向華強

孖向太行拍拖更 向華強 「龍五」出巡

最新娛聞

廣告

在公係一對好拍檔、在私都係一對恩愛夫婦,向華強同太太陳嵐結婚眨吓眼已經38年,今時今日都仲會一齊行街買嘢爭取時間拍吓拖,試問有幾多對夫妻做得到?

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、向華強微博

向華強 拍拖買西裝

話說圈中好多大叔系型男都被指食咗防腐劑一樣個樣未老過,其實向華強絕對都應該係其中一個,事關佢年尾就踏入七十歲,但外形同身形仲係同三十年前拍《賭神》時一個樣。去到西裝店精幹筆直咁望住個全身鏡試西裝褸個樣,英氣同氣場集於一身,記者一時仲以為時光倒流,咦?點解「龍五」嚟咗買西裝?

《賭神》龍五!

《賭神2》龍五。

69歲向華強呢日出城買番件西裝褸,英氣同殺氣不減當年,原來「龍五」都同Chilam一樣,食咗防腐劑!

在公在私都係好拍檔,向生買西裝,點少得向太在左近幫吓眼?一邊買衫,向太又一邊睇住電話。

向生向太。

白衫白褲再加埋對白鞋,著衫好有自己風格的向生在西裝店內專攻黑色西裝褸,爭把槍,表情神態就同「龍五」出山一樣!

實情係向生試西裝時聽取店員意見,絕對唔係幕前形象咁咁有殺氣!

再一齊嚟睇吓年輕時嘅向生向太!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!