王君馨

喪操廿吋腰 花曼王君馨終於有代表作

最新娛聞

廣告

《城寨英雄》播出以來爆出唔少角色,無論係大奸狗李嘉抑或鑫鑫林穎彤都能夠憑劇集爆紅。配角搶鏡,身份神秘嘅性感女郎花曼亦漸露鋒頭,飾演花曼嘅王君馨為演好角色,狂操keep fit令自己得番20.5吋腰!好在君馨努力冇白費,唔少網民勁讚做得好,仲將佢同女神Scarlett Johansson比較,連君馨睇完留言都忍唔住cap圖多謝支持!

延伸閱讀︰

娶其士集團太子女 「春美」吳家樂生足3個夠熱鬧

賺完學費即閃 陳法拉返美國讀多兩年

日前君馨晌ig上載一張cap圖,再寫咗一段留言多謝Baby Kingdom網友,話「容許我開心一下,今天在網上見到一位朋友仔嘅留言,話我同我的女神 Scarlett Johansson 有啲相似。他真的是我女神中的女神!喜歡他的風格,堅強,性感,有膽量亦有殺傷力,演戲亦非常投入。My Super Role Model!!!」仲抵死話自己識睇7成中文添!

其實君馨入行多年,除咗《My盛Lady》入面個粗魯女警角色令人有少少印象外,真係冇乜代表作;難得今次有機會發揮,君馨都非常努力keep fit,希望達到導演要求嘅玲瓏浮凸效果。

除咗20.5吋腰夠驚人,君馨亦有晌功夫方面落苦功,開拍前專程搵師傅學八極,所以打出嚟似模似樣!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!