吳若希 惡妻

吳若希惡妻行為再現 老公生日慘被連環暗串兼「詛咒」

最新娛聞

廣告

現年31歲的吳若希(Jinny),於2017年嫁給澳門闊少何兆鴻(Alex)後,在7年間誕下一子一女,生活可謂十分美滿!而吳若希與老公的相處亦非常有趣,更會不時在社交平台公開控訴老公。適逢早前係吳若希老公的生日,而Jinny竟然係送「詛咒」,惡妻行為引起網民熱議……

老公生日吳若希連送2「詛咒」

早前是吳若希老公Alex的38歲生日,而作為老婆的她當然為老公送上生日禮物,而Alex事後亦有將禮物在社交平台上分享。但原來吳若希送的禮物竟然是2本書,而書名分別是《老公怎麼還不去死》,以及《無能老公圖鑑》,睇到一眾網民都唔知畀咩反應……

吳若希 惡妻 吳若希趁老公生日送上兩本「串爆」的書。
吳若希趁老公生日送上兩本「串爆」的書。(圖片來源:IG@allexxhoo)

吳若希急留言澄清氹老公

而送上超特別禮物的吳若希,亦在老公的帖文下留言檢更為自己送上的「詛咒」解畫:「我唔係真係想你死,我希望你長命百歲,當我老嘅時候可以幫我推輪椅!」她又搞笑加多句:「就算你推我落山都ok!」迅速冧番掂老公!

吳若希 惡妻 吳若希火速留言冧翻掂老公!
吳若希火速留言冧翻掂老公!(圖片來源:IG@allexxhoo)
吳若希 惡妻 吳若希仲搞笑表示老公將來仲要幫自己推輪椅。
吳若希仲搞笑表示老公將來仲要幫自己推輪椅。(圖片來源:IG@allexxhoo)

吳若希多次數臭老公 大叫老公「收聲」

吳若希在2017年與澳門闊少何兆鴻(Alex)結婚,育有一子一女。2人結婚6年,吳若希多次在節目中數臭老公。早前上網台節目《絲打圍爐》擔任嘉賓時,自爆曾經因為老公經常打機,而「掟爛晒啲電腦」,仲「燒咗前度送老公嘅頸巾」。其實吳若希已經唔係第一次公開鬧老公,曾經在《姊妹淘》節目中大爆曾經在現任老公一度分手當時,曾經上對方屋企大鬧:「嗰陣時我上咗佢屋企打爛晒所有嘢,包括電視、魚缸、花樽、床。因為佢換咗屋企個密碼鎖,即係擺到明要隔開我啦,以後諗住唔見我啦。跟住我就搵咗開鎖佬上去爆咗佢屋企個鎖。」

吳若希 惡妻 人妻 吳若希早前在節目中公開數臭老公。
吳若希早前在節目中公開數臭老公。(圖片來源:《絲打圍爐》截圖)
吳若希 惡妻 人妻 仲好自豪咁話自己曾經離家出走兩次。
仲好自豪咁話自己曾經離家出走兩次。(圖片來源:《絲打圍爐》截圖)
吳若希 惡妻 人妻 結婚6年來育有育有一子一女,經常在社交平台大曬幸福合照。
結婚6年來育有育有一子一女,經常在社交平台大曬幸福合照。(圖片來源:IG@jinnyng)

撰文:東方新地圖片來源:IG@allexxhoo