來源:ViuTV影片截圖)
叱咤 杜汶澤 姜濤 身形 網民都很關心他的健康狀況。
網民都很關心他的健康狀況。(圖片來源:IG@osos088567)

杜汶澤:每個偶像一紅就會好大壓力

對於姜濤呢位後輩,杜汶澤憶述好多年前曾在電視台偶遇他的經過,「佢係一個好有禮貌嘅小朋友,好可愛。但係而家見唔到佢呢種笑容。其實每個偶像一紅就會好大壓力,呢個係定律…人就係咁㗎啦,唔適應吖嘛!陳冠希咪又係咁,亂X河馬,而家同個女幾溫馨呀。」

直指盲撐盲反無好處

他認為haters盲目攻擊或姜糖瘋狂保護,對姜濤都沒有好處,對他們的人生亦沒有營養。

「至於行內人,10個有9個都唔會講真說話,啲老鬼見到你咪擦鞋囉,對外猛讚你搏你啲fans都鍾意佢呀嘛,對內又唔敢得罪你。夥計就更加唔會出聲啦,好似劉德華咁,成日著條吊腳褲鬼咁核突,圍住佢嗰啲擦鞋仔個個都話靚呀靚呀,咁佢咪信囉!邊個夠膽講真說話㗎?死咗啦。所以佢啲同事一定同佢講:『你已經瘦咗好多啦!加油啊!』」

勸姜濤休息沉澱再出發

杜汶澤最後總結,認為姜濤好慘,若真是愛護他就應該勸他休息。

「畀自己一個沉澱嘅機會,放鬆嘅空間,將來可以走更遠嘅路,一年半載返嚟點會俾人搶咗個位啊?香港都冇人!」

網民留言:今次講嘢幾公道

文章一出,不少網民留言指:「講得好!非常正確」、「阿澤我幫你頂一陣….你走先快的走呀」、「鏗鏘有力擲地有聲!」、「今次講嘢幾公道」、「要做明星,你唔keep好自己真係你唔專業」、「佢以前攞獎都會有笑容,有驚訝既表情,
真係用心講感謝大家,睇得出佢係開心 琴晚啲表情古古怪怪,真係好似有情緒病咁」。

叱咤 杜汶澤 叱咤2023 姜濤 姜糖今年照舊人強馬壯,幾乎每個block都充滿姜濤的燈牌。
他認為haters盲目攻擊或姜糖瘋狂保護,對姜濤都沒有好處,對他們的人生亦沒有營養。(圖片來源:東方新地)

杜汶澤去年不點名勉勵分享對付Hater 心得

杜汶澤在社交平台分享了應對「Haters」的心得,雖然沒有點名回應姜濤事件,但其內容仿如雪中送炭,令到不少姜糖感釋懷!一開始直接斷言「一個人出來行走江湖,根本不需理會 haters 。」

人生總有對錯,你又不是聖人,善事、惡行,都有做過,大人做大事,辦事越多,自然有好有壞,不可能事事完美。但到最後,只要你利益過某些人,盡量給自己和家人過好日子,沒有立壞心腸,這樣就Ok啦!

叱咤 杜汶澤 杜汶澤 姜濤 金句 plt 姜濤在商台頒獎禮上演出《鏡中鏡》失準 。
姜濤在商台頒獎禮上演出《鏡中鏡》失準 。(圖片來源:商業電台)

杜汶澤:haters 只是剛巧路過你山腳的怨婦而已

杜汶澤又說到 haters 「無事生非」的特性 「至於haters ,回顧一生,你去問他們做過些什麼?他們會說:『我有在網上留過言。』這和沒有人生有什麼分別?所以,不要恨 haters,你要做的事還有很多,至於他們,只是剛巧路過你山腳的怨婦而已⋯⋯」

最後他又引用《正義迴廊》電影金句作結:

你憎我啦你憎我啦我無問題㗎!

叱咤 杜汶澤 杜汶澤 姜濤 金句 plt 杜汶澤的短文得到過萬讚好,還有四百多次轉發。
杜汶澤的短文得到過萬讚好,還有四百多次轉發。(圖片來源:杜汶澤@facebook)
叱咤 杜汶澤 杜汶澤 姜濤 金句 plt 呢個肥仔嘅金句好好用。
呢個肥仔嘅金句好好用。(圖片來源:《正義迴廊》劇照)

圖片來源:杜汶澤@Facebook、東方新地、ViuTV影片截圖、IG@osos088567、商業電台、杜汶澤@facebook、《正義迴廊》劇照