林澄光

吃貨橫掃曼谷 | 「少年食神」林澄光出擊再搵食 一文睇清黑歷史 森美險被騙

最新娛聞

廣告

無綫剛播出的旅遊飲食節目《吃貨橫掃曼谷》其中一位主持「少年食神」林澄光(Michael),13年前因為拍《為食一條街》而人氣飆升,自稱是坐擁百億身家的富二代,甚至與森美和EO2經理人文狄有錢銀轇葛,負面新聞不絕。
林澄光 高海寧澄清冇被食神速食,更冇被𡁻完唱,她說:「佢冇追過我。我哋好少聯絡,私底下從未約會。」
高海寧澄清冇被食神速食,更冇被𡁻完唱,她說:「佢冇追過我。我哋好少聯絡,私底下從未約會。」(圖片來源:東方新地)
林澄光 林澄光與曾志偉早就結緣,主持飲食節目時曾邀對方作嘉賓。
林澄光與曾志偉早就結緣,主持飲食節目時曾邀對方作嘉賓。(圖片來源:東方新地)
林澄光 林澄光一拖三,帶住高海寧高 Ling)、彭慧中Phoebe)、陳星妤前名:陳聖瑜)主持無綫新節目《吃貨橫掃曼谷》。
林澄光一拖三,帶住高海寧(高 Ling)、彭慧中(Phoebe)、陳星妤(前名:陳聖瑜)主持無綫新節目《吃貨橫掃曼谷》。(圖片來源:IG@michaelcklam)

林澄光順風順水識埋堆

在無綫節目《吃貨橫掃曼谷》中,林澄光拉大隊到泰國講飲講食,平日在香港的他除了食好嘢、戴名錶、揸古董車外,亦不時在其社交平台大晒和不同藝人合照,與最新出爐視帝陳山聰、袁偉豪和陳煒等人都經常同台食飯。就在周一(20日)節目出街前,林澄光就晒出和無綫總經理曾志偉肥媽瑪利亞的合照,原來今次相隔13年後能再現身無綫,都係全靠識埋堆,有高層出手相助,即時「解封」拍住三大女神高海寧、彭慧中及陳星妤(前名:陳聖瑜)主持新節目,還獲無綫不少藝出口又出手幫忙宣傳,表面看來林澄光在圈中人緣不錯,但當年的他聲譽卻麻麻。

林澄光 正所謂識人好過識字,仲要識到現今無綫話事人曾志偉,林澄光想拍幾多輯都有得傾啦!
正所謂識人好過識字,仲要識到現今無綫話事人曾志偉,林澄光想拍幾多輯都有得傾啦!(圖片來源:IG@michaelcklam)
林澄光 袁偉豪算是林澄光近幾年最新識的圈中藝人之一,二人頻頻結伴出去覓食。
袁偉豪算是林澄光近幾年最新識的圈中藝人之一,二人頻頻結伴出去覓食。(圖片來源:IG@michaelcklam)

負面新聞拖累 無綫煞停合作

13年前,由「少年食神」林澄光和高海寧主持的《為食一條街》,由於收視不俗,無綫原本有意開拍第二輯。可惜,有報導傳出林澄光扮有錢佬呃老友錢之餘,更被指速食高海寧和狂溝女,形象急跌谷底,無綫見食神負面新聞不絕,下令煞停合作,當年有媒體向無綫高層何麗全了解,問是否打算開《為食―條街》第二輯,何麗全表示:「有諗過,但暫時未有計劃,啱啱先播完,最快都過農曆年先傾。」但最後共過了13個農曆年,林澄光才獲解封拍新節目。

林澄光 13年前的《為食一條街》令林澄光人氣急升。
13年前的《為食一條街》令林澄光人氣急升。(圖片來源:無綫影片截圖)
林澄光 因為當年林澄光被指專媾姐仔仲「𡁻完唱」,所以令形象受損,而當時只有24歲的高海寧就是他的緋聞女友之一。
因為當年林澄光被指專媾姐仔仲「𡁻完唱」,所以令形象受損,而當時只有24歲的高海寧就是他的緋聞女友之一。(圖片來源:無綫影片截圖)

被指專扮富二代

其實林澄光當年就負面新聞曾公開回應:「我相信工作同花邊新聞應該唔會有影響,失實報道希望快啲過去。」13年前,36歲的林澄光與高海寧主持《為食一條街》而為廣大觀眾認識。與此同時有傳林澄光扮有錢佬,經常在飯局中吹噓自己有數十部古董名車兼家住半山,令不少一心想釣金龜的無錢姐仔信以為真,以為他是億萬身家的富豪第二代而落疊。當中有消息傳林澄光除𠱁掂《為食一條街》的高海寧外,還有陸詩韻、朱慧敏、呂慧儀和梁敏儀亦先後中招。

林澄光 當年雖然是前無綫高層何麗全下令煞停《為食一條街》第二輯,但林澄光仍不時與對面見面食飯。
當年雖然是前無綫高層何麗全下令煞停《為食一條街》第二輯,但林澄光仍不時與對面見面食飯。(圖片來源:IG@michaelcklam)
林澄光 林澄光曾大晒法拉利跑車,表示自己經常參加名車聚會。
林澄光曾大晒法拉利跑車,表示自己經常參加名車聚會。(圖片來源:IG@michaelcklam)

