吳浩康

吳浩康太太郭思琳宣布誕子 憶開刀過程痛不欲生:催生17個鐘都唔肯出嚟

最新娛聞

廣告

38歲的吳浩康 (Deep)今年3月與「格鬥女神」郭思琳奉子成婚,時隔6個月二人世正式升呢做父母,今日(20/9)郭思琳在IG宣布於浸信會醫院誕下8磅11的兒子:「催生咗17個鐘你都唔肯出嚟!」

郭思琳透露生B過程痛不欲生!

郭思琳在IG透露:「今次呢個生育過程真係痛不欲生,最難捱嘅係好想順產,但一直催生到開刀前都等唔到宮頸打開,淨係不斷地feel到劇烈陣痛…. 不過最後見證住你平安出世,呢樣先係最緊要!」

吳浩康 B仔花名叫「撑撑」!
B仔花名叫「撑撑」!(圖片來源:[email protected]

吳浩康開心到彈起

郭思琳又在IG透露老公吳浩康在產房聽到B仔第一聲喊聲時「開心到中獎咁成個彈起」:「爸爸媽媽第一次為人父母,好多嘢都無經驗,但我哋會盡量去學,盡量去做,俾我哋所有嘅愛同耐心陪伴你長大,希望撑撑你有一個開心嘅童年!」

郭思琳 吳浩康透露郭思琳康復了好一段日子,才舉行婚禮﹗
吳浩康透露郭思琳康復了好一段日子,才舉行婚禮﹗(圖片來源:FB@郭思琳)
吳浩康 郭思琳卸貨前夕在IG貼型格孕照。
郭思琳卸貨前夕在IG貼型格孕照。(圖片來源:[email protected]

吳浩康郭思琳於2022年3月行禮

38歲的吳浩康 (Deep)今年3月與「格鬥女神」郭思琳奉子成婚,婚禮上當然少不了「愛的宣言」,Deep謂度了多個晚上,「都係圍繞住多謝佢,多謝佢願意嫁俾我、願意同我一齊去經歷我哋嘅人生、願意同我一齊去遮風擋雨。我哋各自對大家嘅承諾,就留番俾我哋兩夫妻啦,多謝大家嘅祝福、多謝大家嘅關心。」Margiela則說:「佢同我結婚已經係一個承諾嚟㗎啦,所以佢唔駛講我已經收到晒。」準備婚禮期間,亦發生不少 「蝦碌」事,Deep謂:「過程雖然好簡單,但係蝦碌嘢都多,因為而家啲速遞、運輸都受到影響,所以變咗我哋訂咗好多裝飾嘅嘢其實都好多冇嚟,最後我哋係喺山邊執樹枝,去完成個裝飾。」

郭思琳 吳浩康深情講「愛的宣言」。
吳浩康深情講「愛的宣言」。(圖片來源:大會提供)

吳浩康承諾會補擺酒

由於疫情期間舉行婚禮,所以未能邀請太多親友出席,Deep表示一定會補辦婚宴,「之後一定會補擺婚禮嘅,但我哋想注咗冊先,所以今次唔好意思,請唔到好多嘅朋友嚟,亦都招呼唔到各位嘅傳媒朋友,所以多多見諒。」正式註冊時,Deep跟Margiela更是喊唔停,Deep謂:「註冊好緊張,冇諗過咁緊張,都好多感動,特別係我自己見到自己爸爸喺度,其實我都冇乜點停過喊。」Margiela見Deep喊到「決堤」,自己都忍不住,「我冇諗過會喊得咁犀利,我一見到佢喊我又忍唔住喊,佢太眼淺啦,我成日要安撫佢。」

吳浩康 郭思琳
(圖片來源:大會提供)

疫下婚禮,吳浩康自認多蝦碌

提到疫情下舉行婚禮,Deep坦言無論疫情與否,都是最難忘,「因為冇經驗,蝦碌百出,感謝太太嘅包容,雖然冇一個十全十美嘅婚禮,但亦都係疫情見證下嘅一個完美婚禮。」問到Margiela婚後第一課,她笑說要「見識」婚姻的恐怖,「我覺得有太多嘢要去學習,尤其是要學做一個好嘅太太、好嘅媽媽,同埋我同你嘅相處啦,呢個係人生課題,太多嘢要學,因為我未經歷,我都係啱啱新婚,所以我暫時覺得我哋嘅相處係大前題,好多人都話結咗婚後係另一個境界,我都想快啲經歷吓睇吓有幾恐怖,哈哈。」

吳浩康 郭思琳
(圖片來源:大會提供)

郭思琳確診曾確診新冠肺炎

郭思琳接受傳媒訪問時,指自己病情輕微,只是流鼻水、少少咳嗽及喉嚨痛,她提醒大家千祈不要亂食藥,她透過網上診症主要食中藥治療,其次是飲大量開水,以及不時以鹽水潄口,去舒緩痛楚及有消炎作用,另外不時飲檸檬水去補足維他命C,每日都拉開窗簾曬太陽,就是靠呢5招自救﹗連續早晚做檢測,由中招到變回陰性約7日,但為安全起見,自我隔離足留在房間足14 日﹗她大讚全靠吳浩康好幫手,將全屋消毒,為了她做了廳長兩星期,又隔住房門跟她傾電話及唱歌為她解悶﹗

吳浩康 郭思琳 郭思琳之前分享BB超聲波照片,即將升呢新手父母相當興奮﹗
郭思琳中招最擔心胎兒,所以隔離14天完全康復後,第一時間去做產檢,以保BB健康﹗之前曾分享BB超聲波照片,即將升呢新手父母相當興奮﹗(圖片來源:FB@郭思琳)
吳浩康 郭思琳
(圖片來源:大會提供)

吳浩康承諾會補擺酒?

由於疫情期間舉行婚禮,所以未能邀請太多親友出席,吳浩康回應時表示⋯⋯詳見:吳浩康太太郭思琳宣布誕子

郭思琳陀B時曾確診新冠肺炎?

有指郭思琳早前二月時曾中招,當時吳浩康回應傳媒時指他們用最天然的方法去處理⋯⋯詳見:郭思琳確診全靠5招自救

撰文:東方新地圖片來源:IG@ngdeep、[email protected]