唐詩詠

41歲唐詩詠脫髮危機再現 遊日驚現「清朝額」

最新娛聞

廣告

41歲無綫視后唐詩詠,去年9月完約便和「娘家」結束近20年賓主關係,離開日夜顛倒拍劇生活的唐詩詠,還發表「就是按照自己喜歡的方式過這一生」,早前唐詩詠跟父親到日本旅遊慢活嘆世界,並在社交平台大晒日本打卡靚相,點知驚現「清朝額」,髮線嚴重向後移,看來回復自由身仍未能令髮再生。

唐詩詠 嘩!唐詩詠41歲就有「清朝額」,去旅行放鬆晒以真面目示人,夠晒勇!
嘩!唐詩詠41歲就有「清朝額」,去旅行放鬆晒以真面目示人,夠晒勇!(圖片來源:IG@natalietong53)

唐詩詠帶父遊日散心 「清朝額」勁搶fo

過去多年,唐詩詠都給人文清feel,但今次帶住父親去日本打卡相就出事,雖然都有不少網民留言大讚靚女,不過最吸晴嘅都係其中一張單人照驚現「清朝額」,41歲的唐詩詠髮線向後移速度快得驚人,網民出自關心或擔心留言:「容貌和青春是女人最大的本錢」、「其實可以髮型改善高額情況,即把頭髮遮蓋左右額角,已沒大問題了」,不過依然有mean爆網民留言:「是但啦!反正戲屎,髮唔髮線,都唔影響到觀眾轉台轉移視線」。

唐詩詠 唐詩詠遊日期間影了不少靚相,不過就被發現髮線向後移愈見嚴重,成個壽星額凸咗出嚟。
唐詩詠遊日期間影了不少靚相,不過就被發現髮線向後移愈見嚴重,成個壽星額凸咗出嚟。(圖片來源:IG@natalietong53)
唐詩詠 唐詩詠每次放靚相都有大批網民留言,今次網民留言極端,有關心問候,亦有人落井下石。
唐詩詠每次放靚相都有大批網民留言,今次網民留言極端,有關心問候,亦有人落井下石。(圖片來源:FB討論區截圖)
唐詩詠 網民向唐詩詠提出改善方案。
網民向唐詩詠提出改善方案。(圖片來源:FB討論區截圖)

唐詩詠三十幾歲已有脫髮危機

其實唐詩詠於2021年已在一個活動上自爆三十幾歲時已有脫髮危機,仲話每次沖涼後清潔浴缸都會發現有一大束頭髮塞住去水口,令她非常驚慌。雖然當時都曾被髮型師提醒,髮線開始愈來愈後,原本以為呢個情況是多年嚟拍古裝劇黐頭套有關,點知暫停拍古裝劇都有幾年,但仍然未有改善脫髮問題。

唐詩詠 在2021年,唐詩詠自爆三十幾歲嘅時候已發現自己有脫髮危機。
在2021年,唐詩詠自爆三十幾歲嘅時候已發現自己有脫髮危機。(圖片來源: TVB娛樂新聞台截圖)
唐詩詠 唐詩詠早已意識到自己的健康出現問題,導致嚴重脫髮多年。
唐詩詠早已意識到自己的健康出現問題,導致嚴重脫髮多年。(圖片來源:TVB娛樂新聞台截圖)
唐詩詠 多年前,唐詩詠因為受脫髮困擾,曾以第一身拍廣告講解心路歷程,但原來近年情況愈見加劇。
多年前,唐詩詠因為受脫髮困擾,曾以第一身拍廣告講解心路歷程,但原來近年情況愈見加劇。(圖片來源:)

坦言女仔冇頭髮真係唔得

唐詩詠最後認為導致脫髮問題,最大原因是身體差同工作壓力大,當時她曾表示:「男仔光頭都仲可以好有型,但女仔冇頭髮真係唔得,真係好想喊!所以真係要搵方法去改善,自己始終唔係18、22歲,希望拍劇唔好拍得咁密,需要多啲休息。」好明顯唐詩詠認為脫髮多年是因為在娘家日接夜夜接日不停拍劇所致,現時回復自由身的唐詩詠希望有多點時間休息令身心放鬆,可惜依然被脫髮問題纏繞。

唐詩詠 唐詩詠帶住爸爸去日本慢活四處打卡,看來唐詩詠髮線向後移,可能是有遺傳。
唐詩詠帶住爸爸去日本慢活四處打卡,看來唐詩詠髮線向後移,可能是有遺傳。(圖片來源:IG@natalietong53)
唐詩詠 唐詩詠難得與父親及哥哥一齊去旅行放鬆心情。
唐詩詠難得與父親及哥哥一齊去旅行放鬆心情。(圖片來源:IG@natalietong53)

唐詩詠離巢揚言:按照自己喜歡的方式過一生

離開娘家差唔多半年,唐詩詠選擇自己想過的生活,她日前上載與父親及哥哥遊日的照片,留言:「世界上所謂的『成功』有千萬種,最實在的成功只有一種,就是按照自己喜歡的方式過一生」。而離巢後《隱形戰鬥》開播,唐詩詠也只是出席了一次宣傳,佢認為身體同屋企人要緊呀!

唐詩詠 唐詩詠果然聽粉絲話,早前真係將頭髮遮掩額頭左右兩邊額角,文青女神feel返晒嚟。
唐詩詠果然聽粉絲話,早前真係將頭髮遮掩額頭左右兩邊額角,文青女神feel返晒嚟。(圖片來源:IG@natalietong53)
唐詩詠 過去,在無綫獲得人生事業高峰成為視后,但今日的唐詩詠就覺得自主人生先係大成功。
過去,在無綫獲得人生事業高峰成為視后,但今日的唐詩詠就覺得自主人生先係大成功。(圖片來源:IG@natalietong53)
唐詩詠 去年9月完約無綫後,唐詩詠在10月便已自由身參與電影《臥底的退隱生活》演出。
去年9月完約無綫後,唐詩詠在10月便已自由身參與電影《臥底的退隱生活》演出。(圖片來源:IG@natalietong53)
唐詩詠 唐詩詠沒有現身離巢作《隱形戰隊》的宣傳活動,只在社交平台po出劇照。
唐詩詠沒有現身離巢作《隱形戰隊》的宣傳活動,只在社交平台po出劇照。(圖片來源:隱形戰隊宣傳劇照)

《隱形戰隊》陳展鵬角色成為全劇MVP?

陳展鵬飾演的大奸角匡勝天,不論獄中已秘密展開復仇計劃,出獄後更將魔爪伸延至POTT及CTRU以外角色,結局周最後五集劇情非常緊湊,劉穎鏇與劉佩玥已雙雙遇害命危,陳展鵬的頭號目標江美儀亦難逃一劫⋯⋯按此看結局劇情劇透

《隱形戰隊》大結局將會死多於五人?

據知匡勝天復仇計劃「唔止咁簡單」,魔爪將伸延至POTT及CTRU以外角色,結局周除了再有重大犯罪事件,傷亡亦相當慘重,死亡角色人數更是五隻手指數唔晒,更盛傳連主線角色亦難逃一死⋯⋯按此看結局劇情劇透

撰文:東方新地圖片來源:TVB娛樂新聞台截圖 IG@natalietong53