林澄光送車牌冧女再回收

有報道指林澄光2008年一度力追99年落選港姐兼艷星梁敏儀,除每日至少一call、帶她四處飲飲食食討歡心,還吹噓在元朗擁有過百部車,送上至愛的幸運車牌CD1009給梁敏儀,不過最後因求愛不遂,兩個月後便要求收回車牌。當年梁敏儀曾向傳媒承認林澄光收回車牌一事,稱對方將車牌送贈給自己,但轉頭表示要畀朋友而取回,最後二人不歡而散從此再無聯絡。

林澄光 過氣女星梁敏儀曾公開承認被林澄光收回車牌。
過氣女星梁敏儀曾公開承認被林澄光收回車牌。(圖片來源:IG@winnieleung32)
林澄光 從梁敏儀手上取回的幸運車牌CD1009,林澄光至今仍然使用中。
從梁敏儀手上取回的幸運車牌CD1009,林澄光至今仍然使用中。(圖片來源:IG@michaelcklam)

林澄光獲森美𧶽名「少年食神」

林澄光的負面新聞點止咁少,當年再有指林澄光涉呃老友森美及EO2經理人文狄錢。2008年林澄光經EO2認識商台主持森美,熟絡後森美安排他在逢星期六晚開咪主持吹水節目《公子會》,森美更為他起封號「少年食神」。林澄光獲森美信任後,林澄光開始使出慣常伎倆,向對方吹噓郭富城、葛民輝熱捧的灣仔王子酒店東來居火鍋店,他是大老闆之一,落足嘴頭𠱁森美注資十萬入股,實情他卻只佔火鍋店百分之五股份,只是掛名股東。

涉呃錢IG絕交互不follow

入股數月後森美才發現真相,加上收到風對方有呃錢前科,精明眼的森美找來林澄光面對面講數要求退股,據知有人唔想「醜事被揚出去」,所以退回10萬畀森美,之後就冇再做森美主持的電台節目,而二人至今亦沒有再互相follow社交平台,可想而知關係早已結冰。

森美寸爆講退股:你當我等錢使囉!「兄弟」呢個字係口頭禪嚟啫

當年有指森美曾注資十萬在王子酒店東來居火鍋店、但林澄光隱瞞自己是掛名股東。後來森美聽聞他有騙财前科,要求退股,但林反指森美退股是因「等錢使」。這段2011年的紛爭,當時記者曾向森美求證:

記:退股係幾時嘅事?
森: 係半年前(編按:採訪時為2011年尾),嗰陣聽到有人同佢有錢銀問題,我就話你俾番啲錢我,我幫你澄清啦。
記:林澄光話你等錢使,先攞番啲錢喎。
森: 可能咁講對佢嚟講好聽啲啩,你咪當我等錢使囉!
記:有冇聽過佢速食高海寧
森: 係聽過佢想搵女友,成日話佢𡁻完唱,又肥又盛都有人傳!
記:你同林澄光係兄弟定朋友?

森: ( 故作輕鬆) 我覺得「兄弟」呢個字係口頭禪嚟啫,好多人都叫我「大哥」,我恨不得唔好咁叫我!
記:盛傳佢話屋企大把車喎!
森: 佢好神秘,聽講話屋企做建築,幾有錢。咁佢揸出嚟嘅車可能系佢老豆嘅,或者問朋友借囉!

林澄光獲Paco力撐 負面新聞逐項回應

兄弟反目,林澄光搵來黃柏高作「人格擔保」,Paco代林澄光回敬道:「蝕唔起就唔好投資!」又揚言會跟對方合作搞生意,林澄光就回應指,一開始係年森美表示有興趣投資東來居,「 今年頭佢突然要攞番曬啲錢,冇問題,我現兜兜俾番曬佢。佢仲係我buddy。我一毫子都冇落過袋。」

至於被指常吹噓自己過百架車大把物業媾女,林澄光當時就感委屈強調:「 我冇話自己有錢,名下亦冇物業。話我戴『撈』,做呢行都要裝身。車我有四架,同兩個堂哥夾埋儲咗十幾架古董車。節目裏面嘅車好多都系古董車會啲朋友借出嚟,佢哋知道有得上電視,都主動話借。大家誤會喇。(Paco 幫口:「佢講嘢係誇大咗,要學吓慎言同謙虛喇!」)

林澄光 兄弟反目,林澄光搵來黃柏高作「人格擔保」,Paco代林澄光回敬道:「蝕唔起就唔好投資!」又揚言會跟對方合作搞生意。
兄弟反目,林澄光搵來黃柏高作「人格擔保」,二人在涉事的東來居火鍋回應事件,Paco又揚言會跟對方合作搞生意。(圖片來源:東方新地)
林澄光 當年林澄光和森美拍攝節目《名人飯堂》時份外老友,誰知最後卻為錢反目。
當年林澄光和森美拍攝節目《名人飯堂》時份外老友,誰知最後卻為錢反目。(圖片來源:東方新地 )
林澄光 未反目前,森美邀林澄光加入電台節目《公子會》,兩人一度好到咬咖喱雞。
未反目前,森美邀林澄光加入電台節目《公子會》,兩人一度好到咬咖喱雞。(圖片來源:東方新地)

