吳浩康

吳浩康勸雯雯唔好搞張致恆 女方嬲嬲反擊:問心無愧

最新娛聞

廣告

40歲歌手吳浩康(Deep)離開英皇娛樂後,為了養家餬口,毅然轉做「職安真漢子」,這份堅持和顧家贏得一致讚賞,吳浩康早前在YouTube節目中勸張致恆(Steven)太太不要公開搞老公,就觸動女方嬲嬲反擊!
社內相親 吳浩康 吳浩康透露現時一日在地盤工作9小時。
吳浩康早前在YouTube節目中勸張致恆(Steven)太太不要公開搞老公,就觸動女方嬲嬲反擊!(圖片來源:IG@ngdeep)

吳浩康勸雯雯唔好搞張致恆

Deep早前在周國豐、伍仲衡主持的YouTube節目《週五有周伍》做嘉賓,在節目中亦有提起有家室的「離婚界KOL」張致恒。伍仲衡指:「張致恒幫你唔少喎」,Deep回應:「我喺IG出第三條片嗰陣,有個工友同我講,你再出呢啲片,你個friend死喇喎!其實呢我哋仲有聯絡,衰仔。」

在節目中他向Steven太太區燕雯(雯雯)建議不要公開搞丈夫。:「佢老婆唔好搞佢得唔得呀?唔好公開搞,匿埋搞,畀啲空間佢搵吓食!」Deep再指自己都試過有好谷底時候,但靠自身努力克服困難,做正行正業,盡力維持好屋企。

吳浩康 Deep早前在周國豐、伍仲衡主持的YouTube節目《週五有周伍》做嘉賓
Deep早前在周國豐、伍仲衡主持的YouTube節目《週五有周伍》做嘉賓(圖片來源:伍仲衡@Facebook)

雯雯嬲嬲反擊:問心無愧

對於Deep的忠告,雯雯昨(21日)在社交平台上發表了自己的看法:

「我問心無愧,做自己想做嘅嘢,講自己想講嘅嘢,喺自己平台做自己。我唔需要人認同,亦唔需要批評我啱與錯。」。

吳浩康 張致恒 雯雯 離婚界kol 張致恒 張致恒 張致恆一家疑似有財政困難。
張致恆一家經常提離婚(圖片來源:ig@stevencheung)
吳浩康 雯雯近日要照顧兩個仔,自己病埋仲要處理家事,非常淒涼。
對於Deep的忠告,雯雯昨(21日)在社交平台上發表了自己的看法。(圖片來源:IG@ugly_mama)

圖片來源:IG@ngdeep、伍仲衡@Facebook、ig@stevencheung、IG@ugly_mama