嘉盈

姊妹們的國際市場|嘉盈一句焫㷫港女 填表寫特徵睇到人O嘴

最新娛聞

廣告

ViuTV最新戀愛真人騷《姊妹們的國際市場》請來YouTuber嘉盈(王嘉盈)在與李昭南(Maisy)、Sica(何洛瑤)、Dee姐陳海寧及馬曉晴(Maisy)做嘉賓,與來自不同國家男生玩配對。低胸上陣的嘉盈無論肢體動作以及打扮都最搶fo,在節目拋出「我就係最標準嘅香港女仔」一句惹怒港女們!

嘉盈在5 位嘉賓中最搶鏡

嘉盈參加ViuTV戀愛真人騷《姊妹們的國際市場》,本身是YouTube頻道「熊仔頭」藝人,以MK及爆粗聞名,身形嬌小但有33E 激凸上圍,有不少粉絲!但對電視觀眾來說,她每一舉動及說話都令引起話題,在第二集中,她繼續低胸貼身上鏡,坐在其中已相當突出,更一句說話激嬲港女們!

嘉盈 港女 嘉盈認為自己的定係搞笑多過「賣樣」。
嘉盈認為自己的定係搞笑多過「賣樣」。(圖片來源:ViuTV)
嘉盈 港女 嘉盈頻顏爆金句,仲話男仔無可能喜歡平胸。
嘉盈頻顏爆金句,仲話男仔無可能喜歡平胸。(圖片來源:ViuTV)
嘉盈 港女 嘉盈 現年24歲的嘉盈,是網絡紅人,IG擁逾23萬followers。
現年24歲的嘉盈,是網絡紅人,IG擁逾23萬followers。(圖片來源:IG@kaaying219)

嘉盈信心十足可令Kiva冧自己:你可能會鍾意嘈嘅女仔﹗

嘉盈在節目中向來自牙買加的Kiva發問:「你覺得香港女仔點?」,Kiva之前表達喜歡另一半類型「係靜啲嘅人」,當回答嘉盈對港女印象時就答:「有啲嘈囉﹗」嘉盈拍晒髀話:「啱呀!」Kiva解釋因為剛才在隔離房時聽到五女七嘴八舌的聲音,嘉盈即搶問:「咁聽唔聽到我講乜?」再講「啱呀,我好滿意佢嘅回答,因為真嘅!」

嘉盈 港女 嘉盈 嘉盈經常動作多多!
嘉盈經常動作多多!(圖片來源:《姊妹們的國際市場》截圖)

Kiva再解釋:「我意思係大家一齊唔會無嘢講囉!」主持阿正反問Kiva不是喜歡安靜的女生?Kiva回答這不代表就鍾意嘈的女仔,阿正再問:「即係做朋友可以?女朋友就免?」Kiva耍手表示不懂表達!嘉盈即搶答:「可能你今次就試到第一個鍾意嘈嘅女仔,凡事都有第一次﹗」全場大叫!

嘉盈 港女 嘉盈
(圖片來源:《姊妹們的國際市場》截圖)
嘉盈 港女 嘉盈 五女都好冧來自牙買加的Kiva,指他有個性又年輕。
五女都好冧來自牙買加的Kiva,指他有個性又年輕。(圖片來源:《姊妹們的國際市場》截圖)

港女群起反擊:嘉盈綁架全香港女仔

其後Kiva被問到五女當中「邊個最嘈最煩」,想也不用想便答嘉盈。而嘉盈接受訪問時就自辯:

「我畀人哋嘅印象係好嘈好無禮貌,因為我就係好標準嘅香港女仔,我比起Maisy佢哋係更加貼地,但係呢我其實好尊重人,所以我唔會撻著到人哋嘅地雷嘅﹗」

嘉盈以「標準嘅香港女仔」自居,引起港女們不滿,紛紛衝到ViuTV的FB專頁留言狂轟:「唔好講自己係代表香港女仔啦,你只係得個嘈字,成日插嘴無禮貌」、「綁架全香港女仔」、「影衰晒香港女性,唔係個個都係你咁成個八婆咁」、「可唔可以Cut走佢?」、「MK妹扮港女」、「過咗火啦,令人討厭」、「對佢好反感,填表寫特徵寫大波,真係睇到O咗嘴」等。

嘉盈 港女 嘉盈 嘉盈的發言每每都令人好驚喜!
嘉盈的發言每每都令人好驚喜!(圖片來源:《姊妹們的國際市場》截圖)
嘉盈 港女 嘉盈 嘉盈在五女當中相當突出。
嘉盈在五女當中相當突出。(圖片來源:《姊妹們的國際市場》截圖)

巴打衝出解圍:你哋班港女妒忌嘉盈啫!

嘉盈被圍攻,一班網民即衝出來代為還拖:「我鍾意佢夠真喎﹗」「可能佢話嘅標準香港女仔,係指直接,唔造作,夠真,佢只係動作大啲誇張啲啫」、「如果五個女仔style一樣就唔好睇啦」、「你班港女唔抵得人有你地冇啫」、「根本妒忌人哋童顏大胸」、「就係鍾意佢講粗口勁過地盤佬」等。

嘉盈 港女 嘉盈 擁33E上圍的嘉盈之前為小薯茄拍了一條片講大胸的煩惱。
擁33E上圍的嘉盈之前為小薯茄拍了一條片講大胸的煩惱。(圖片來源:IG@kaaying219)
嘉盈 港女 嘉盈 嘉盈擁童顏巨乳。
嘉盈擁童顏巨乳。(圖片來源:IG@kaaying219)
嘉盈 港女 嘉盈 嘉盈唔介意騷身材﹗
嘉盈唔介意騷身材﹗(圖片來源:IG@kaaying219)

嘉盈對自己身材有何評價?

在第二集中,嘉盈繼續低胸貼身的打扮上鏡,坐在其中已相當突出,更一句說話激嬲港女們⋯⋯詳見:嘉盈一句焫㷫港女

節目中五位港女將會與咩人進行戀愛配對?

節目組邀請5位來自不同國籍的型男與5位港女進行配對,預告中首位亮相的是⋯⋯詳情請看

圖片來源:IG@kaaying219、FB@ViuTV截圖、《姊妹們的國際市場》截圖資料或影片來源:原文刊於NewMonday