叱咤2023 姜濤

叱咤2023|姜濤奪我最喜愛的歌曲大獎 森美解釋「冇得唱」真正原因

最新娛聞

廣告

《叱咤樂壇流行榜頒獎典禮2023》完結後仍有不少討論,當中有網民發現頒獎禮尾聲時,姜濤奪「我最喜愛的歌曲大獎」不能唱歌,更指森美硬Cut表演環節惹來投訴,作為主持人森美亦親自解話!

姜濤奪獎被硬Cut表演環節森美簡單解話

當晚姜濤在台上已經請台下的肥仔上台一起跳《濤》,但森美卻一句:「喺度再次畀啲掌聲,多謝晒,今晚我哋所有獎項已經頒發完畢。」惹來網民嘩然。森美近日出席TVB節目《Home即是識》節目錄影回覆傳媒提問,簡單解釋了姜濤「冇得唱」真正原因,他指出如果首歌之前拎了獎而唱過,通常不會再唱該首歌。

叱咤2023 姜濤 當晚姜濤在台上已經請台下的肥仔上台一起跳《濤》,但森美卻一句:「喺度再次畀啲掌聲,多謝晒,今晚我哋所有獎項已經頒發完畢。」惹來網民嘩然。
當晚姜濤在台上已經請台下的肥仔上台一起跳《濤》,但森美卻一句:「喺度再次畀啲掌聲,多謝晒,今晚我哋所有獎項已經頒發完畢。」惹來網民嘩然。(圖片來源:YouTube圖片)

森美澄清張敬軒「同曲三唱」基於1重要原則

森美再補充張敬軒可以「同曲三唱」是基於拿的是歌手獎:「至於點解張敬軒可以唱三次,因為佢得獎情況唔同,佢攞嘅唔係歌曲獎係歌手獎,咁佢要唱啦,通常唱片公司會提出幾首歌,因為通常一晚有三首歌,可能一首歌兩個歌手獎,因為歌曲獎同歌手獎係兩種獎。」由於兩個獎類別不同,他再講:「一個係歌曲獎,一定要唱返嗰一首,咁你再攞嘅話就可以再唱,可以攞到男歌手金獎就唱歌啦,攞到至尊唱片又唱喎,咁你攞埋最喜愛歌手獎又唱喎,但都冇歌曲嘅,因為都係歌手獎。」

叱咤2023 姜濤 森美再補充張敬軒可以「同曲三唱」是基於拿的是歌手獎
森美再補充張敬軒可以「同曲三唱」是基於拿的是歌手獎(圖片來源:東方新地)

森美提議姜濤用作品說話

至於姜濤在頒獎禮上奪獎時只說了:「多謝,我會做好啲,多謝。」而森美接話時說了:「講少啲冇所謂,唱多啲好歌,用你嘅好音樂繼續淹蓋我哋。」森美解釋背後原因是就算他當時說得少也沒關係,只要唱好歌就夠了。森美表示其實他亦希望得獎者可以多說一點得獎感受,多謝的原因等,自己反而希望他們多說一點。

森美回應十大歌曲不能投票原因

另一方面,有網友指只可以現場投一首歌曲,感覺不公平,森美認為公平之處是歌手們在同一個賽制之下角逐,「所以我覺得同一個獎項當中其實係公平嘅。」之後他解釋為什麼十大歌曲不能投票,因為以DJ播歌的次數來定,以符合專業推介,因此每個獎項都有它的機制。森美亦有提到如果下年希望男歌手獎亦現場投票,可以向主辦方提出。

叱咤2023 姜濤
(圖片來源:東方新地)

叱咤2023|姜濤繼續冧莊「我最喜愛的歌曲」

「叱咤樂壇我最喜愛的歌曲大獎」是由現場觀眾一人一票投出,而姜濤的fans「姜糖」今年繼續為偶像搏到盡,四出搵飛為求投姜濤一票。而姜濤今晚亦不負重望,憑5055票(A區915票、B區1926票、C區1517票、D區697票),共47.4%的投票率,冧莊「我最喜愛的歌曲」,成為該獎的4連霸得主。

叱咤2023 姜濤 姜糖今年照舊人強馬壯,幾乎每個block都充滿姜濤的燈牌。
姜糖今年照舊人強馬壯,幾乎每個block都充滿姜濤的燈牌。(圖片來源:東方新地)

圖片來源:YouTube圖片、東方新地