嘉盈

嘉盈玩寸「微辣」 示範唔受媾 發毒誓無拖拍 自爆心儀對象係佢!

最新娛聞

廣告

嘉盈(王嘉盈)除咗掌握流量密碼外,亦成為別人的流量密碼。近日來自澳門的YouTube平台「微辣」在節目中打畀嘉盈,影片瀏覽人數推至近22萬次,雖然今次嘉盈純屬被玩,但她奉陪到底,對住出言媾佢的微辣成員阿丞,嘉盈示範如何拒愛,更在片中發毒誓無拖拍,兼首次公開擇偶條件,估唔到她的心儀對象會係佢囉!
嘉盈 微辣的阿丞,玩遊戲要打畀嘉盈。
微辣的阿丞,玩遊戲要打畀嘉盈。(圖片來源:YouTube@微辣截圖)
嘉盈 電話未接通阿丞已經緊張到震晒。
電話未接通阿丞已經緊張到震晒。(圖片來源:YouTube@微辣截圖)

微辣擺嘉盈上台

近年YouTuber人氣直迫明星藝人,就以嘉盈為例,其YouTube頻道開台1年便近8萬訂閱人數。有見及此,澳門YouTube平台「微辣」亦沾一沾嘉盈旺氣,在「正在通話中」環節中安排微辣成員阿丞,打畀嘉盈扮想追求她,爛口嘉盈幾乎由頭爆粗爆到尾。

嘉盈 嘉盈很快就認出阿丞,仲話佢鍾意腳趾。
嘉盈很快就認出阿丞,仲話佢鍾意腳趾。(圖片來源:YouTube@微辣截圖)
嘉盈 嘉盈玩番阿丞轉頭。
嘉盈玩番阿丞轉頭。(圖片來源:YouTube@微辣截圖)

嘉盈反問阿丞係咪要腳圖

微辣成員阿丞本身有老婆,但在「正在通話中」被安排的任務是扮媾嘉盈,並引導嘉盈講出「sorry !你唔啱我/我對你冇興趣」,只要對方講出以上對話阿丞就算贏。阿丞打通電話後,口窒窒地重提二人相識經過,原來他們只係見過一次面,阿丞是表演者,嘉盈台下觀眾。好明顯阿丞表演份外突出,所以嘉盈對他印象深刻。「哦~好鍾意腳趾嗰個,我依家剪緊片,做乜嘢?你想叫我send腳圖俾你?我著咗襪,今日唔係咁方便。」

嘉盈 嘉盈話自己鍾意加蔥的類型。
嘉盈話自己鍾意加蔥的類型。(圖片來源:YouTube@微辣截圖)
嘉盈 各位嘉盈粉絲注意,女神公開擇偶條件原來要識得搞笑,最近似嘅類型竟然是微辣成員加蔥。
各位嘉盈粉絲注意,女神公開擇偶條件原來要識得搞笑,最近似嘅類型竟然是微辣成員加蔥。(圖片來源: YouTube@微辣截圖)
嘉盈 阿丞講到自己對嘉盈好有興趣,仲想努力成為搞笑的人。
阿丞講到自己對嘉盈好有興趣,仲想努力成為搞笑的人。(圖片來源:YouTube@微辣截圖)

機關槍式掃射講擇偶條件

阿丞為完成「任務」,開頭套路都離不開稱讚嘉盈以及了解她有沒有拍拖和喜歡的對象,嘉盈非常配合,三唔識七都可以瘋狂機關槍式回應,
「我X你啦!X街!你唔讚我把聲嘅?哈哈哈~『你真係冇拍拖?』我真係無拍拖啊!我發毒誓,冇拍拖!『鍾意咩類型男仔?』關你咩事呢?毒L!講笑講笑~我鍾意,我鍾意你哋公司加蔥嗰類型,係咪好坦白啊!我鍾意啲搞笑嘅人,轉數快啲嘅,搞笑都好重要,但係係由內到外嘅搞笑,就唔係只係得外表搞笑。你本來個樣生得咁搞笑,咁你玩晒啦!所以我就係欣賞一啲努力而搞笑嘅人。」

