吳若希

30歲吳若希被揭家中咆哮真面目 老公Alex認尊嚴一早冇咗享受被虐

最新娛聞

廣告

30歲的吳若希同老公何兆鴻(Alex)結婚近5年,吳若希經常絕世港女上身在社交網公審老公,今次終於輪到Alex威返次!兩公婆擔任方力申、郭偉亮(Eric Kwok)和陳欣茵主持的J2台節目《鋪鋪Poker》,出名「虎妻」的吳若希,去到Poker枱由上靶變下靶,除了遭Alex無限「負評」及「白眼」,更無論手持好牌或是爛牌,都被老公一眼睇穿!

出名「虎妻」的吳若希,去到Poker枱由上靶變下靶,遭高手老公Alex無限「負評」及「白眼」。
出名「虎妻」的吳若希,去到Poker枱由上靶變下靶,遭高手老公Alex無限「負評」及「白眼」。(圖片來源:《鋪鋪Poker》截圖)
吳若希來到Poker枱上仍改不了大笑姑婆本色,更多次大叫擾亂Alex、方力申及Eric等對手。
吳若希來到Poker枱上仍改不了大笑姑婆本色,更多次大叫擾亂Alex、方力申及Eric等對手。(圖片來源:《鋪鋪Poker》截圖)

Alex是Poker高手參加世界賽

周六(13日)晚播出的《鋪鋪Poker》,由吳若希同老公Alex夫妻檔做嘉賓,原來Alex是Poker高手,早於約20年前已開始參加世界性比賽,連吳若希亦忍不住甜笑大讚:「好勁呀,我老公真係!」平時嘻嘻哈哈的吳若希,來到Poker枱上仍改不了大笑姑婆本色,更多次大叫擾亂對手Alex、方力申及Eric,可惜每次都遭Alex一嘢睇穿!

吳若希玩到擘大口,不修邊幅。
吳若希玩到擘大口,不修邊幅。(圖片來源:《鋪鋪Poker》截圖)
吳若希忍不住甜笑大讚:「好勁呀,我老公真係!」
吳若希忍不住甜笑大讚:「好勁呀,我老公真係!」(圖片來源:《鋪鋪Poker》截圖)
吳若希為Alex誕下一子一女,幸福滿滿。
吳若希為Alex誕下一子一女,幸福滿滿。(圖片來源:IG@ jinnyng)

吳若希在家咆哮多過嘻嘻哈哈

吳若希慘成Alex、方力申和Eric的圍攻及狂踩對象,Eric問Alex吳若希在家中是否一樣經常嘻嘻哈哈?Alex停頓數秒苦思後竟爆出一句:「佢喺屋企咆哮多啲。」自信十足的Alex為了振夫綱,更三度在Poker枱上激動表示不介意被呼喝,力證自己對老婆睇通睇透,包括兩度大叫:「你(指吳若希)有蛇我切!」

問到吳若希在家中是否一樣經常嘻嘻哈哈?Alex停頓數秒苦思後竟爆出一句:「佢喺屋企咆哮多啲。」
問到吳若希在家中是否一樣經常嘻嘻哈哈?Alex停頓數秒苦思後竟爆出一句:「佢喺屋企咆哮多啲。」(圖片來源:《鋪鋪Poker》截圖)
吳若希的誇張表情,任何一個表情都是萬能key!
吳若希的誇張表情,任何一個表情都是萬能key!(圖片來源:《鋪鋪Poker》截圖)
吳若希在IG貼出性感照片,並留言指正在製作YouTube片。
吳若希在IG貼出性感照片,並留言指正在製作YouTube片。(圖片來源:IG@ jinnyng)

Alex:我少少享受被虐嘅感覺

Alex連吳若希手持甚麼牌也瞭如指掌:「佢笑到咁,我同你講,佢一定中咗隻三!如果佢係三條,佢唔講嘢㗎喇。」Alex經常公開被老婆窒,Eric問他到底有沒有底線?Alex笑說:「其實尊嚴喺一早拍拖時已經冇咗,因為我有少少(享受)被虐嘅感覺,咁啱我老婆係鍾意虐待人嘅。」吳若希聞言即反擊指是Alex「自己攞嚟」。

Alex爆老婆吳若希鍾意虐待人,吳若希聞言即反擊指是Alex「自己攞嚟」。
Alex爆老婆吳若希鍾意虐待人,吳若希聞言即反擊指是Alex「自己攞嚟」。(圖片來源:《鋪鋪Poker》截圖)
吳若希放假到沙灘玩,並留言指遇到這種好天氣很滿足。
吳若希放假到沙灘玩,並留言指遇到這種好天氣很滿足。(圖片來源:IG@ jinnyng)

吳若希先誕女後結婚

吳若希2017年為Alex誕女後,二人才結婚,前年再誕一子,湊成「好」字,兩公婆經常公開打情罵俏,吳若希上月在節目《日日媽媽聲2》公開數Alex在家地位最低,囡囡和囝囝地位最高,工人姐姐和寵物緊隨其後,老公則排在最尾。吳若希曾開Live鬧Alex寧願打機都不理她,但聖誕時卻送遊戲機給老公做聖誕禮物,令Alex開心到儍笑。

吳若希夫婦為五歲囡囡開party扮公主,囡囡竟不喜歡他們錫錫!
吳若希夫婦為五歲囡囡開party扮公主,囡囡竟不喜歡他們錫錫!(圖片來源:IG@ jinnyng)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:《鋪鋪Poker》截圖、IG@ jinnyng