嘉盈

癮營人︱嘉盈玩密實照樣吸睛 剖白曾因身材有嚴重焦慮

最新娛聞

廣告

由嘉盈、許賢和溫湯馬仕主持的ViuTV新節目《癮營人》於週一首播,3位主持與10位素人嘉賓一齊入營,利用不同的方法為他們戒癮。向來以性感造型示人的嘉盈今次以密實造型上陣,依然獲網民大讚夠吸睛!

《癮營人》嘉盈做主持 玩密實性感超吸睛

經常以性感打扮示人的嘉盈,今次擔任《癮營人》主持就收起性感,頭幾集都以綠色貼身長袖衫示人。雖然今次打扮密密實實,冇大騷「事業線」,但身穿貼身長袖衫嘅嘉盈依然盡展線條美獲網民激讚,完美演繹「密實性感」嘅誘人魅力!

嘉盈 嘉盈今次擔任《癮營人》主持就收起性感,打扮得超密實!
嘉盈今次擔任《癮營人》主持就收起性感,打扮得超密實!(圖片來源:ViuTV《癮營人》截圖)
嘉盈 頭幾集都以綠色貼身長袖衫示人。
頭幾集都以綠色貼身長袖衫示人。(圖片來源:ViuTV《癮營人》截圖)
嘉盈 密密實實都依然非常性感。
密密實實都依然非常性感。(圖片來源:ViuTV《癮營人》截圖)
嘉盈 大顯線條美。
大顯線條美。(圖片來源:ViuTV《癮營人》截圖)
嘉盈 網民都話唔知對眼要擺邊。
網民都話唔知對眼要擺邊。(圖片來源:ViuTV《癮營人》截圖)

剖白曾因身材有嚴重焦慮

在最新一集《癮營人》探討到其中一位「癮營人」經常擔心自己的皮膚狀態,嘉盈在節目中亦分享到對自己身材有嚴重焦慮的經歷,她透露雖然自己體重只有38公斤,但依然感到不滿意:「因為自己都有好嚴重焦慮,所以明白係一個心理關口嚟。尋日一齊食飯嘅時候,佢每一個唔敢食嘅舉動同習慣,我都知點解」。

嘉盈 嘉盈出名身材好
嘉盈出名身材好(圖片來源:IG@kaaying219)
嘉盈 只有38kg嘉盈在節目中剖白曾因身材有嚴重焦慮
只有38kg嘉盈在節目中剖白曾因身材有嚴重焦慮(圖片來源:IG@kaaying219)

曾自爆打扮性感全因冇自信

嘉盈在接受Youtube頻道FHProductionHK「熊館」訪問時,曾透露到自己打扮性感的原因。嘉盈承認自己的確經常大秀性感身段,經常打扮到「一定要見到條線」而且打扮到得非常招搖,她解釋當時自己之所以會打扮到咁性感是因為自己冇自信。

嘉盈 嘉盈承認自己經常打扮招搖「一定要見到條線」,但一切全因自己冇自信。現在終於能夠重拾自信,找到自己的價值。
嘉盈承認自己經常打扮招搖「一定要見到條線」,但一切全因自己冇自信。現在終於能夠重拾自信,找到自己的價值。(圖片來源:IG@kaaying219)

嘉盈拍廣告遇不愉快經驗

嘉盈在訪問中分享到自己一次拍廣告不愉快的經驗。她表示當時廣告劇本本來非常正常,但到正式拍攝的時候,鏡頭不停集中在她的「事業線」上,加上配樂令廣告顯得非常低俗,令嘉盈大受打擊:「我真係覺得自己好似雞,我有一樣嘢好唔開心,原來你俾錢我賣廣告,我嘅價值就只係值喺呢到。」

嘉盈 因為某次拍攝廣告的不悅經驗,令嘉盈大受打擊。
因為某次拍攝廣告的不悅經驗,令嘉盈大受打擊。(圖片來源:Youtube@FHProductionHK 截圖)

嘉盈出身卑微冇學歷:「其實好多人睇唔起我」

嘉盈在訪問中亦分享到自己公屋出身,加上沒有讀大學,因為自己出身卑微,所以身邊有很多人都看不起自己。她表示自己並不心地善良,不會以德抱怨,所以自己咬緊牙關誓要讓看不起自己的人,一上網就要見到自己,每一次出演節目都會盡力做好自己。

嘉盈 嘉盈自認出身卑微冇學歷,但為了不負身邊朋友家人的期望,每一次都會盡力做好自己。
嘉盈自認出身卑微冇學歷,但為了不負身邊朋友家人的期望,每一次都會盡力做好自己。(圖片來源:Youtube@FHProductionHK 截圖)

回應網民鬧「好嘈」負評

嘉盈亦有回應有關在節目經常被觀眾鬧「好嘈」「好煩」的問題,嘉盈認為當Youtuber就應該娛樂大眾,所以當自己拍綜藝節目都不會顧慮自己的形象,一切以節目效果行先。

嘉盈 嘉盈在今次訪問成功為自己大平反,親自回應網民的負評。
嘉盈在今次訪問成功為自己大平反,親自回應網民的負評。(圖片來源:Youtube@FHProductionHK 截圖)

嘉盈不斷做好自己、負出,感動不少觀眾。「喜歡嘉盈」、「真係睇到喊曬出來。見過你地有高峰、低潮,當嘉盈、男仔頭甚至公司好多人都話想走,想放棄一切,放棄channel,雖然都吾太關我事,但都覺得好心痛。而加見到你地重新振作,我好感動,都好多謝你地繼續拍片,娛樂我地一班觀眾。我會繼續支持你地」、「依個女人唔簡單」「阿叔我幾十碎人,都睇到喊左。」、「其實你真係好出色,鬧你嗰啲全完都只妒忌你」。

嘉盈
(圖片來源:Youtube@FHProductionHK 截圖)
嘉盈
(圖片來源:Youtube@FHProductionHK 截圖)
嘉盈
(圖片來源:Youtube@FHProductionHK 截圖)
嘉盈
(圖片來源:Youtube@FHProductionHK 截圖)

撰文:東方新地圖片來源:IG@kaaying219、Youtube@FHProductionHK 截圖