吳若希

31歲吳若希北上嘆世界開心晒靚相 極水腫出鏡遭狠批:進化失敗咗?

最新娛聞

廣告

現年31歲的吳若希(Jinny)自2017年與圈外男友拉埋天窗後,更先後誕下1子1女,婚後生活可謂十分幸福美滿。早前吳若希就帶一對仔女快閃廣州,心情靚爆嘅Jinny仲喺社交平台大派靚相,不過以極水腫出鏡的Jinny似乎嚇親網民,仲被唔少人質疑係唔係再進化,搞到本尊火速上水回應……

吳若希極腫出鏡引熱議

吳若希早前在社交平台上分享自己快閃廣州,除了大派同美食的合照外,更配文寫道:「開估~帶左(咗)對仔女快閃廣州融創!但對於我嚟講,最精彩唔係玩~係食!」不過網民的關注就落咗喺吳若希的極水腫的「新樣」上:「點解塊面咁膠嘅」、「完全唔同咗樣變咗另一個人咁喎」、「進化失敗咗?」、「有啲似恐怖片劇照」、「塊面打咗咩?成個麵包超人咁…..」

吳若希 吳若希早前帶仔女快閃廣州。(圖片來源:IG@jinnyng)
吳若希早前帶仔女快閃廣州。(圖片來源:IG@jinnyng)
吳若希 不過吳若希的臉部就顯得極水腫。(圖片來源:IG@jinnyng)
不過吳若希的臉部就顯得極水腫。(圖片來源:IG@jinnyng)
吳若希 網民更話忍唔出係吳若希!(圖片來源:IG@jinnyng)
網民更話忍唔出係吳若希!(圖片來源:IG@jinnyng)

網民:邵音音模仿大賽

對於吳若希的突然「變樣」,不少網民就認為係再「進化」惹的禍,不少人更連環將佢認錯:「以為係王子涵」、「唔同咗嘅!有點兒似譚嘉儀!」、「車婉婉你好」、「以為楊紫瓊」、「邵音音模仿大賽」等。更有網民以謝安琪早年的面部狀況作為例子,直指吳若希的面腫是因為「打咗針」。

吳若希 不少網民直指吳若希面腫是因為「打咗針」,更以謝安琪早年的面部狀況作為例子。(圖片來源:IG@jinnyng、ViuTV截圖)
不少網民直指吳若希面腫是因為「打咗針」,更以謝安琪早年的面部狀況作為例子。(圖片來源:IG@jinnyng、ViuTV截圖)
吳若希 謝安琪於2021年拍攝ViuTV節目《AH佛真·惜玩》時,就曾被網民狠批塊面出晒事。(圖片來源:ViuTV截圖)
謝安琪於2021年拍攝ViuTV節目《AH佛真·惜玩》時,就曾被網民狠批塊面出晒事。(圖片來源:ViuTV截圖)

吳若希火速上水回應「進化」疑雲

對於網民一面倒的負評,吳若希就火速上水回應:「女人總有幾日都會腫啲嘅~過幾日食返啲清淡嘢自然就會好㗎」,大方回應網民熱議的「進化」話題!不過向來吃得開嘅Jinny一於懶理,尋晚返到香港即刻出新po,話自己終於可以休息吓,只係希望今日唔好有任何人任何動物任何電話任何事嘈醒佢,實行好好「避世」叉電。

吳若希 吳若希火速上水回應網民的質疑。(圖片來源:Facebook@吳若希 Jinny Ng)
吳若希火速上水回應網民的質疑。(圖片來源:Facebook@吳若希 Jinny Ng)
吳若希 吳若希大方表示「女人總有幾日都會腫啲嘅」。(圖片來源:IG@jinnyng)
吳若希大方表示「女人總有幾日都會腫啲嘅」。(圖片來源:IG@jinnyng)
吳若希 吳若希返到香港後更post表示終於可以休息一下!(圖片來源:IG@jinnyng)
吳若希返到香港後更post表示終於可以休息一下!(圖片來源:IG@jinnyng)

吳若希換手機即「報復式自拍」

吳若希早前於電視城遺失手機,遍尋不獲,最後被迫換新手機,出新機之後決定「報復式自拍」,由3月尾開始每天更新紀錄生活日常,根據佢嘅講法係「今日開始連續一個月日更,逼自己勤力d,用盡d個新電話」

由於承諾日日都要出Po,似乎難以保持狀態,要維持靚樣不變,這個「日更30天挑戰」去到第8日已經貼錄音室生瘡相,第10日更加出現「面腫自拍」嚇壞網民⋯⋯

吳若希 吳若希早前於電視城遺失手機,最後遍尋不獲被迫換新手機。而換新手機後的吳若希更揚言要「日更30天挑戰」,希望用盡部新機!(圖片來源:IG@jinnyng)
吳若希早前於電視城遺失手機,最後遍尋不獲被迫換新手機。而換新手機後的吳若希更揚言要「日更30天挑戰」,希望用盡部新機!(圖片來源:IG@jinnyng)

撰文:東方新地圖片來源:IG@jinnyng、Facebook@吳若希 Jinny Ng