唱片封面

網民嚴選史上7隻最差唱片封面!衛蘭被笑足多年、薛凱琪造型似死神

最新娛聞

廣告

近日有網民在討論區以「史上最差CD唱片封面」為題發帖引來熱烈討論,多位紅極一時的香港歌手都有上榜,其中黎明成立的A Music所製作的唱片更佔過半數!以下為大家整理網民嚴選的「7隻最差唱片封面」,大家又有冇印象呢?

網民嚴選史上7隻最差唱片封面

7. 楊千嬅《原來過得很快樂》:抄足60/70年代風格

楊千嬅在2009年所推出的個人粵語大碟《原來過得很快樂》收錄了4台冠軍歌《真命天子》和歌《我在橋上看風景》及《原來過得很快樂》等熱門歌曲。CD唱片封面就有楊千嬅身穿白色長裙,簡簡單單淡定坐望遠方,不過封面設計就矇到冇得再矇,角度和色調都非常老土,被網民恥笑「有汪阿姐/寶珠姐60/70年代feel」。

唱片封面 楊千嬅此唱片同為A Music出品,被網民狠批似60/70年代唱片封套。
楊千嬅此唱片同為A Music出品,被網民狠批似60/70年代唱片封套。(圖片來源:Apple Music)

6. 裕美《雪映移城》:被指「成件事九唔搭八」

林作現任女友裕美當年亦是歌手出身,在2007年推出第一張音樂專輯《雪映移城》,不過唱片封面就同題目完全無關,只得裕美一邊手拖住一隻狗仔,一邊傻笑望住鏡頭,網民都留言狠批指成件事「九唔搭八」:「個名叫雪映移城又拖住隻狗,又拎住毛公仔,加埋裕美個表情好似弱智。」

唱片封面 裕美呢張唱片封套遭狠批「九唔搭八」
裕美呢張唱片封套遭狠批「九唔搭八」(圖片來源:Apple Music)
唱片封面 網民更抵死將狗狗同裕美頭互換。
網民更抵死將狗狗同裕美頭互換。(圖片來源:網上圖片)

5. 方力申《在你遙遠的附近》:設計老土猶如老翻碟

方力申在2007年所推出的第7張大碟《在你遙遠的附近》在同年頒獎典禮橫掃多個歌曲獎。雖然大碟收錄歌曲深受樂迷歡迎,但唱片CD設計就認真麻麻。成個唱片封面只有方力申大頭相,專輯題目字體更用上最基本字體「新細明體」,被網民嘲笑似「大陸老翻碟」:「呢隻碟係個design concept好80年代feel」、「衰到PHOTO IMPACT整出嚟咁」、「我都係諗起呢張,封面相好似求其揀張雜誌專訪相咁,仲要用新細明體」等。

唱片封面 都真係幾似老翻碟。
都真係幾似老翻碟。(圖片來源:Apple Music)

4. 李治廷《今天開始》:網民笑指Gay味濃

李治廷在2009年正式加入樂壇兼推出首張個人廣東大碟《今天開始》,他在出道當年就勇奪《新城勁爆頒獎典禮》和《叱咤樂壇頒獎典禮》的新人獎。樣又靚歌喉又好的李治廷,以為佢CD唱片封面都會靚靚仔仔,點知就被網民指似「雄風雜誌封面」兼「Gay味濃」:「啲毛想點….」、「又係amusic」、「黎明啲品味」等。

唱片封面 網民將重點放咗喺李治廷啲毛上面。
網民將重點放咗喺李治廷啲毛上面。(圖片來源:網上圖片)

3. JW《Los Angeles》:走靈異風嚇死網民

同為A Music出身的JW王灝兒在2007年出道當時公司為了保持神秘感,一度不讓她公開露面和出席活動,點知首張EP封面就出晒事。唱片封面以紅黑做主色,JW大頭樣隱隱約約咁漂浮於叢林間,網民都認為勁似鬼片海報:「走靈異風啊?」、「升咗天咁」、「似係啲靈異小說封面」、「一啲美術感都冇、字體同用色都撞到錯曬,真係成個飄紅咁」等。

唱片封面 JW第一張專輯就搞成咁。
JW第一張專輯就搞成咁。(圖片來源:Apple Music)

2. 薛凱琪《August Girl》:造型似死神

出道當時一直走可愛風的薛凱琪,在2011年所推出的個人專輯《August Girl》突然換暗黑型格風,唱片封面就有Fiona頭頂一頭蓬鬆凌亂的不知名物體,再半蹲在白色盒子上。網民都話睇唔明又睇唔透:「呢個做乜X,扮獅子定盆栽」、「似扮火災現場被燒爛嘅傢俱」、「痾緊屎女孩」、「扮死神」等。

唱片封面 網民笑指似獅子、盆栽、火災現場被燒爛既傢俱、死神,大家又覺得似咩呢?
網民笑指似獅子、盆栽、火災現場被燒爛既傢俱、死神,大家又覺得似咩呢?(圖片來源:Apple Music)

1. 衛蘭《WISH》:姿勢畀人笑足咁多年

要數到冠軍就一定是衛蘭在2009年所推出的大碟《WISH》,收錄歌有《一場誤會》、《離家出走》及《心亂如麻》等多首hit爆歌曲。衛蘭在唱片封面以高難度瑜伽動作為主題,成條後腿反上前,雖然瑜伽技巧夠厲害,但卻毫無美感又得人驚,網民都留言狠批:「記得細個見到個封面嚇到我X都縮埋,唔知喺度做乜」、「明明呢隻碟衛蘭D歌都好好聽…」、「的確係幾無厘頭」、「我一見到個標題已經諗起呢個 」等。

唱片封面 網民都話每次睇到專輯封面都會嚇一跳。
網民都話每次睇到專輯封面都會嚇一跳。(圖片來源:網上圖片)
唱片封面 封面咁騎呢,難怪畀人笑足咁多年。
封面咁騎呢,難怪畀人笑足咁多年。(圖片來源:東方新地)

撰文:東方新地圖片來源:Apple Music、網上圖片