周星馳

周星馳拍《少林女足》列5大條件公開招募靚女 日本代表有「佢」報名!

最新娛聞

廣告

周星馳(星爺)繼2019年為《新喜劇之王》執導之後,就一直未有推出新作品,唔少影迷都希望佢可以再次復出拍戲。誰不知周星馳就喺昨日(22日)61歲生日喺社交平台曬出新片《少林女足》劇本,仲列出5大條件公開招募年輕靚女,唔少女星都紛紛留言報名!

周星馳列5大條件公開招募開拍《少林女足》

周星馳昨日(22日)於自己61歲生日,喺IG曬出寫上「2023-0622」嘅《少林女足》劇本,仲留言列出5大條件公開招募靚女:「今天我只有一個願望,就是能與 一大群不同國籍、年青貌美、身材標緻、天資聰敏、體能出眾的靚女,一起共渡難忘時光,人數不拘,多啲嚟密啲手,我無懼人山人海,只怕妳未夠風彩!」最後仲話嚴禁P圖:「P圖造假絕不會得逞,我們團隊不會答應!國際社會更不會答應!」

周星馳 周星馳於自己61歲生日,喺IG曬出《少林女足》劇本,仲列出5大條件招募靚女參演。
周星馳於自己61歲生日,喺IG曬出《少林女足》劇本,仲列出5大條件招募靚女參演。(圖片來源:IG@stephenchow)
周星馳 《少林足球》當年捧紅多位演員,唔知今次《少林女足》又會捧紅邊位女星呢。
《少林足球》當年捧紅多位演員,唔知今次《少林女足》又會捧紅邊位女星呢。(圖片來源:IG@stephenchow)

人妻女星爭住留言 Coffee、胡杏兒都報名

雖然周星馳講明要「年輕貌美」嘅靚女,但唔少人妻女星都無視星爺要求,紛紛留言報名,其中包括胡杏兒、陳敏之、林熙蕾、Coffee、孫慧雪等。Coffee仲留言話連擔擔抬抬嘅角色都照殺:「除咗年輕貌美,有無d搬搬抬抬嘅角色?我體能岩駛喎星爺」

周星馳 人妻女星無視「年輕貌美」嘅條件,紛紛爭住留言報名。
人妻女星無視「年輕貌美」嘅條件,紛紛爭住留言報名。(圖片來源:IG@stephenchow)
周星馳 Coffee知道自己唔年輕,但依然報名出演,連擔擔抬抬嘅角色都照殺。
Coffee知道自己唔年輕,但依然報名出演,連擔擔抬抬嘅角色都照殺。(圖片來源:IG@coffee89921)
周星馳 胡杏兒都報名,仲留言指:「一定要年輕貌美呀?生過3件得唔得?」
胡杏兒都報名,仲留言指:「一定要年輕貌美呀?生過3件得唔得?」(圖片來源:IG@myoliemyolie)
周星馳 陳敏之話自己係「索腿天后」,留言報名參加。
陳敏之話自己係「索腿天后」,留言報名參加。(圖片來源:IG@sharonchanmanchi)
周星馳 大住肚嘅孫慧雪都有留言。
大住肚嘅孫慧雪都有留言。(圖片來源:IG@snow711)
周星馳 仲有曾經同星爺合作過《千王之王》嘅林熙蕾。
仲有曾經同星爺合作過《千王之王》嘅林熙蕾。(圖片來源:IG@kellyhlin)

年輕貌美女歌手踩過界 連TVB奀星都報名

除咗一班人妻女星雀躍留言之外,雲浩影、J.arie、顏卓靈等幾位女歌手都踩過界報名應招,雲浩影仲留言指:「本人骨格精奇,跪求一個打雜嘅機會!」關嘉敏同莊思明等TVB女藝人都有報名。為咗得到星爺青睞,關嘉敏更不顧形象,留言直指自己有香港腳:「生日快樂,星爺!岩哂。少林女足,我有香港足!」

周星馳 一班女星都紛紛留言報名!
一班女星都紛紛留言報名!(圖片來源:IG@stephenchow)
周星馳 性女J.Arie都有留言話自己係「阿梅」
性女J.Arie都有留言話自己係「阿梅」(圖片來源:IG@jarielui_)
周星馳 為咗得到星爺青睞,關嘉敏不顧形象,留言直指自己有「香港腳」。
為咗得到星爺青睞,關嘉敏不顧形象,留言直指自己有「香港腳」。(圖片來源:[email protected]
周星馳 楊明女友莊思明都話要報名。
楊明女友莊思明都話要報名。(圖片來源:IG@lisa_chng)

日本代表有「佢」!