森美幸得老友提點

至於觸發森美縮沙,是因EO2經理人文狄亦是受害者,據知同年,林澄光亦曾向文狄介紹澳門有間叫囍館火鍋店開張,稱自己有份叫對方夾錢一齊做股東,最後文狄夾五萬入股落疊後,隨後兩年的生意係賺定蝕都未曾獲對方交代,林澄光更逃避文狄唔覆電話。到最後文狄撞到囍館班大股東,細問下先知林澄光由至終只係夾了兩萬,班股東仲踢爆他幫火鍋店入貨買牛肉都從中食價,因為念住相識一場才無追究。

林澄光對此負面新聞亦有回應:「 我同Eddie 唔friend,我亦冇可能逐間食肆講邊個介紹。至於文狄,兩年前我喺澳門搞火鍋店,佢話有興趣夾,後來聽到有人話佢對我有意見,我即刻退番五萬蚊俾佢。開間食肆要成幾百萬,十萬八萬買到杯碟咩?」

林澄光 林澄光身邊的黎諾懿、陳豪和袁偉豪都是圈中有名的廿四孝老公,希望唔會畀人教壞。
林澄光身邊的黎諾懿、陳豪和袁偉豪都是圈中有名的廿四孝老公,希望唔會畀人教壞。(圖片來源:IG@michaelcklam)
林澄光 睇林澄光的社交網,就知他百足咁多爪,社交圈非常闊。
睇林澄光的社交網,就知他百足咁多爪,社交圈非常闊。(圖片來源:IG@michaelcklam)

「中年食神」近年繼續晒富貴生活

現年49歲的林澄光,大家應該改口稱他為「中年食神」,自小在屋村長大的他,讀陳瑞棋喇沙中學,自稱畢業後接手父親的工程公司,他曾表示每日要到地盤日曬雨淋,始終唔慣,於是在00年取得日本復古光岡汽車香港代理,虧蝕2,000萬後在06年結業。02年李林澄光開始在報紙雜誌寫飲食稿,10年年尾為無綫主持飲食節目《為食一條街》,節目播完後便絕跡無綫任何節目。近年林澄光非常活躍於社交平台,離不開吃、喝、玩、樂,只見到林澄光晒大量名貴手錶,古董車及名貴跑車,生活十分奢華富裕,他亦不時邀請藝人去幫襯他投資的食店,碌盡友情卡做生招牌。

林澄光 林澄光經常性晒名錶。
林澄光經常性晒名錶。(圖片來源:IG@michaelcklam)
林澄光 林澄光話自己坐擁多架古董車。
林澄光話自己坐擁多架古董車。(圖片來源:IG@michaelcklam)
林澄光 林澄光最識跟紅頂白,連無綫力捧新晉小花郭柏姸亦為他拍片宣傳新節目。
林澄光最識跟紅頂白,連無綫力捧新晉小花郭柏姸亦為他拍片宣傳新節目。(圖片來源:IG@michaelcklam)
林澄光 近年就連新視帝陳山聰都與林澄光稱兄道弟。
近年就連新視帝陳山聰都與林澄光稱兄道弟。(圖片來源:IG@michaelcklam)
林澄光 林澄光早前開咖啡店,又搵來大班藝人捧場,免費打卡幫手宣傳。
林澄光早前開咖啡店,又搵來大班藝人捧場,免費打卡幫手宣傳。(圖片來源:IG@michaelcklam)

10年前高登仔已經睇佢唔順眼

其實早在10年前,高登仔已對林澄光睇唔順眼,曾在討論區開題「點睇林澄光成四張罰都畀人叫做少年食神」,引發網民熱議,有人留言指他是「少年騙神」、「週圍食下野就可以做食神,你都可以係」、「佢智商得13歲」、「佢個面相真係一個HiHi樣」、「D人40幾歲都拎傑青啦」等,句句留言都好負面,看來「少年食神」早已被識破真面目。

林澄光 10年已有網民在高登討論林澄光。
10年已有網民在高登討論林澄光。(圖片來源:高登討論區)
林澄光
(圖片來源:高登討論區)
林澄光
(圖片來源:高登討論區)
林澄光
(圖片來源:高登討論區)
林澄光
(圖片來源:高登討論區)

同場加映「中年食神」猴擒食相 高登到連登均封「負評王」

林澄光 林澄光個嘴似孖膶腸食得好滋味。
林澄光個嘴似孖膶腸食得好滋味。(圖片來源:無綫提供)
林澄光 在靚女陳星妤面前收歛咗!
在靚女陳星妤面前收歛咗!(圖片來源:無綫提供)
林澄光 啜蝦反白眼。
啜蝦反白眼。(圖片來源:無綫提供)
林澄光 果然係食神。
果然係食神。(圖片來源:無綫提供)

撰文:東方新地圖片來源:IG@michaelcklam、無綫提供