周嘉洛 愛回家

周嘉洛臨時甩底冇得飛泰國 《愛.回家》要金城安又要楊明!

最新娛聞

廣告

無綫新劇《痞子無間道》早前拍攝完畢,4位主角周嘉洛、陳瀅、JW王灝兒同朱敏瀚已被安排要去泰國拍真人騷,不過原本4人成行,結果周嘉洛臨時甩底,原因竟同《愛.回家》有關!

周嘉洛離奇No Show

陳瀅、JW王灝兒同朱敏瀚早前去到機場,為全新綜藝節目《約埋班Friend去旅行》出發去清邁拍攝,不過原本約好一齊去嘅周嘉洛就離奇No Show,原來就係因為要回歸拍《愛.回家》而未能同行,所以就只得佢嘅《痞子》公仔成行喇。

周嘉洛 愛回家 周嘉洛就離奇No Show,原來就係因為要回歸拍《愛.回家》而未能同行,所以就只得佢嘅《痞子》公仔成行。
周嘉洛就離奇No Show,原來就係因為要回歸拍《愛.回家》而未能同行,所以就只得佢嘅《痞子》公仔成行。(圖片來源:TVB
周嘉洛 愛回家 朱敏瀚 jw 今次其實係三人同行,周嘉洛臨時甩底。
今次其實係三人同行,周嘉洛臨時甩底。(圖片來源:AirAsia)

去旅行唔齊人JW出發前爆喊

幾個老友夠晒義氣,精神上玩埋周嘉洛嗰份,朱敏瀚仲講笑話原本同床瞓,依家只可以同公仔瞓。不過得知唔齊腳出發之時,原來JW王灝兒出發前一度嬲到喊出嚟,陳瀅就猛咁咿咿哦哦唔識停,朱敏瀚仲呆坐一邊唔知點反應先好呀。朱敏瀚淨係講:「《愛.回家》需要佢,我哋心中需要佢﹗」陳瀅又叫JW王灝兒再喊多次,認真慘豬!

周嘉洛 愛回家 得知唔齊腳出發之時,原來JW王灝兒出發前一度嬲到喊出嚟
得知唔齊腳出發之時,原來JW王灝兒出發前一度嬲到喊出嚟(圖片來源:TVB

劇集升格旅遊綜藝慘變三缺一

由《痞子殿下》一直到《痞子無間道》,再殺到去拍旅遊綜藝,可知《痞子》組合相當受歡迎!周嘉洛之前喺《痞子無間道》收工飯局曾透露仍未收到返回《愛.回家》劇組的消息,並開玩笑表示:「有新加入的角色那麼強勁,不需要我了﹗」而這個新角色網民都猜測是指楊明。最後周嘉洛笑言指如有機會,都想回去玩。

估唔到,早前(19日)仲見到周嘉洛孖住JW王灝兒同朱敏瀚在《2023TVB年中節目巡禮》為旅遊綜藝做宣傳,現在周嘉洛卻被急急召回《愛.回家》,或者有機會同新角色楊明有對手戲喎!

周嘉洛 愛回家 早前19日)仲見到周嘉洛孖住JW王灝兒同朱敏瀚在《2023TVB年中節目巡禮》為旅遊綜藝做宣傳
早前(19日)仲見到周嘉洛孖住JW王灝兒同朱敏瀚在《2023TVB年中節目巡禮》為旅遊綜藝做宣傳(圖片來源:TVB
周嘉洛 愛回家 周嘉洛最後冇份,可惜!
周嘉洛最後冇份,可惜!(圖片來源:TVB

《愛.回家》要金城安又要楊明

愛回家》播出多年,成功捧紅多位演員,不過其中唔少演員都突然被「送走」,而網民就表示最唔捨得去吳旺達工作嘅「金城安」周嘉洛。不過,睇嚟之後好快會見到安仔回歸!網民更猜測今次係無綫高層曾勵珍夠「牙力」,成功留人!不少網民表示:「可能綜藝組同贊助商唔夠惡!」、「其實《愛回家》都有楊明,使乜金城安。」

周嘉洛 愛回家 楊明 愛回家 「金城安」周嘉洛都走咗成年,但網民依然最掛住佢。
「金城安」周嘉洛都走咗成年,但網民依然最掛住佢。(圖片來源:《愛·回家之開心速遞》截圖)
周嘉洛 愛回家 楊明劇透自己的角色是從外地回來,為了報恩會搞出個大頭佛,場面搞笑不斷
楊明劇透自己的角色是從外地回來,為了報恩會搞出個大頭佛,場面搞笑不斷(圖片來源:TVB 娛樂新聞台)

本周五播第2千集「大結局」

近年多次傳出TVB有意停播《愛回家》,但又多次宣布「添食」,由原本的180集增加到2000多集。然而,在日前TVB公開的預告中,於本周五(30/6)播出的第2000集竟然被稱作「大結局」,令不少劇迷猜測《愛回家》是否真的去到了盡頭。

第2000集的「大結局」劇情講述龍敢威(羅樂林飾)、龍力士(鄭世豪飾)齊遭綁匪綁架,兩人合力逃出生天,怎料力士不滿敢威於危急關頭將接龍交予力蓮(林淑敏飾)接掌,竟對敢威動殺機。力士行兇的事情敗露,把心一橫決與力蓮玉石俱焚,致電力蓮聲稱在公司一個隱蔽的地方安裝了炸彈,並會於五時引爆。接龍進入緊急狀態,力蓮宣佈接管接龍,卻有人提出反對……力士的行動最終失敗,唯有設法逃亡,怎料竟引發不可收拾的局面……。

不過呢集「大結局」只係故事中嘅結局,而且,下周的預告中仍見到2001集及2002集的預告,所以《愛回家》依然長做長有。

周嘉洛 愛回家 愛回家之開心速遞|1500至1506集劇情!Terry唱倒轉地球、大小姐捉姦! | 劇情| 東方新地
《愛回家》依然長做長有。(圖片來源:TVB)

撰文:東方新地圖片來源:TVB