今次星爺講明要「不同國籍」,日本女優浜崎真緒都有留言報名:「日本代表。我準備好了」。網民都即刻留言支持:「我最期待的人物出現了」、「如果你有演這部電影的話我一定去看」等。

周星馳 日本女星浜崎真緒都自薦為日本代表。
日本女星浜崎真緒都自薦為日本代表。(圖片來源:IG@maohamasaki_official)
周星馳
(圖片來源:網民留言截圖)

日本知名女優浜崎真緒熱愛香港文化

日本知名女優浜崎真緒今年29歲,她由18歲已開始加入女優行業拍攝相關影片,一開始卻不敢跟家人表明自己的職業,直至2014年家人才得知她成為了女優,並慢慢接受。目前浜崎真緒與SOD有合約在身,而她在性方面都抱開放及樂觀的態度,更直言最愛「不倫戀」,認為這種「禁忌之戀」都相當刺激。女優浜崎真緒早前更突襲來港,仲專程去到「姜濤灣」打卡!

周星馳 浜崎真緒 浜崎真緒4月29於香港 DC club 跟大家見面
浜崎真緒4月29於香港 DC club 跟大家見面(圖片來源:maohamasaki_official)
周星馳 浜崎真緒
(圖片來源:maohamasaki_official)
周星馳 浜崎真緒 開心與陳冠希合照。
開心與陳冠希合照。(圖片來源:seraphimyami@IG)

近年轉戰兼任DJ

浜崎真緒在IG上都收獲不少Fans的喜愛,至今有逾34萬的追蹤者,不時都會在IG上大放性感相以及拍攝時的花絮片段。近年除了做女優外,她更向DJ之路出發,以「DJ Mao」的身份在各大場所進行音樂活動,近日來港正正是為了「SPACE MUSIC FESTIVAL」的活動做嘉賓,而她出演的場次為4月30日的18:30。

周星馳 浜崎真緒
(圖片來源:IG@maohamasaki_official)

突襲尖沙咀街頭

早前已經來到香港的浜崎真緒,身穿白色裇衫以及黑色開叉長裙,腳穿Air Jordan 1經典「Black Toe」,再加上俐落的啡金頭髮,現身突襲尖沙咀街頭,利用位於清真寺對面的彌敦道牌打卡留念,並寫上「In Hong Kong」的字眼,有網民都笑問她:「有去找彌敦道九號做頭髮嗎?」。

Post「阿嘿顏」照片

跟住浜崎真緒更在IG上post出「阿嘿顏」的照片去預告自己來港,之後更於1881 Heritage大玩「腿張開」,並寫下自己未來數日在香港以「DJ Mao」出席活動的資訊,親民地用白話寫下「我等你呀。記得嚟搵我啦。」網民睇完之後都笑稱:「到底香港有咩吸引佢嚟?」,有網民就回應指「$30蚊戲飛」。

周星馳 浜崎真緒
(圖片來源:IG@maohamasaki_official)
周星馳 浜崎真緒
(圖片來源:IG@maohamasaki_official)

見姜濤電視屏幕興奮到跳舞

最近一個Story則見浜崎真緒到「姜濤灣」,在慶祝姜濤4.30生日的大電視屏幕前,手舞足蹈地紮紮跳,一邊跳仲一邊嗌住姜濤個名,仲Tag埋姜濤,睇得出非常興奮!

周星馳 浜崎真緒 浜崎真緒到「姜濤灣」興奮到紮紮跳!
浜崎真緒到「姜濤灣」興奮到紮紮跳!(圖片來源:IG@maohamasaki_official)
周星馳 浜崎真緒 仲不停大叫姜濤個名!
仲不停大叫姜濤個名!(圖片來源:IG@maohamasaki_official)

撰文:東方新地圖片來源:IG@stephenchow、IG@jarielui_、IG@maohamasaki_official、IG@lisa_chng、[email protected]、IG@kellyhlin、IG@coffee89921、IG@myoliemyolie、IG@sharonchanmanchi、IG@snow711、