呂慧儀

呂慧儀疑「人肉霸位」被放上網公審 大方回應傳聞反獲網民支持

最新娛聞

廣告

早前有網民將一名女子在馬路上「人肉霸位」的短片上傳到「小心駕駛(討論別人同駕駛態度)」Facebook群組,該名女子在車位附近邊講電話邊左望右望,令想泊車嘅司機只能無奈離開。唔少網民都留言指片中女子同近年憑《愛回家》「熊若水」一角深得觀眾歡心嘅呂慧儀相似,呂慧儀在出席活動時都有親自回應有關傳聞!

呂慧儀疑「人肉霸位」被放上網公審

早前有網民在「小心駕駛(討論別人同駕駛態度)」Facebook群組上傳一段車Cam短片,片中顯示一名身形高挑、身穿粉紅色長裙的女子在馬路上邊講電話邊左望右望,令車Cam司機冇辦法泊入車位。帖文樓主留言寫道:「呂小姐,人肉霸位係唔啱㗎……」令網民紛紛猜測片中女子就係無綫女藝人「長腳蟹」呂慧儀。

呂慧儀 片中女子身形高挑,的確激似呂慧儀。
片中女子身形高挑,的確激似呂慧儀。(圖片來源:Facebook@小心駕駛(討論別人同駕駛態度))
呂慧儀 片中女子邊傾電話,邊左望有望,似係等緊人。
片中女子邊傾電話,邊左望有望,似係等緊人。(圖片來源:Facebook@小心駕駛(討論別人同駕駛態度))
呂慧儀 之後有一位身穿白衫嘅男士提醒該名女子,女子先退回行人路。
之後有一位身穿白衫嘅男士提醒該名女子,女子先退回行人路。(圖片來源:Facebook@小心駕駛(討論別人同駕駛態度))
呂慧儀 片中女子身穿嘅長裙同呂慧儀上傳到社交平台嘅照片的確一模一樣。
片中女子身穿嘅長裙同呂慧儀上傳到社交平台嘅照片的確一模一樣。(圖片來源:IG@konniecrab)

大方承認為片中人 解釋只是等候工作人員

該段短片在網絡上瘋傳,呂慧儀在早前出席《愛回家》宣傳活動時,大方承認自己就係片中人。呂慧儀解釋自己並唔係「人肉霸位」,而是當時正拍攝外景,有市民好心將車位讓畀劇組,自己只是在街上等工作人員,事後亦有行返上行人路。呂慧儀亦表示拍攝外景嘅時候,劇組都會盡量避免不讓拍攝器材阻街,街坊市民都非常體諒同支持,只有少數嘅外籍人士會上前投訴。

呂慧儀 呂慧儀早前出活動時都大方承認自己係片中人,但就否認係「人肉霸位」,當時只係等緊工作人員。
呂慧儀早前出活動時都大方承認自己係片中人,但就否認係「人肉霸位」,當時只係等緊工作人員。(圖片來源:IG@konniecrab)

網民反而留言力撐 矛頭直指TVB?

不過唔少網民都留言力撐呂慧儀,指呂慧儀當時並冇企正喺個車位內,司機亦有大把空間可以泊入車位:「佢有企入車位咩?」、「我淨係見到雀仔霸車位」、「你唔泊入去講經咩」、「做乜唔去前面尾入」、「片段你都無去爭過個位」等。同時亦有網民將矛頭直指TVB,認為呂慧儀只係為劇組霸位,更指TVB場務一向冇公德心:「tvb拍親街景都好仆X,夜晚先拍戲,朝頭早可以霸定車位」、「應該幫公司貨車霸位,演員難做」等。

呂慧儀
(圖片來源:網民留言截圖)
呂慧儀
(圖片來源:網民留言截圖)
呂慧儀
(圖片來源:網民留言截圖)
呂慧儀
(圖片來源:網民留言截圖)
呂慧儀
(圖片來源:網民留言截圖)
呂慧儀
(圖片來源:網民留言截圖)

撰文:東方新地圖片來源:Facebook@小心駕駛(討論別人同駕駛態度)、網民留言截圖、IG@konniecrab