嘉盈 嘉盈問阿丞對佢有冇幻想。
嘉盈問阿丞對佢有冇幻想。(圖片來源:YouTube@微辣截圖)
嘉盈 阿丞被嘉盈玩到透,他直接問自己有冇機會時,嘉盈反客為主話「絕對有可能」,有老婆嘅阿丞嚇到目瞪口呆。
阿丞被嘉盈玩到透,他直接問自己有冇機會時,嘉盈反客為主話「絕對有可能」,有老婆嘅阿丞嚇到目瞪口呆。(圖片來源:YouTube@微辣截圖)

爆完粗問人有冇幻想

為了奪回主導權,阿丞話自己會努力做一個搞笑嘅人,點知畀女神玩番轉頭,嘉盈說:「吓?!你想追我?『你覺得我哋有冇可能?』我覺得絕對有可能囉!(靜止幾秒後)不過你極度有可能被我打到你X街。講笑!有可能嘅,凡事都有可能,因為我話唔埋㗎嘛。做咩?我咁樣講完之後,你有冇幻想?有冇?講笑咋!呢啲咪幽默囉!」

嘉盈 嘉盈終於拒絕阿丞。
嘉盈終於拒絕阿丞。(圖片來源:YouTube@微辣截圖)
嘉盈 阿丞完成任務舒一口氣。
阿丞完成任務舒一口氣。(圖片來源:YouTube@微辣截圖)

嘉盈根本識玩

人夫阿丞好努力想完成任務: 「所以你啱啱嗰個係講笑嘅?唔係你嘅真心?」嘉盈續說:「講笑姐!我哋冇可能嘅!阿丞,你唯一嘅可能,就係可能畀我打幾下……你唔係我個Type囉,你有老婆喎好似!」最後一句「你唔係我個Type、你有老婆」令阿丞完勝。

嘉盈 嘉盈表示拒絕追求者只有一招。
嘉盈表示拒絕追求者只有一招。(圖片來源:YouTube@微辣截圖)
嘉盈
(圖片來源:YouTube@微辣截圖)
嘉盈
(圖片來源:YouTube@微辣截圖)
嘉盈
(圖片來源:YouTube@微辣截圖)
嘉盈
(圖片來源:YouTube@微辣截圖)
嘉盈
(圖片來源:YouTube@微辣截圖)

嘉盈被封神隊友

任務結束後,微辣一班主持大讚嘉盈是神隊友,笑言下次打電話只需給她5分鐘自由發揮,她都會助你完仍所有任務,期間有主持問嘉盈現實生活中是怎樣拒絕追求者,她説:「我真實拒絕男仔其實都係咁樣,因為呢,通常嗰啲男仔自尊心都好強,所以如果我直接拒絕,都會覺得好尷尬,所以我都會隨便講啲嘢,打完場就算。」微辣這次「正在通話中」得到嘉盈加持,瀏覽人數直逼22萬人次,更有大量微辣觀眾留言激讚嘉盈「嘉盈嗰度笑到PK」、「嘉盈好好笑,3唔識7都可以吹到咁耐」、「嘉盈似玩人多」!

嘉盈 雖然嘉盈拒絕阿丞求愛,仲話著咗襪唔方便影對腳,不過其實好多舊相她都有露腳趾。(圖片提供:IG@kaaying219)
雖然嘉盈拒絕阿丞求愛,仲話著咗襪唔方便影對腳,不過其實好多舊相她都有露腳趾。(圖片來源:IG@kaaying219)
嘉盈 雖然嘉盈爛口不停爆粗,但係呢位網絡女神真我唔造作的性格,的確迷倒不少粉絲。(圖片提供:IG@kaaying219)
雖然嘉盈爛口不停爆粗,但係呢位網絡女神真我唔造作的性格,的確迷倒不少粉絲。(圖片來源:IG@kaaying219)

撰文:東方新地圖片來源:YouTube@微辣截圖、IG@on99magic、IG@kaaying219