Ivy So

和解在後︱Ivy So分手戲演技大爆發網民大嗌超虐心 明仔「抽水」引公憤

最新娛聞

廣告

ViuTV原創劇《和解在後》自從播出以來引起網民熱議,無論劇情和演員的演技都獲得不少好評。其中表現最為亮眼的蘇雅琳Ivy So在昨晚最新一集的分手戲更加演技大爆發,令網民睇完都表示非常虐心!

Ivy So 分手戲演技大爆發網民大嗌超虐心

昨晚《和解在後》劇情交代柯煒林飾演的Oscar終於向方圓(蘇雅琳Ivy So飾演)提出分手。Oscar在提出分手時更使出「賤男語法」,開口埋口都話分手只係想為方圓好,搞到方圓都忍唔住反擊Oscar,分手場面夠曬真實又揪心。

Ivy So 柯煒林飾演的Oscar向方圓提出分手時句句對白賤到入心!
柯煒林飾演的Oscar向方圓提出分手時句句對白賤到入心!(圖片來源:《和解在後》截圖)
Ivy So Ivy So表情超虐心
Ivy So表情超虐心(圖片來源:《和解在後》截圖)
Ivy So 聽到Oscar狡辯嘅方圓都忍唔住反駁
聽到Oscar狡辯嘅方圓都忍唔住反駁(圖片來源:《和解在後》截圖)
Ivy So 最後Oscar仲要拋低方圓,自己走先。Ivy So 無奈嘅表情做得好到位!
最後Oscar仲要拋低方圓,自己走先。Ivy So 無奈嘅表情做得好到位!(圖片來源:《和解在後》截圖)

不少觀眾都大讚Ivy So在此場分手戲將感情拿捏恰當,特別係Ivy So於短短3分鐘內將又傷心又委屈的感情完全發揮出來,滿淚盈眶又要忍住唔喊嘅表情令觀眾睇到超虐心!

Ivy So
(圖片來源:網民留言截圖)
Ivy So
(圖片來源:網民留言截圖)
Ivy So
(圖片來源:網民留言截圖)
Ivy So
(圖片來源:網民留言截圖)
Ivy So
(圖片來源:網民留言截圖)

明仔「抽水」引網民暴動 被指可做譚真一接班人

此外,昨晚播出的《和解在後》仲有另一亮點,就係孫詠軒小朋友飾演的明仔,竟然一個頭挨落Ivy So心口到,引起網民暴動。不少網民都留言表示非常羨慕明仔:「明仔食蘇餅飽晒啦,唔好派飯盒比佢,糧都唔駛出比佢」、「我想做肥仔」、「肥仔今集係大贏家」、「唔好講咁多,交明仔出嚟受靶先」等。

Ivy So 明仔一個頭挨落Ivy So心口到,瞬間引起網民暴動!
明仔一個頭挨落Ivy So心口到,瞬間引起網民暴動!(圖片來源:《和解在後》截圖)
Ivy So 次次都露出勝者嘅笑容!
次次都露出勝者嘅笑容!(圖片來源:《和解在後》截圖)
Ivy So 網民將昨晚該場面瘋狂改圖,非常搞笑!
網民將昨晚該場面瘋狂改圖,非常搞笑!(圖片來源:網上圖片)
Ivy So 有網民仲話明仔可以做《殺人犯》譚真一的接班人。
有網民仲話明仔可以做《殺人犯》譚真一的接班人。(圖片來源:《殺人犯》截圖)
Ivy So
(圖片來源:網民留言截圖)
Ivy So
(圖片來源:網民留言截圖)
Ivy So
(圖片來源:網民留言截圖)
Ivy So
(圖片來源:網民留言截圖)
Ivy So
(圖片來源:網民留言截圖)

谷德昭勁讚Ivy有天份

COLLOR成員Ivy So(蘇雅琳)首次擔正主演的ViuTV劇集,表現亮眼的她連劇中飾演調和中心創辦人的谷德昭亦在IG大讚:

「蘇媽好有天份,經驗咁淺,但係已經唔驚Cam,可以做到自然,已經唔容易,萬丈高樓從地起,有呢個根基,加上觀眾緣,從實戰中進步。另外一位妹妹Sica,戲裡戲外都超高能量,本來冇乜戲嘅幾句嘢,佢可以將啲鬆咗嘅位填番完滿,如果俾佢做《黑暗榮耀》嗰啲奸角,肯定女版少年萬梓良。」

Ivy So 和解在後 谷德昭大讚Ivy有觀眾緣,同時好有天份。
谷德昭大讚Ivy有觀眾緣,同時好有天份。(圖片來源:IG@koktakchiu)
Ivy So 和解在後 Sica亦獲谷德昭大讚好適合做女版少年萬梓良。
Sica亦獲谷德昭大讚好適合做女版少年萬梓良。(圖片來源:ViuTV《和解在後》劇照)

監製爆料:冇諗過Ivy會真身演出

監製張遨揚(Kurt)在IG亦有出po大讚Ivy親身上陣被曱甴爬上頸的演出:

「講多少少,其實初頭我哋係冇諗過Ivy會真身演出,畢竟女神同小強(而家叫小蝦〉擺埋一齊好大膽,拍之前我哋一直物色邊位工作人員願意犧牲做Ivy替身,結果全crew冇人肯制,最後我哋膽粗粗問Ivy,點知佢一口答應,Ivy姐係勁嘅!」

Ivy So 和解在後 從官方放出嘅NG片中可以見到,Ivy被工作人員放曱甴上身時,係喊咁口。
從官方放出嘅NG片中可以見到,Ivy被工作人員放曱甴上身時,係喊咁口。(圖片來源:FB@ViuTV)
Ivy So 和解在後 但Ivy表現得非常專業,一開機就一秒入戲!
但Ivy表現得非常專業,一開機就一秒入戲!(圖片來源:FB@ViuTV)
Ivy So 和解在後 之後再慢慢露出發現曱甴嘅驚嚇表情。
之後再慢慢露出發現曱甴嘅驚嚇表情。(圖片來源:FB@ViuTV)
Ivy So 和解在後 Ivy都有回應監製嘅讚賞,話叫佢「Ivy妹」得啦,唔使叫「Ivy姐」!
Ivy都有回應監製嘅讚賞,話叫佢「Ivy妹」得啦,唔使叫「Ivy姐」!(圖片來源:IG@ivyysooo)

網民讚Ivy:好過大台D新人

網民亦留言大讚Ivy演技比想像中好:「睇唔出係第一次拍劇」、「畀曱甴爬上頭好癲!」「Soma勁專業!一開機就一秒變表情」、「佢好過大台D新人,做戲勁自然,仲要夠膽放真曱甴上頭」、「有潛質,整定係要做演員」、「以為ivyso拍第一套劇仲要女主角一定好生硬,點知都幾自然同做得唔錯」等等。

Ivy So 和解在後 網民都紛紛大讚Ivy演出好自然!
網民都紛紛大讚Ivy演出好自然!(圖片來源:FB@ViuTV)

撰文:東方新地圖片來源:FB@ViuTV、IG@hangjai、ViuTV《和解在後》截圖及劇照、IG@koktakchiu、IG@ivyysooo、IG@hongtsz_lok、網上圖片